Anonym bruker Skrevet 26. september 2014 #1 Skrevet 26. september 2014 Han begynte å være ute om natta for et par mnd siden (med fri inngang ut og inn). Kommer alltid inn rundt kl 6 på morgenen og dette er første gang i historien han ikke er kommet inn igjen. Hva skal jeg foreta meg? Ut å lete? Har ropt og puset hele formiddagen, men ikke livstegn. I tillegg så regner det småspiker her Vet jo at mange katter er borte/ute lenge, men som sagt ikke likt han og jeg er bekymret. Hva er deres erfaringer? Anonymous poster hash: faac9...14b
Anonym bruker Skrevet 26. september 2014 #2 Skrevet 26. september 2014 Vår dukket opp etter 4 uker! Noen er jo borte i mange måneder. Anonymous poster hash: 7e0fb...f3f
Anonym bruker Skrevet 26. september 2014 #3 Skrevet 26. september 2014 Vår pus har vært borte i 2-5 døgn 3 ganger i løpet av de 3 årene vi har hatt den. De to "korte" turene vet jeg ikke helt hvorfor den ble borte så lenge... den lange turen på 5 døgn var en gang jeg oppdaget at den hadde fulgt etter oss på avstand når vi var på skogstur i et område bak boligstrøket. Den lot seg selvfølgelig ikke fange ute i det frie, og borte var den. Så da gikk den seg nok vill.... da var jeg skikkelig bekymret, men det gikk heldigvis bra! Anonymous poster hash: ca1b7...29f
Anonym bruker Skrevet 26. september 2014 #4 Skrevet 26. september 2014 Han begynte å være ute om natta for et par mnd siden (med fri inngang ut og inn). Kommer alltid inn rundt kl 6 på morgenen og dette er første gang i historien han ikke er kommet inn igjen. Hva skal jeg foreta meg? Ut å lete? Har ropt og puset hele formiddagen, men ikke livstegn. I tillegg så regner det småspiker her Vet jo at mange katter er borte/ute lenge, men som sagt ikke likt han og jeg er bekymret. Hva er deres erfaringer? Anonymous poster hash: faac9...14b Hvor bor dere? Kanskje han er kidnappet? Ref. meg i den andre tråden. 😃 Anonymous poster hash: 47017...4bc
Anonym bruker Skrevet 26. september 2014 #5 Skrevet 26. september 2014 Hvor gammel er den? Er den chippet? Halsbånd? Kastrert? Anonymous poster hash: bd760...677
BikkjeBisk Skrevet 26. september 2014 #6 Skrevet 26. september 2014 En gang var katten borte i 3 uker før han kom hjem. Fant ut at noen hadde matet den, ble skikkelig sur da.
Anonym bruker Skrevet 26. september 2014 #7 Skrevet 26. september 2014 Bare ikke si hvor gammel den er, da klikker det for enkelte som har katta inne i flere år 😂😂 Om det er stygge vær, gjemme den seg til det er opplett, er det hann katt, kan det vere løpetid, min var på tur i flere dager. Den kommer nok hjem 😊 Anonymous poster hash: 8327e...368
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 26. september 2014 #8 Skrevet 26. september 2014 Den har vel funnet ly for spikerregnet tenker jeg ville ikke begynt å bekymre meg enda. Det lengste en av mine har vært borte og kommet tilbake er 10 dager. Det var på svarteste vinteren. Men da måtte han etterlyses for å komme til rette. Lykke til! Pus kommer nok hjem snart skal du se
Gjest Antarctica Skrevet 26. september 2014 #9 Skrevet 26. september 2014 Du bør etterlyse den. Ikke fordi du savner den nødvendigvis- MEN dere som slipper kattene ut for å styre seg selv, må huske at katta kan bli utilsiktet innesperret i en garasje eller i noens hjem. Jeg fant en katt i soverommet etter ferie en gang, som hadde ødelagt og skitt ut en masse. Sånt kan bli dyrt...
Anonym bruker Skrevet 26. september 2014 #10 Skrevet 26. september 2014 Du bør etterlyse den. Ikke fordi du savner den nødvendigvis- MEN dere som slipper kattene ut for å styre seg selv, må huske at katta kan bli utilsiktet innesperret i en garasje eller i noens hjem. Jeg fant en katt i soverommet etter ferie en gang, som hadde ødelagt og skitt ut en masse. Sånt kan bli dyrt... Ja for det erjo selvsagt det at det kan bli ødeleggelser som er det viktigste her. Ikke overhode at dersom katten blir innestengt over lang tid så vil den ikke ha tilgang på mat / drikke og sulte ihjel. Her er det penga som teller. Hvordan klarer du å være så kald ? Anonymous poster hash: 19d94...a32
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 26. september 2014 #11 Skrevet 26. september 2014 Bare ut å rop på den innimellom. den søker sikkert ly en plass om det regner, og hører deg ikke. Min kjette var gjerne borte i et par uker før hun kom tilbake. Gudene skal vite hva hun drev med...
Anonym bruker Skrevet 26. september 2014 #12 Skrevet 26. september 2014 Hvis folk er så hjernedøde at de slipper ut unge og/eller ukastrerte katter kan de takke seg selv når katta forsvinner, lykke til med et ansvarlig kattehold.. Fôr på friskies og gi komplett faen, men dyr skal man ha.. Herregud. Anonymous poster hash: bd760...677
Gjest Antarctica Skrevet 26. september 2014 #13 Skrevet 26. september 2014 Du bør etterlyse den. Ikke fordi du savner den nødvendigvis- MEN dere som slipper kattene ut for å styre seg selv, må huske at katta kan bli utilsiktet innesperret i en garasje eller i noens hjem. Jeg fant en katt i soverommet etter ferie en gang, som hadde ødelagt og skitt ut en masse. Sånt kan bli dyrt... Ja for det erjo selvsagt det at det kan bli ødeleggelser som er det viktigste her. Ikke overhode at dersom katten blir innestengt over lang tid så vil den ikke ha tilgang på mat / drikke og sulte ihjel. Her er det penga som teller. Hvordan klarer du å være så kald ? Anonymous poster hash: 19d94...a32 Er jeg kald? Er det ikke de hensynsløse katteeierne som driver uansvarlig dyrehold som er kalde? Hjelper ikke katta mye at eieren sitter hjemme og eeeeeelsker dyret sitt hvis de lar det stikke ut og være i livsfare hver natt.
Anonym bruker Skrevet 26. september 2014 #14 Skrevet 26. september 2014 Du bør etterlyse den. Ikke fordi du savner den nødvendigvis- MEN dere som slipper kattene ut for å styre seg selv, må huske at katta kan bli utilsiktet innesperret i en garasje eller i noens hjem. Jeg fant en katt i soverommet etter ferie en gang, som hadde ødelagt og skitt ut en masse. Sånt kan bli dyrt...Ja for det erjo selvsagt det at det kan bli ødeleggelser som er det viktigste her. Ikke overhode at dersom katten blir innestengt over lang tid så vil den ikke ha tilgang på mat / drikke og sulte ihjel. Her er det penga som teller. Hvordan klarer du å være så kald ? Anonymous poster hash: 19d94...a32 Er jeg kald? Er det ikke de hensynsløse katteeierne som driver uansvarlig dyrehold som er kalde? Hjelper ikke katta mye at eieren sitter hjemme og eeeeeelsker dyret sitt hvis de lar det stikke ut og være i livsfare hver natt. Ja jeg synes du der kald. Fordi du tenker på økonomisk tap fremfor kattens velbefinnende. Det er i alle fall det som kommer frem av innlegget ditt. I kjent pashla stil ! Anonymous poster hash: 19d94...a32
Anonym bruker Skrevet 26. september 2014 #15 Skrevet 26. september 2014 Du bør etterlyse den. Ikke fordi du savner den nødvendigvis- MEN dere som slipper kattene ut for å styre seg selv, må huske at katta kan bli utilsiktet innesperret i en garasje eller i noens hjem. Jeg fant en katt i soverommet etter ferie en gang, som hadde ødelagt og skitt ut en masse. Sånt kan bli dyrt...Ja for det erjo selvsagt det at det kan bli ødeleggelser som er det viktigste her. Ikke overhode at dersom katten blir innestengt over lang tid så vil den ikke ha tilgang på mat / drikke og sulte ihjel. Her er det penga som teller.Hvordan klarer du å være så kald ? Anonymous poster hash: 19d94...a32 Er jeg kald? Er det ikke de hensynsløse katteeierne som driver uansvarlig dyrehold som er kalde? Hjelper ikke katta mye at eieren sitter hjemme og eeeeeelsker dyret sitt hvis de lar det stikke ut og være i livsfare hver natt. Ja jeg synes du der kald. Fordi du tenker på økonomisk tap fremfor kattens velbefinnende. Det er i alle fall det som kommer frem av innlegget ditt. I kjent pashla stil ! Anonymous poster hash: 19d94...a32 De som tenker på økonomien er jo de idiotene som ikke vil betale for kastrering/chip osv = definitivt ikke til kattens velbefinnende. Anonymous poster hash: bd760...677
Gjest Antarctica Skrevet 26. september 2014 #16 Skrevet 26. september 2014 Du bør etterlyse den. Ikke fordi du savner den nødvendigvis- MEN dere som slipper kattene ut for å styre seg selv, må huske at katta kan bli utilsiktet innesperret i en garasje eller i noens hjem. Jeg fant en katt i soverommet etter ferie en gang, som hadde ødelagt og skitt ut en masse. Sånt kan bli dyrt...Ja for det erjo selvsagt det at det kan bli ødeleggelser som er det viktigste her. Ikke overhode at dersom katten blir innestengt over lang tid så vil den ikke ha tilgang på mat / drikke og sulte ihjel. Her er det penga som teller. Hvordan klarer du å være så kald ? Anonymous poster hash: 19d94...a32 Er jeg kald? Er det ikke de hensynsløse katteeierne som driver uansvarlig dyrehold som er kalde? Hjelper ikke katta mye at eieren sitter hjemme og eeeeeelsker dyret sitt hvis de lar det stikke ut og være i livsfare hver natt. Ja jeg synes du der kald. Fordi du tenker på økonomisk tap fremfor kattens velbefinnende. Det er i alle fall det som kommer frem av innlegget ditt. I kjent pashla stil ! Anonymous poster hash: 19d94...a32 Jeg har aldri påstått at jeg liker katter, og jeg gir beng i deres velbefinnende, det er rett. Det er derfor jeg ikke skaffer meg katt. Men at de som selv HAR katt i huset gir enda mer beng, det syns du er greit og fint? Det jeg gjør skader ikke katten - jeg ytrer en mening, katten hørte det ikke engang. Men det eierne gjør skader dyret deres. Så i essens er de dyreplagere som snakker varmt om dyr, mens jeg ikke hykler at jeg elsker disse skapningene. Dobbeltmoral....
Anonym bruker Skrevet 26. september 2014 #17 Skrevet 26. september 2014 Du bør etterlyse den. Ikke fordi du savner den nødvendigvis- MEN dere som slipper kattene ut for å styre seg selv, må huske at katta kan bli utilsiktet innesperret i en garasje eller i noens hjem. Jeg fant en katt i soverommet etter ferie en gang, som hadde ødelagt og skitt ut en masse. Sånt kan bli dyrt...Ja for det erjo selvsagt det at det kan bli ødeleggelser som er det viktigste her. Ikke overhode at dersom katten blir innestengt over lang tid så vil den ikke ha tilgang på mat / drikke og sulte ihjel. Her er det penga som teller. Hvordan klarer du å være så kald ? Anonymous poster hash: 19d94...a32 Er jeg kald? Er det ikke de hensynsløse katteeierne som driver uansvarlig dyrehold som er kalde? Hjelper ikke katta mye at eieren sitter hjemme og eeeeeelsker dyret sitt hvis de lar det stikke ut og være i livsfare hver natt.Ja jeg synes du der kald. Fordi du tenker på økonomisk tap fremfor kattens velbefinnende. Det er i alle fall det som kommer frem av innlegget ditt. I kjent pashla stil ! Anonymous poster hash: 19d94...a32 Jeg har aldri påstått at jeg liker katter, og jeg gir beng i deres velbefinnende, det er rett. Det er derfor jeg ikke skaffer meg katt. Men at de som selv HAR katt i huset gir enda mer beng, det syns du er greit og fint? Det jeg gjør skader ikke katten - jeg ytrer en mening, katten hørte det ikke engang. Men det eierne gjør skader dyret deres. Så i essens er de dyreplagere som snakker varmt om dyr, mens jeg ikke hykler at jeg elsker disse skapningene. Dobbeltmoral.... Må være kjipt å være slik en grinebiter :/ Anonymous poster hash: 19d94...a32
Gjest Antarctica Skrevet 26. september 2014 #18 Skrevet 26. september 2014 Du bør etterlyse den. Ikke fordi du savner den nødvendigvis- MEN dere som slipper kattene ut for å styre seg selv, må huske at katta kan bli utilsiktet innesperret i en garasje eller i noens hjem. Jeg fant en katt i soverommet etter ferie en gang, som hadde ødelagt og skitt ut en masse. Sånt kan bli dyrt...Ja for det erjo selvsagt det at det kan bli ødeleggelser som er det viktigste her. Ikke overhode at dersom katten blir innestengt over lang tid så vil den ikke ha tilgang på mat / drikke og sulte ihjel. Her er det penga som teller. Hvordan klarer du å være så kald ? Anonymous poster hash: 19d94...a32 Er jeg kald? Er det ikke de hensynsløse katteeierne som driver uansvarlig dyrehold som er kalde? Hjelper ikke katta mye at eieren sitter hjemme og eeeeeelsker dyret sitt hvis de lar det stikke ut og være i livsfare hver natt.Ja jeg synes du der kald. Fordi du tenker på økonomisk tap fremfor kattens velbefinnende. Det er i alle fall det som kommer frem av innlegget ditt. I kjent pashla stil ! Anonymous poster hash: 19d94...a32 Jeg har aldri påstått at jeg liker katter, og jeg gir beng i deres velbefinnende, det er rett. Det er derfor jeg ikke skaffer meg katt. Men at de som selv HAR katt i huset gir enda mer beng, det syns du er greit og fint? Det jeg gjør skader ikke katten - jeg ytrer en mening, katten hørte det ikke engang. Men det eierne gjør skader dyret deres. Så i essens er de dyreplagere som snakker varmt om dyr, mens jeg ikke hykler at jeg elsker disse skapningene.Dobbeltmoral.... Må være kjipt å være slik en grinebiter :/ Anonymous poster hash: 19d94...a32 Må være kjipt å bli så flau når man blir snubla på logikken at man tyr til personangrep og merkelapper på andre.
Anonym bruker Skrevet 26. september 2014 #19 Skrevet 26. september 2014 Ja det er jo helt logisk at ansvaret for å bry seg om kattens velbefinnende ligger hos den som ikke har valgt å ha katt, men som uforskyldt får tingene sine ødelagt av andres katter fordi de ikke evner å ta vare på dem. Sier seg selv! Anonymous poster hash: ecda5...a30
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå