Sint naken biltyv Skrevet 11. september 2014 #1 Skrevet 11. september 2014 Lillemor blir to uker i morgen. Når kan hun være med i stallen og i en støvete ridehall i bæresjal/vogn? Hva syns dere?
Anonym bruker Skrevet 11. september 2014 #3 Skrevet 11. september 2014 Når hun er stor nok til å være med mamma på tur, tenker jeg. Jeg hadde lett tatt min to uker gamle med i stallen. Anonymous poster hash: b742e...a72
Villbringebringebær Skrevet 11. september 2014 #4 Skrevet 11. september 2014 Hmm vet ikke, er hun i vogn går det vel fint. Jeg ville nok ventet til hun hadde fått noen vaksiner og var 3 mnd før jeg tok hun inn dit i bæresjal. Er ikke 3 mnd en "regel" et sted? Nei vet du, sorry har ikke peiling. Elendig med hjelp herifra..
Anonym bruker Skrevet 11. september 2014 #5 Skrevet 11. september 2014 Jeg har hatt med alle mine 3 i stallen fra de var 2-3 uker gamle, men ikke akkurat når hestene eller boksene har blitt rengjort. Har godt avtrekk i stallen. Anonymous poster hash: e49be...2eb
Sint naken biltyv Skrevet 11. september 2014 Forfatter #7 Skrevet 11. september 2014 Jeg har hatt med alle mine 3 i stallen fra de var 2-3 uker gamle, men ikke akkurat når hestene eller boksene har blitt rengjort. Har godt avtrekk i stallen. Anonymous poster hash: e49be...2eb Da tar jeg henne med i bæresjal. Får ikke med vogn pga keisersnitt desverre😳 Ridehallen er veldig støvete, får heller gå ut hvis hun reagerer. Skal jo helst være der å passe på eldstedatteren som rir.
Anonym bruker Skrevet 11. september 2014 #8 Skrevet 11. september 2014 Jeg har hatt med alle mine 3 i stallen fra de var 2-3 uker gamle, men ikke akkurat når hestene eller boksene har blitt rengjort. Har godt avtrekk i stallen. Anonymous poster hash: e49be...2eb Da tar jeg henne med i bæresjal. Får ikke med vogn pga keisersnitt desverre Ridehallen er veldig støvete, får heller gå ut hvis hun reagerer. Skal jo helst være der å passe på eldstedatteren som rir. Hvordan har du tenkt å hjelpe datteren din med hesten på en trygg måte samtidig som du har en baby i bæresele på magen og er såpass redusert etter keisersnitt at du ikke fan løfte en vogn? Kan du takle det hvis hesten løper ut? Hvis ikke tror jeg du må sette noen andre til den jobben. Anonymous poster hash: 48292...7c5
Sint naken biltyv Skrevet 11. september 2014 Forfatter #9 Skrevet 11. september 2014 Jeg har hatt med alle mine 3 i stallen fra de var 2-3 uker gamle, men ikke akkurat når hestene eller boksene har blitt rengjort. Har godt avtrekk i stallen. Anonymous poster hash: e49be...2eb Da tar jeg henne med i bæresjal. Får ikke med vogn pga keisersnitt desverre Ridehallen er veldig støvete, får heller gå ut hvis hun reagerer. Skal jo helst være der å passe på eldstedatteren som rir. Hvordan har du tenkt å hjelpe datteren din med hesten på en trygg måte samtidig som du har en baby i bæresele på magen og er såpass redusert etter keisersnitt at du ikke fan løfte en vogn? Kan du takle det hvis hesten løper ut? Hvis ikke tror jeg du må sette noen andre til den jobben. Anonymous poster hash: 48292...7c5 Det går nok bra 😊 Kan løfte vogn men får ikke lov. Det er en shetlandsponni og hun har ridd i 6 av sine 8 år. Dyra må ha trim selv om jeg måtte ta keisersnitt vettu. Er andre der også men føler det er greit å være der.
Anonym bruker Skrevet 11. september 2014 #10 Skrevet 11. september 2014 Keisersnitt er ingen hindring. Mine 3 ble tatt med ks, og å gå og leie en shettis er ingen belastning :-) Anonymous poster hash: e49be...2eb
Anonym bruker Skrevet 11. september 2014 #11 Skrevet 11. september 2014 Keisersnitt er ingen hindring. Mine 3 ble tatt med ks, og å gå og leie en shettis er ingen belastning :-) Anonymous poster hash: e49be...2eb På vår rideskole hadde de ikke godtatt det. En ting er at du kan leie selv om du ikke er frisk etter keisersnittet, men du hadde ikke fått lov pga sikkerheten til baby om du skulle falle, en hest skulle sparke eller liknende. Anonymous poster hash: 48292...7c5
Sint naken biltyv Skrevet 11. september 2014 Forfatter #12 Skrevet 11. september 2014 Keisersnitt er ingen hindring. Mine 3 ble tatt med ks, og å gå og leie en shettis er ingen belastning :-) Anonymous poster hash: e49be...2eb Nei det går bra det men datteren min har ridd i seks år og konkurrerer så trenger ikke leies. Bekymringa mi var om baby på to uker tåler støvet i ridehallen. Er jo tredjemann men blir jo litt hønemor fordet😁
Sint naken biltyv Skrevet 11. september 2014 Forfatter #13 Skrevet 11. september 2014 Keisersnitt er ingen hindring. Mine 3 ble tatt med ks, og å gå og leie en shettis er ingen belastning :-) Anonymous poster hash: e49be...2eb På vår rideskole hadde de ikke godtatt det. En ting er at du kan leie selv om du ikke er frisk etter keisersnittet, men du hadde ikke fått lov pga sikkerheten til baby om du skulle falle, en hest skulle sparke eller liknende. Anonymous poster hash: 48292...7c5 Det er ikke rideskole og hun skal ikke leies!! Hun har ridd i seks år og konkurrerer. Jeg lurer på om baby tåler støvet i en ridehall!!!!!!!
mamma_bergen Skrevet 11. september 2014 #14 Skrevet 11. september 2014 Jeg har egentlig ikke peiling, men jeg hadde nok tatt baby med
Anonym bruker Skrevet 11. september 2014 #15 Skrevet 11. september 2014 Keisersnitt er ingen hindring. Mine 3 ble tatt med ks, og å gå og leie en shettis er ingen belastning :-) Anonymous poster hash: e49be...2eb På vår rideskole hadde de ikke godtatt det. En ting er at du kan leie selv om du ikke er frisk etter keisersnittet, men du hadde ikke fått lov pga sikkerheten til baby om du skulle falle, en hest skulle sparke eller liknende. Anonymous poster hash: 48292...7c5 Det er ikke rideskole og hun skal ikke leies!! Hun har ridd i seks år og konkurrerer. Jeg lurer på om baby tåler støvet i en ridehall!!!!!!! Det var et svar til anonym over som snakket om leiing. Anonymous poster hash: 48292...7c5
Sint naken biltyv Skrevet 11. september 2014 Forfatter #16 Skrevet 11. september 2014 Keisersnitt er ingen hindring. Mine 3 ble tatt med ks, og å gå og leie en shettis er ingen belastning :-) Anonymous poster hash: e49be...2eb På vår rideskole hadde de ikke godtatt det. En ting er at du kan leie selv om du ikke er frisk etter keisersnittet, men du hadde ikke fått lov pga sikkerheten til baby om du skulle falle, en hest skulle sparke eller liknende. Anonymous poster hash: 48292...7c5 Det er ikke rideskole og hun skal ikke leies!! Hun har ridd i seks år og konkurrerer. Jeg lurer på om baby tåler støvet i en ridehall!!!!!!! Det var et svar til anonym over som snakket om leiing. Anonymous poster hash: 48292...7c5 Okei, trodde det var flere som ikke fikk med seg svaret og tenkte å prøve å få fram poenget mitt😁Tok henne med og det gikk supert😊
Anonym bruker Skrevet 11. september 2014 #17 Skrevet 11. september 2014 Tok med min i stallen fra han var et par uker, null stress. Han spiste før jeg skulle ri etter hvert, så sov han mens jeg red. Anonymous poster hash: 2919d...391
Anonym bruker Skrevet 11. september 2014 #19 Skrevet 11. september 2014 Jeg hadde vannet banen først eller plassert meg ved døren/ ventilasjon der det er minst mulig støv. Anonymous poster hash: 1dbef...e03
Anonym bruker Skrevet 11. september 2014 #20 Skrevet 11. september 2014 Burde gå helt bra:) Anonymous poster hash: 2cc20...b48
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå