Gå til innhold

Skyggestreker på billig graviditetstest (stav)?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

De positive testene din Piasawa var ikke pga av eggløsning da? Har fått positiv g-test ved el tidligere. Testet dette ut på nytt denne perioden, og fikk svakt, svakt positiv g-test når el-testen er positiv. Tok 2 av hver i løpet av dagen, så helt sikkert ikke skyggestrek. Tok nye tester dagen etterpå, og da var begge negative. 

Hmm.. Mulig? Regner med det er noe hormonkrøll, så godt mulig:) om det er tilfelle har jeg nok ikke fått lagt inn nok aksjer denne PP uansett:/ har hatt rosa utflod i en uke nå, det er ikke så digg å humpe da:( jaja, en vakker dag..:D

Kanskje jeg må teste ut denne teorien neste gang jeg får positiv EL test:) skal holde deg oppdatert;)

Siste positive EL test jeg hadde var forrige lørdag. Og jeg fikk første svake strek på tirsdag. Så det kan stemme, mulig det har vært et tregt egg i såfall - hehe:) da er jeg i såfall 3 DPO i dag. Men har ikke lagt inn aksjer siden lørdag, tviler på det holder. Uansett hvor heftige svømmerne til mannen er:P

Siste positive EL test jeg hadde var forrige lørdag. Og jeg fikk første svake strek på tirsdag. Så det kan stemme, mulig det har vært et tregt egg i såfall - hehe:) da er jeg i såfall 3 DPO i dag. Men har ikke lagt inn aksjer siden lørdag, så tviler på det holder. Uansett hvor heftige svømmerne til mannen er:P

Annonse

Å kjære Piasawa! 

Nå ble jeg så glad på dine vegne. Håper virkelig du er gravid !!! :) :) Krysser alt jeg har for deg.

Selv er jeg igang med primolut N for å få en skikkelig mens og ny runde med dobbel pergo. Min 4. pergokur. 

Ble du gravid på pergo nå eller i pausemåned? :)

Klem fra meg!

Å kjære Piasawa!

Nå ble jeg så glad på dine vegne. Håper virkelig du er gravid !!! :) :) Krysser alt jeg har for deg.

Selv er jeg igang med primolut N for å få en skikkelig mens og ny runde med dobbel pergo. Min 4. pergokur.

Klem fra meg!

Takk for det! :) er nok ikke gravid nei, men greit å få dobbelsjekket:) kun hatt svake tester og negativ blodprøve i går. Så jeg tror ikke det er noe. Tror egentlig mer på Ovidia sin teori om at de slår ut på EL:)

Å kjære Piasawa!

Klem fra meg!

Takk for det! :) er nok ikke gravid nei, men greit å få dobbelsjekket:) kun hatt svake tester og negativ blodprøve i går. Så jeg tror ikke det er noe. Tror egentlig mer på Ovidia sin teori om at de slår ut på EL:)

Men jeg startet på pergo igjen (4.doble kur på mandag etter "pausesyklus") ante ikke om det var tanta som kom men meg og sykepleier hos gyn ble enige om at den rosa utfloden min var tanta, og tok de flrste to pillene på tirsdag. Så tok jeg en test på tirsdags morgen bare fordi jeg var usikker på om det var tanta, og skulle egentlig bare bekrefte at jeg ikke var gravid. Men så kom denne svake streken da. Den neste jeg tok (på tirsdags ettermiddag) hadde tydelig farge i den svake streken og. Men jeg ble lurt gitt. Av to forskjellige merker til og med. Så tror ikke det er noe galt med testene, er nok heller mine hormoner som er totalt i ulage..:( så nå skal jeg ta de siste 4 dagene av den 4. Kuren når tanta dukker opp igjen. Så tilbake til gyn.

Ja uff, så utrolig kjedelig ... vet veldig godt hvordan du har det. Hormonene er helt på bærtur hos meg også. Det er så tøft at hjelp. Alle rundt oss og skyter ut unger som om de ikke hadde gjort annet... Hadde heller ingen egen eggløsning i pausemåneden i juli/august selv om dobbelkuren måneden før ga meg eggløsning.

Fikk heller derfor ingen skikkelig mens jeg heller, blødde en dag, så nå ville gyn gi meg primolut for å "blø ut gamle hinner". Huff- for noen detaljer.. hehe!

Håper tanta di dukker fort opp dersom du ikke skulle være gravid, sånn at du kan starte på Pergo igjen! :) Jeg har 2 dager igjen med piller på primoluten, også skulle jeg starte på pergo på blødningsdag 5. 

Kanskje vi slår følge på hver vår 4. pergokur :) Ønsker deg uansett masse lykke til :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...