Gå til innhold

Skyggestreker på billig graviditetstest (stav)?

Anbefalte innlegg

Har bestilt en del billigetester (wondfo) på nettet og bestilte noen stav-tester. Noen som har erfaringer med skyggestreker på disse? Kom opp en ultrasvak strek ca etter ti min. Trodde jeg hadde fått tanta-light på besøk, men pleier alltid dobbelsjekke siden jeg spiser pergotime (første pilledag i går). Glemte helt å ta noen test i går, men tok en midt på dagen i dag.

Tenk om det ikke er en skyggestrek - og jeg har spist pergo. Håper ikke det er farlig! :(

http://www.countdowntopregnancy.com/pregnancy-test-gallery/image.php?galleryid=306083

Anonymous poster hash: 1eac0...230

Fortsetter under...

Annonse

Whææ.. Blir jo helt nervøs av dette her.. Har hatt noen runder med svake tester tidligere sykluser som bare ble helt blenda i løpet av noen dager, en "streifer" eller hva de kaller det. Får bare håpe denne er reell! :) og at den i såfall holder seg der! :D

Det er det som er så vanskelig å si. Jeg har ikke hatt noen skikkelig mens siden april (etter jeg begynte på pergotime), kun rosa/brun utflod. Sist jeg fikk det var på fredag å har hatt det på og av siden. Trodde det var tanta, og det mente sykepleieren hos gyn og, så jeg tok første piller i ny pergotimekur i går. Vanligvis pleier jeg å ta en graviditetstest før jeg starter på ny kur, men pga masse kluss i syklusen denne måneden (positive EL tester om hverandre i to uker), tenkte jeg det ikke var noe vits. Så da spiste jeg pillene som jeg skulle i går kveld. I dag tenkte jeg st jeg kunne ta en test just in case. Siden jeg fikk en svaaaak strek måtte jeg jo ta en til. Tror jeg skipper pillene i kveld og ringer gyn i morgen tidlig..

Hei. Jeg har tatt billig test de to siste dagene og fått supersvak strek/skyggestrek etter ca ti min. Fortsatt et par dager til IKM... Jeg har tatt gtester før uten at den svake streken har kommet opp. Så jeg lurer veldig på hva det betyr. Lykke til, håper det betyr at vi begge er gravid ;-)

Annonse

Tok begge bildene å kjørte dem gjennom et bilderedigeringsprogram hvor jeg endret fargestyrken på bildet.
Det er definitivt en god skyggestrk der.
Det er mye som skal til for å få falsk positiv.
så da blir det vell gratulere?

Synes den ser positiv ut! :) den er sterkere enn min:) tok en billigtest i morges, så ikke umiddelbart noen strek der, men synes jeg skimter en svak strek der nå. Hadde ikke flere doc morris tester, så får ikke sammenlignet skikkelig..:/ får kjøpe det på apoteket på vei hjem i dag! :)

ååå, gratulerer så mye begge to :)

Mine bilder i galleriet er fra 12 juli, en cb+ og en billigtest. Svake begge to.

Dagen etter tok jeg to til, var så vidt jeg kunne se noenting, måtte virkelig legge govilja til. Samboer trodde meg ikke. Sent på kvelden var jeg fortvila å kjørte til byens apotek (på en søndag), og kjøpte cb digital som viste gravid 1-2..

Det er ikke mulig at ikke testene deres er positive :) Jeg trenger noen gleder i hverdagen kjenner jeg, så jeg er så glad på deres vegne :D

Jeg håper det er en stayer i såfall. Har hatt så mange ganger svake streker Om forsvinner igjen. Drittlei:( nå har jeg ig kjøpt meg en cb digital og ny 2pk doc morris:) skal prøve å holde ut til i morgen tidlig før jeg tester:)

Sånn er min også, jeg testet 10 og 11 dpo. Den på 11dpo er som din, mens 10 dpo er svakere.

Er 13dpo nå, men har ikke tatt flere tester enda.

Anonymous poster hash: 222a4...cbc

Da bør det vel vise nå? :) eller at strekene hvertfall er sterkere? Ta en test! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...