Gå til innhold

April/mars 2015 skravletråd


Frkmaria1993

Anbefalte innlegg

Jeg melder meg inn her med termin 29.april. Var på ultralyd i går 4+5 og fikk se en liten prikk :) Var ikke planen å ta UL men gynekologen var så nysgjerrig. Han så også at det hadde vært to befruktninger men at det ene egget hadde gått til grunne.

 

Har to SA bak meg, en i uke 8 og i uke 5, begge for snart to år siden. Krysser fingrene for at det går denne gangen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I kveld skal jeg på fest og har utstyrt meg med ei flake vin som inneholder alkoholfri vin. Håper ingen finner ut av det, og hvis de gjør det håper jeg at de respekterer at vi ikke ønsker å fortelle det enda og ikke sier noe. Er bare 4+6 og vil ikke si noe enda...

 

Andre som har måtte gjøre slike ting?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I kveld skal jeg på fest og har utstyrt meg med ei flake vin som inneholder alkoholfri vin. Håper ingen finner ut av det, og hvis de gjør det håper jeg at de respekterer at vi ikke ønsker å fortelle det enda og ikke sier noe. Er bare 4+6 og vil ikke si noe enda...

 

Andre som har måtte gjøre slike ting?

 

Jeg gjorde det samme! Fungerte utmerket. Og heldigvis ingen som spurte om å få smake på "vinen" min :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I kveld skal jeg på fest og har utstyrt meg med ei flake vin som inneholder alkoholfri vin. Håper ingen finner ut av det, og hvis de gjør det håper jeg at de respekterer at vi ikke ønsker å fortelle det enda og ikke sier noe. Er bare 4+6 og vil ikke si noe enda...

 

Andre som har måtte gjøre slike ting?

Hehe, ja senest i går, og det var min første gang. Kom inn døra og fikk ett glass cava rett i hånda... Fikk ordnet opp i det, men følte det ble kleint. Klarte meg fint og ingen mistanker så lenge vi var på middagen. Men da vi dro ut, var det nok som fikk mistanker, merket det på dem. Men men... De sa ingenting. Mens jeg satt der, kom jeg jo på; jeg kommer jo aldri til å se full ut, og det legger jo folk merke til... Litt stress, men det går nok bra :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og der kom kvalmen, som ein litt dårleg fyllesjuke...urk. Då er i allefall veke 7 inntatt...veit det vert sånn dei neste fem i allefall, men eg håpar det vert som sist - berre når eg er skikkeleg trøytt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det murmeldyr som er mitt nye navn. Zzzzzzzzzzzzz. Trøtt hele dagen, uansett hvor mye jeg sover, øyne går i kryss. Kvalmen har kommet litt den også, men overlever foreløpig, cluet er å ikke være sulten for lenge, for DA kommer kvalden :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det her jeg skal presentere meg? Jeg fikk nettopp en gutt i februar 2014 og oppdaget nettopp at jeg (fullstendig uplanlagt) har blitt gravid igjen. Er veldig i sjokk og virkelig ikke glad for nyheten da jeg hadde en ufattelig tøff fødsel sist og ikke orker tanken på å skulle gå gjennom det samme igjen.

 

Har hatt veldig negative tanker den siste tiden så melder meg inn her for å komme litt inn i gravidebobla igjen. Kanskje det hjelper.

 

Har termin 21.april.

 

Ellers kan jeg fortelle at jeg er 24 år gammel, samboer og ja, altså mamma til en baby på 6 måneder. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det her jeg skal presentere meg? Jeg fikk nettopp en gutt i februar 2014 og oppdaget nettopp at jeg (fullstendig uplanlagt) har blitt gravid igjen. Er veldig i sjokk og virkelig ikke glad for nyheten da jeg hadde en ufattelig tøff fødsel sist og ikke orker tanken på å skulle gå gjennom det samme igjen.

 

Har hatt veldig negative tanker den siste tiden så melder meg inn her for å komme litt inn i gravidebobla igjen. Kanskje det hjelper.

 

Har termin 21.april.

 

Ellers kan jeg fortelle at jeg er 24 år gammel, samboer og ja, altså mamma til en baby på 6 måneder.

 

 

Hei:) og velkommen til oss :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig sluttet å spotte/blø (gammelt blod). Syns det var på tide :P ......men nå kjenner jeg at jeg allerede har fått bekkenløsning. Fikk det i uke 14/15 sist, nå syns jeg det er litt vel tidlig, siden jeg syns det var tidlig sist.... Håper det ikke blir noe særlig verre, har ikke så lyst til å fortelle jobben om graviditeten helt enda, tenker å gjøre det etter høstferien :D hvis magen ikke plutselig spretter ut,hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guuud jeg er så lei av å være kvalm!!! Er jeg litt sent ute om morgenen så får jeg slite med det resten av formiddagen :( Har skjønt at masse søvn og null stress hjelper, men det er jo helt umulig å unngå når jeg må opp halv 7 hver dag.

Drittlei! (måtte bare klage litt her)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil ynskja dykk lukke til vidare, min spire gjekk til grunne.

Takk for følget så langt.

 

Nei huff :( så trist :( ta godt vare på hverandre, :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vil ynskja dykk lukke til vidare, min spire gjekk til grunne.

Takk for følget så langt.

Ååånei, så trist 😔 Sender masse tanker til deg og din kjære ❤️
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når fikk dere skikkelig kvalme dere som har fått det? Jeg er ca 6 uker på vei nå, men har bare vært småkvalm/ litt uvel så langt. Så håper jeg slipper unna det verste :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig idag rer formen kjempe fin, greid og spise og nesten ikke kvalm blir nervøs. Andre som har det sånn ? Igår var jeg skikkelig dårlig :o håper alt er i orden med den lille :/ nervøs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos meg henger kvalmen sammen med trøtthet. Har jeg sovet dårlig eller for lite er jeg mer kvalm, så det kan variere fra dag til dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos meg henger kvalmen sammen med trøtthet. Har jeg sovet dårlig eller for lite er jeg mer kvalm, så det kan variere fra dag til dag.

Helt enig med snille_snille. Nok søvn er essensielt. Også god tid om morgenen 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 6 + 0 i dag. Har ikke kjent noe særlig til kvalmen enda. Litt småuggen dersom jeg lufter hunden før frokost og dersom det går veldig lenge mellom måltider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så usikker på hva jeg skal gjøre i dag. Vi er invitert i bryllup (venner av mannen) og jeg har veldig lyst å bli med, men formen er ikke noe å skryte av. Kvalmen kommer og går og på kveldene er jeg stup trøtt og finner senga i 10-tiden.

 

Kvalmen henger sammen med trøtthet, slik at jeg vet at formen i morgen blir verre enn vanlig.

 

Skal/skal ikke? Har ikke lange tiden på å bestemme meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så usikker på hva jeg skal gjøre i dag. Vi er invitert i bryllup (venner av mannen) og jeg har veldig lyst å bli med, men formen er ikke noe å skryte av. Kvalmen kommer og går og på kveldene er jeg stup trøtt og finner senga i 10-tiden.

 

Kvalmen henger sammen med trøtthet, slik at jeg vet at formen i morgen blir verre enn vanlig.

 

Skal/skal ikke? Har ikke lange tiden på å bestemme meg!

Jeg syntes du skal dra, og at du heller har muligheten til å reise hjem om du blir dårlig eller uutholdelig trøtt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Jeg er så usikker på hva jeg skal gjøre i dag. Vi er invitert i bryllup (venner av mannen) og jeg har veldig lyst å bli med, men formen er ikke noe å skryte av. Kvalmen kommer og går og på kveldene er jeg stup trøtt og finner senga i 10-tiden.

 

Kvalmen henger sammen med trøtthet, slik at jeg vet at formen i morgen blir verre enn vanlig.

 

Skal/skal ikke? Har ikke lange tiden på å bestemme meg!

Jeg syntes du skal dra, og at du heller har muligheten til å reise hjem om du blir dårlig eller uutholdelig trøtt.

Det ble bryllup i går. Koselig fest og formen var helt grei. I dag derimot er jeg ødelagt. Sykt kvalm og trøtt. Får slappe av og lade batteriene igjen nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var også i bryllup i helgen. Holdt ut til kl 1 på natta og søndag følte med skikkelig fyllesyk og mega oppblåst. Så absolutt gravid ut. Heldigvis mye bedre idag. Magen er tilbake til normal størrelse.

 

Og forresten så fikk jeg servert noen andre retter ettersom jeg ikke kunne spise en del pga graviditeten og det var ikkeno å skryte av. Ble skikkelig skuffet. Alle de andre fikk fantastisk mat, mens jeg fikk en grå rett :huh:

Endret av Ninni84
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...