Gå til innhold

April/mars 2015 skravletråd


Frkmaria1993

Anbefalte innlegg

Noen som allerede kan skimte mage? Om kveldene er jeg så oppblåst at jeg er dobbelt så stor som jeg var når jeg var 20 uker med turbo. Var likt sist når vi mista i uke 12 også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen som allerede kan skimte mage? Om kveldene er jeg så oppblåst at jeg er dobbelt så stor som jeg var når jeg var 20 uker med turbo. Var likt sist når vi mista i uke 12 også.

 

Jepp søsteren min kommenterte det istad at magen hadde vokst i løpet av en uke Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

småkvalmen og veldig trøtt på dagtid, men veldig våken på kveld/natt og sliter med å sovne.. er også veldig oppblåst, har gitt opp å gå i dongeribukser( som jeg vanligvis alltid går med) da buksene er lave i livet og strammer:P har menstermin 19.april, sist gang jeg fikk barn var i 2006, og da hadde jeg ingen symptomer og visste ikke at jeg var gravid før i uke 13 ca.

 

andre som har fått dilla på noe spesielt? her bare må jeg ha bær, helst rips bær, i forrige svangerskap var det jordbær:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velig kvalm i ukedagene, men det er nok fordi jeg må stå opp før kroppen egentlig vil det. Gir seg som regel til lunsj. Ingen mage enda og er 8 uker i morgen (termin 1 april). Dilla på Goldfish, Nektariner og Ritz kjeks for å dempe kvalmen. Men derimot en del som gjør meg mer kvalm også: parfyme, røyklukt, hvitløk, drittlukt, BO, dårlig ånde, bensin og diesel +++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt kvalm her, men kanskje litt bedre? Men syns jeg blir fort sulten :P Diverse lukter gjør meg fortsatt kvalm... Fortsatt ømme brystvorter, men antar det snart er borte. Ømheten forsvant rundt uke 8 eller 9 med begge de 2 andre. Her har jeg også hatt brun spotting og "gammel" blod(litt) hver eneste dag i snart 2 uker, men ingen smerter eller frisk blod, så antar jeg fortsatt er gravid. Men veldig ubehagelig når jeg ser det kommer litt mer gammelt blod...får noen tanker i hodet da :(

 

Fått time hos lege om ca 5 uker, fikk ikke komme før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt kvalm her, men kanskje litt bedre? Men syns jeg blir fort sulten :P Diverse lukter gjør meg fortsatt kvalm... Fortsatt ømme brystvorter, men antar det snart er borte. Ømheten forsvant rundt uke 8 eller 9 med begge de 2 andre. Her har jeg også hatt brun spotting og "gammel" blod(litt) hver eneste dag i snart 2 uker, men ingen smerter eller frisk blod, så antar jeg fortsatt er gravid. Men veldig ubehagelig når jeg ser det kommer litt mer gammelt blod...får noen tanker i hodet da :(

Fått time hos lege om ca 5 uker, fikk ikke komme før.

 

 

Samme her med brunt blod,(gammelt blod). Så er litt små nervøs. Men satser på at Steikje er noe galt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei alle sammen! Melder meg inn her med termin 29. april :) Foreløpig har jeg ømme pupper og litt sliten. Håper kvalmen lar vente på seg evt ikke kommer i det hele tatt! I mitt forrige svangerskap var jeg kvalm fra uke 6 og ut 2. Trimester.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Håpar jm har rett då Frkmaria :)

 

Håper jeg og :) er forsatt sykt kvalm, Hehe :) hvor langt er du på vei? :)

 

Godt at du framleis er kvalm då!!

Eg er 6+4 ca, så kjenner på kvalmen eg og - men på ettermiddag/kveld når eg er trøytt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg har et spm, litt forvirret... Jeg har regnet meg frem til uke 5+1, termin 21.4.15, men på profilen min kommer det opp at jeg er i uke 6 med samme termindato... Noen som kan svare meg på det/forklare?

 

Hilsen litt forvirret førstegangs gravid ;)

Trur dei meiner at du har gått meir enn fem veker (sidan du er 5+1) og har då begynt på den sjette. Som at du lever i ditt første år fordi om du ikkje er eit heilt år :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som allerede kan skimte mage? Om kveldene er jeg så oppblåst at jeg er dobbelt så stor som jeg var når jeg var 20 uker med turbo. Var likt sist når vi mista i uke 12 også. 

 

Kan ikkje sjå noko, men har måtta kjøpe nye bukser. Utruleg vondt i magen berre buksa er inntil - så har kjøpt nokre i litt store str og nokre gravidebukser...sist kunne eg gå med vanlege klede veeeldig lenge, så lurer på korleis dette ender..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hei, jeg har et spm, litt forvirret... Jeg har regnet meg frem til uke 5+1, termin 21.4.15, men på profilen min kommer det opp at jeg er i uke 6 med samme termindato... Noen som kan svare meg på det/forklare?

 

Hilsen litt forvirret førstegangs gravid ;)

Trur dei meiner at du har gått meir enn fem veker (sidan du er 5+1) og har då begynt på den sjette. Som at du lever i ditt første år fordi om du ikkje er eit heilt år :)

 

Ja, jeg spurte til slutt ei venninne av meg som har barn fra før- og hun sa det stemte at jeg da var 6 uker på vei. Så 1 uke lengre er jo tipp topp! ;) Skjønner venninner nå som har sagt under graviditeten at de synes det går sakte. Synes det selv nå, spesielt siden jeg ikke har vært hos legen eller på ul, og fordi man har lyst til at uke 12 skal komme, så man kan si det til ALLE- hehehe :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Noen som allerede kan skimte mage? Om kveldene er jeg så oppblåst at jeg er dobbelt så stor som jeg var når jeg var 20 uker med turbo. Var likt sist når vi mista i uke 12 også. 

 

Kan ikkje sjå noko, men har måtta kjøpe nye bukser. Utruleg vondt i magen berre buksa er inntil - så har kjøpt nokre i litt store str og nokre gravidebukser...sist kunne eg gå med vanlege klede veeeldig lenge, så lurer på korleis dette ender..

 

Går også i bare bukser eller skjørt med strikk i livet, og som går litt høyere på magen. Pga mensmurringer frister ikke noe knapp og trange ting rundt magen. Vent noen når mensmurringer gir seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mensmurringane kjem og går så lenge livmora strekker seg..så det er berre å vera tålmodig. Kjenner mindre til det etterkvart, men då kjem jo magen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 + 1 i dag!!!! Dette ser ut som det går strålende!!! Jeg er så glad!!!! hehe, måtte bare få det ut. Mange som har kommentert at jeg har vært så glad de siste ukene. Min lille hemmelighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ultralyd i morgen :o gruer meg, sitter forsatt litt traumer i hode etter sist gang jeg var på ultralyd.:( andre som har hatt MA og blitt gravide igjen etterpå og da har det går bra?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lukke til i morgon Frkmaria, har høyrt om mange som lukkast gongen etter. Håpar sjølv det sit denne gongen etter SA i april. Så lenge det ikkje er ein kjend grunn er det verken større eller mindre sjanse enn sist. Så vi får tru det går fint no!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joho lille nurket sitt hjerte slo helt perfekt. Og den lå høyt oppe ❤️ Så legen som har undersøkt meg andre gangene, han sa at denne gangen hadde han virkelig troa ❤️

 

Legger ved ett lite bilde av nurket ❤️

post-858579-0-78338600-1408711354_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joho lille nurket sitt hjerte slo helt perfekt. Og den lå høyt oppe ❤️ Så legen som har undersøkt meg andre gangene, han sa at denne gangen hadde han virkelig troa ❤️

Legger ved ett lite bilde av nurket ❤️

Det var godt å høre! Da har jeg troa på at det går fint med min lille også ;) Har som sagt blødd brunt hver eneste dag, ikke mye da,men, og noen dager brunt/kaffelatte farget utflod, noen dager rosa. Gjør det fortsatt. Men har fortsatt ømme brystvorter og kvalme. Fått time midten av september. Rett før ferien min :P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Joho lille nurket sitt hjerte slo helt perfekt. Og den lå høyt oppe ❤️ Så legen som har undersøkt meg andre gangene, han sa at denne gangen hadde han virkelig troa ❤️

Legger ved ett lite bilde av nurket ❤️

Det var godt å høre! Da har jeg troa på at det går fint med min lille også ;) Har som sagt blødd brunt hver eneste dag, ikke mye da,men, og noen dager brunt/kaffelatte farget utflod, noen dager rosa. Gjør det fortsatt. Men har fortsatt ømme brystvorter og kvalme. Fått time midten av september. Rett før ferien min :P

 

Samme hadde jeg. Tørte ikke og se på skjermen engang Hehe, men alt var bare fint :) så alt er nok bare fint med lille nurket ditt også ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så godt å høyra Frkmaria, har tenkt på deg i dag :) Jublar med deg!!

 

Takk takk <3 var en stor lettelse <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra Frkmaria 😃 Blir nok lettere å slappe av nå tenker jeg 😊 God helg til alle sammen 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra Frkmaria Blir nok lettere å slappe av nå tenker jeg God helg til alle sammen

 

Jepp :) da kan ukene nytes ❤ ha en fin helg til deg også ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...