Gå til innhold

November 2014 baby❤️


DrømmeSofie

Anbefalte innlegg

 

Bamsemams: jeg har fått full timeplan, men med grupper og tilrettelagt opplæring slik at det er lettere å skaffe vikar (ikke alle som vil ta på seg hele klasser i norsk og engelsk).

Har rolige fine dager, og skal huske på dette når jeg går tilbake til kontaktlærerjobben etterhvert :-P

 

 

Ha, ha! Ja, kontaktlærerjobben savner jeg virkelig ikke! Som norsklærer slipper man jo aldri unna heller. Det er sykt mye arbeid for få kroner… Du slipper den store rettbyrden du også da. Det er ikke så værst det heller;)

Hadde sluttet å tenke over hvor mye jobb det faktisk er som kontaktlærer, men nå gikk set virkelig opp for meg :-P

Syns det er godt å være på jobb jeg da, slipper tilsyn og mye ansvar, tråkker rundt og gjør mitt. Veldig deilig, og dagene går fort :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Terminliste ❤

1. Silhouette (gutt)

2. Scai

3.

4. DrømmeSofie

5. VurdererBaby (gutt), bonusmamma (gutt)

6. Makemyday.

7. micke78 (jente)

8.

9. Bifrost (gutt), Ulvemamma (gutt)

10.

11. Monson (gutt)

12.AKO91(jente), Optatium (jente)

13. Malv (gutt)

14.

15. frø-i-magen (jente)

16. Sminth (Jente)

17. prøvestadiet

18.

19.

20.

21. DramaMama (gutt)

22.

23.

24.

25. Eliamali (jente)

26.

27.

28.

29.

30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ulvemamma og Malv! den dere berømte graviditetsgløden tror jeg ikke føles innenfra, men den er et romantisk lys som man ser gravide i utenfra… ;) Jeg syns alltid alle andre gravide er så vakre, mens jeg selv føler meg som ei feit og trøtt ku;) Vi får satse på at vi ser glødende ut for andre… :)

 

Da jeg ventet mitt første barn, hadde jeg akkurat flyttet til en ny by for å bo med samboeren min og da jeg ventet nr. 2 hadde vi akkurat flyttet til det stedet han opprinnelig kom fra. Så jeg tror jeg vet hvordan du har det Ulvemamma. Det tar tid å få fotfeste og skikkelige venner på nye steder. Heldigvis er barn veldig sosialiserende! Mange får nye venner på babygrupper, babysang osv. Jeg fikk en venn for livet på dugnad i barnehagen av alle ting! Hang in there:) Men om du har råd, så hadde jeg tatt meg en helgetur til ei skikkelig god venninne. Så får du fylt på lagrene dine:)

 

Jeg for min del har det ganske bra for tida;) Men hadde en mindre kjekk episode på mandag. Kjente at jeg måtte tisse da jeg kjørte fra barnehagen på veg hjem, men tenkte at det gikk bra. Da jeg kom fram og gikk ut av bilen, så oppdaget jeg en stor flekk på setet! Hadde ikke kjent noen ting! Lurte først på om det var fostervann, men det var det nok ikke… Tenk om det hadde skjedd et annet sted… Uff!

 

 

Skulle gjerne tatt en tur til en venninne, men har ikke så mange innenfor rimelig reiseavstand.

Venninna mi fra Østlandet avlyste siste avtale de hadde om å komme hit, bortsett fra i utdrikningslaget og bryllupet hennes så har jeg knappest hørt noe fra henne i løpet av svangerskapet.

Hun lurte på om de (Hun, mann og barna) kunne komme på besøk en helg men hadde ikke mulighet i september, så da ville de gjerne komme 18 oktober. Tre uker før termin er ikke så veldig aktuelt for min del, mtp hvor mye jeg sliter med bekkenet allerede nå. Da fikk hun plutselig "panikk" og sendte en melding hvor hun skrev at det var så lenge siden sist og at hun følte at hun gikk glipp av hele svangerskapet osv, så hun skulle forsøke å bytte om på noen ting i september og få tatt turen da, men har ikke hørt noe siden.

Jeg kommer ikke til å mase heller, kommer de så kommer de, og om det skjer så blir jeg selvsagt kjempeglad!

Skjønner jo at det har vært hektisk for dem med brylllup, ferie, unger, osv, men litt sent å ville ta igjen alt så tett opp mot termin. Har en tendens til å være den alle synes de kan utsette alt med, men denne gangen så vil hun i såtilfelle oppleve at da får hun faktisk ikke tatt det igjen (Mtp at hun følte hun gikk glipp av hele svangerskapet). Hun var en av de største pådriverene for at jeg skulle feire min 30årsdag, og har, siden de avlyste sist avtalte besøk (30årsfeiringen de fikk velge dato til) snakket om at de så gjerne vil få feiret meg . Det var i februar, og de har fortsatt ikke hatt tid.

Samboeren ble irritert og spurte meg hvorfor jeg gadd, og mente at det var tull å måtte avtale ting så lenge i forveien osv, og at det måtte da bare være å ta opp telefonen og si ifra når man ville ta en tur og at han ikke skjønte at eg gadd å holde kontakten når jeg ble så lei meg av at de aldri hadde tid, men det er jo ikke så enkelt.

Ikke er jeg flink til å slå hånden av folk eller konfrontere dem om jeg føler meg skuffa, og ikke har jeg så veldig mange andre å velge mellom heller.

Uff, ble veldig mye klaging dette, men er litt nedfor og fryktelig ensom for tiden.

Siden jeg er sykemeldt så får jeg ikke kommet meg ut og sett noe særlig med folk heller, og tror at det snart er en måned siden jeg var sammen med noen andre voksne enn samboeren.

Han er også i en periode i turnusen hvor han jobber mye kveld og natt, så jeg har liksom sittet her hjemme alene hver ettermiddag/kveld i snart to uker.

Har ikke fått så mye som en tekstmelding fra noen andre enn hun venninna mi på østlandet som tok kontakt den ene dagen ang besøk, og søsteren min som har ringt og spurt hvordan formen min er.

 

Men om formen er grei så blir det kanskje en liten tur til Stavanger før babyen kommer. Nevnte storesøster bor der, så en jentetur med lillemor for å besøke tante hadde vært fint. :)

 

Etter fødselen kommer jeg nok til å hive meg med på det jeg kan oppdrive av barselgrupper o.l. Mange måter å finne nye venner på, og jeg er egentlig ganske optimistisk på slike ting, bare høres ikke sånn ut akkurat nå siden muligheten min til å komme meg ut å bli kjent med folk er såpass begrenset for tiden, og jeg gjerne skulle hatt en venn nå. :P

 

 

Kjipt med sånne episoder i bilen (og andre steder), men det er langt fra uvanlig hos oss gravide, og heller det enn å lekke forstervann...

Skjønner veldig godt at du savner venner, og spesielt nå under graviditeten når vi kan føle oss litt "isolert". Jeg har ikke så mange venner som bor i området lenger. De fleste har flyttet vekk pga studier og jobb.. Bor på en liten plass utenfor Haugesund så er heller ikke så lett å bli kjent med så mange nye. Samboeren min har en veldig kjekk vennegjeng som jeg også kan kalle litt "min", men de er så veldig aktive av seg, så føler ofte jeg ikke kan være med nå når jeg er gravid og blir sittende hjemme:-( Men har meldt meg på svangerskapskurs nå og gravidtrening! kanskje treffer jeg noen hyggelige damer der:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Bamsemams: jeg har fått full timeplan, men med grupper og tilrettelagt opplæring slik at det er lettere å skaffe vikar (ikke alle som vil ta på seg hele klasser i norsk og engelsk).

Har rolige fine dager, og skal huske på dette når jeg går tilbake til kontaktlærerjobben etterhvert :-P

 

Ha, ha! Ja, kontaktlærerjobben savner jeg virkelig ikke! Som norsklærer slipper man jo aldri unna heller. Det er sykt mye arbeid for få kroner… Du slipper den store rettbyrden du også da. Det er ikke så værst det heller;)

Hadde sluttet å tenke over hvor mye jobb det faktisk er som kontaktlærer, men nå gikk set virkelig opp for meg :-P

Syns det er godt å være på jobb jeg da, slipper tilsyn og mye ansvar, tråkker rundt og gjør mitt. Veldig deilig, og dagene går fort :-)

 

 

Ja, det var liksom det jeg håpet på også;) men satser på å få litt mer å gjøre etterhvert. Noen må vel bli syke snart, så kan jeg steppe inn;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, ekkel informasjon.

men.. Er det noen som sliter med mye utflod her? Jeg har ikke slitt med det i svangerskapet. Men den siste uken har det virkelig tatt seg opp og jeg burde strengt tatt skiftet truse en gang om dagen. (i tillegg til det jeg gjør om morgen og kveld.)

Jeg synes at det har blitt en veldig stiv lukt også, og jeg kjenner den veldig godt.. Skal det være slik?
Er redd for at det er en bakterieinfeksjon på gang, men føler ikke at det er SÅ ille liksom. Vi har ikke hatt noe sex heller som skulle ha foråsaket det. Jeg er flink til å vaske meg. Sukk..

Fått mye smånupper på magen også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det er her alle har tatt veien . Var begynt å bli veldig ensomt på 2.trimester. på lørdag er jeg med her :) jeg måtte bare inn å snike litt :)

 

Jeg har ikke kjøpt nooooen klær enda. Men vet mamma har kjøpt mye. Så jeg bekymrer meg ikke så mye.

Seng og bilsete er det eneste som er i boks her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Okei, ekkel informasjon.

 

men.. Er det noen som sliter med mye utflod her? Jeg har ikke slitt med det i svangerskapet. Men den siste uken har det virkelig tatt seg opp og jeg burde strengt tatt skiftet truse en gang om dagen. (i tillegg til det jeg gjør om morgen og kveld.)

 

Jeg synes at det har blitt en veldig stiv lukt også, og jeg kjenner den veldig godt.. Skal det være slik?

Er redd for at det er en bakterieinfeksjon på gang, men føler ikke at det er SÅ ille liksom. Vi har ikke hatt noe sex heller som skulle ha foråsaket det. Jeg er flink til å vaske meg. Sukk..

 

Fått mye smånupper på magen også!

 

Jeg har hatt litt ekkel utflod i perioder, uten at jeg vet hva som har vært årsaken. Nå fortida er den litt klissete og "snottete" på en måte, men lukter friskt. Regner med at det er litt guffe fra livmorhalsen osv. Men jeg er avhengig av truseinnlegg altså.

 

Jeg ville fulgt med litt og sett det an noen dager om jeg var deg. Husk at det ikke er bra med for mye sterk såpe osv på underlivet! Bruk spesialsåpe eller helst bare vann:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det er her alle har tatt veien . Var begynt å bli veldig ensomt på 2.trimester. på lørdag er jeg med her :) jeg måtte bare inn å snike litt :)

 

Jeg har ikke kjøpt nooooen klær enda. Men vet mamma har kjøpt mye. Så jeg bekymrer meg ikke så mye.

Seng og bilsete er det eneste som er i boks her.

 

Her er vi vet du! Hi, hi:) Det er bare til å hive seg med!

 

Fella de fleste av oss går i er vel å kjøpe for mye klær, spesielt av de små størrelsene… Jeg vasker og sorterer nå om dagen. Skal gi vekk de klærne som er mest guttete til to ulike venninner og en del skal i retur til broren min. Men mye kan brukes til veslejenta også, ser jeg. Har en del i lys ull, hvitt og brunt, som går helt fint:) Ellers skal jeg hente ei lekegrind i dag, som jeg har kjøpt på finn. Tenkte den kunne være praktisk, for den kan stilles i to høyder. Da får jeg babyen litt ut av rekkevidde for 2-åringen… Bilstor, vogn og seng er i boks. Stellebordet skal jeg låne. Men badebalje må jeg ha...

 

Ei av venninnene mine hinta litt til hvem jeg ønsket å ha med på en babyshower, om jeg ville ha den store gjengen eller bare de nærmeste:) Så jeg tror jeg skal vente til den er overstått før jeg kjøper de siste greiene;) Det blir veldig kjekt, for jeg har aldri hatt det før. Føler det er blitt vanligere de siste åra liksom? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt litt ekkel utflod i perioder, uten at jeg vet hva som har vært årsaken. Nå fortida er den litt klissete og "snottete" på en måte, men lukter friskt. Regner med at det er litt guffe fra livmorhalsen osv. Men jeg er avhengig av truseinnlegg altså.

 

Jeg ville fulgt med litt og sett det an noen dager om jeg var deg. Husk at det ikke er bra med for mye sterk såpe osv på underlivet! Bruk spesialsåpe eller helst bare vann:)

 

Ingen fare med det, jeg bruker ikke såpe i underlivet! Skal sjekke litt. Jordmorkontroll i morgen, så kan nevne det for a!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Okei, ekkel informasjon.

 

men.. Er det noen som sliter med mye utflod her? Jeg har ikke slitt med det i svangerskapet. Men den siste uken har det virkelig tatt seg opp og jeg burde strengt tatt skiftet truse en gang om dagen. (i tillegg til det jeg gjør om morgen og kveld.)

 

Jeg synes at det har blitt en veldig stiv lukt også, og jeg kjenner den veldig godt.. Skal det være slik?

Er redd for at det er en bakterieinfeksjon på gang, men føler ikke at det er SÅ ille liksom. Vi har ikke hatt noe sex heller som skulle ha foråsaket det. Jeg er flink til å vaske meg. Sukk..

 

Fått mye smånupper på magen også!

 

Jeg har hatt litt ekkel utflod i perioder, uten at jeg vet hva som har vært årsaken. Nå fortida er den litt klissete og "snottete" på en måte, men lukter friskt. Regner med at det er litt guffe fra livmorhalsen osv. Men jeg er avhengig av truseinnlegg altså.

 

Jeg ville fulgt med litt og sett det an noen dager om jeg var deg. Husk at det ikke er bra med for mye sterk såpe osv på underlivet! Bruk spesialsåpe eller helst bare vann:)

 

 

Man kan også vaske med nøytrale oljer, funker veldig fint om man er tørr og sår.

Utifra det dere beskriver så kan det også være soppinfeksjon, veldig vanlig under svangerskapet.

Jeg har allerede hatt det, og finn da beskjed fra jm om at jeg skulle kjøpe sånn canesten kombinasjonsbakke på apoteket med engangspille og krem. Men viktig å ikke bruke innføringsdingsen når man skal sette inn tabletten. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Okei, ekkel informasjon.

 

men.. Er det noen som sliter med mye utflod her? Jeg har ikke slitt med det i svangerskapet. Men den siste uken har det virkelig tatt seg opp og jeg burde strengt tatt skiftet truse en gang om dagen. (i tillegg til det jeg gjør om morgen og kveld.)

 

Jeg synes at det har blitt en veldig stiv lukt også, og jeg kjenner den veldig godt.. Skal det være slik?

Er redd for at det er en bakterieinfeksjon på gang, men føler ikke at det er SÅ ille liksom. Vi har ikke hatt noe sex heller som skulle ha foråsaket det. Jeg er flink til å vaske meg. Sukk..

 

Fått mye smånupper på magen også!

 

Jeg har hatt litt ekkel utflod i perioder, uten at jeg vet hva som har vært årsaken. Nå fortida er den litt klissete og "snottete" på en måte, men lukter friskt. Regner med at det er litt guffe fra livmorhalsen osv. Men jeg er avhengig av truseinnlegg altså.

 

Jeg ville fulgt med litt og sett det an noen dager om jeg var deg. Husk at det ikke er bra med for mye sterk såpe osv på underlivet! Bruk spesialsåpe eller helst bare vann:)

 

 

Man kan også vaske med nøytrale oljer, funker veldig fint om man er tørr og sår.

Utifra det dere beskriver så kan det også være soppinfeksjon, veldig vanlig under svangerskapet.

Jeg har allerede hatt det, og finn da beskjed fra jm om at jeg skulle kjøpe sånn canesten kombinasjonsbakke på apoteket med engangspille og krem. Men viktig å ikke bruke innføringsdingsen når man skal sette inn tabletten. :)

 

Ja, det kan være sopp, men da pleier det å klø ganske betraktelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Okei, ekkel informasjon.

 

men.. Er det noen som sliter med mye utflod her? Jeg har ikke slitt med det i svangerskapet. Men den siste uken har det virkelig tatt seg opp og jeg burde strengt tatt skiftet truse en gang om dagen. (i tillegg til det jeg gjør om morgen og kveld.)

 

Jeg synes at det har blitt en veldig stiv lukt også, og jeg kjenner den veldig godt.. Skal det være slik?

Er redd for at det er en bakterieinfeksjon på gang, men føler ikke at det er SÅ ille liksom. Vi har ikke hatt noe sex heller som skulle ha foråsaket det. Jeg er flink til å vaske meg. Sukk..

 

Fått mye smånupper på magen også!

 

Jeg har hatt litt ekkel utflod i perioder, uten at jeg vet hva som har vært årsaken. Nå fortida er den litt klissete og "snottete" på en måte, men lukter friskt. Regner med at det er litt guffe fra livmorhalsen osv. Men jeg er avhengig av truseinnlegg altså.

 

Jeg ville fulgt med litt og sett det an noen dager om jeg var deg. Husk at det ikke er bra med for mye sterk såpe osv på underlivet! Bruk spesialsåpe eller helst bare vann:)

 

 

Man kan også vaske med nøytrale oljer, funker veldig fint om man er tørr og sår.

Utifra det dere beskriver så kan det også være soppinfeksjon, veldig vanlig under svangerskapet.

Jeg har allerede hatt det, og finn da beskjed fra jm om at jeg skulle kjøpe sånn canesten kombinasjonsbakke på apoteket med engangspille og krem. Men viktig å ikke bruke innføringsdingsen når man skal sette inn tabletten. :)

 

Var det meg eller bamsemans du svarte nå? (ser nå at bamsemams svarte!)

 

Tror ikke jeg har noe sopp hvert fall. aldri hatt det før da, men. Jeg klør ingenting, det er ikke plagsomt og jeg er ikke tør eller sår. Det er nok bare en liten periode med litt ekstra :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger ikke å klø for at det skal være en soppinfeksjon. Jeg klødde ikke i forrige svangerskap, og fikk vite at jeg hadde det på en tilfeldig innvendig ul. Har hatt det denne gangen også uten kløe. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må si jeg er litt skeptisk til hun ene jordmoren jeg så idag. Jeg fortalte at de hadde funnet noe i urinen min sist som gjorde at de måtte undersøke det videre for å utelukke urinveisinnfeksjon. Hun testet urinen min idag, og sa "ja, her er det spor av det igjen. Men vi sjekker det ikke opp, siden de allerede har utelukket urinveisinnfeksjon"..

 

 

.. Burde hun ikke sendt det videre? Eller er jeg paranoid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger ikke å klø for at det skal være en soppinfeksjon. Jeg klødde ikke i forrige svangerskap, og fikk vite at jeg hadde det på en tilfeldig innvendig ul. Har hatt det denne gangen også uten kløe. :)

Skal ta det opp med jordmor imorgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si jeg er litt skeptisk til hun ene jordmoren jeg så idag. Jeg fortalte at de hadde funnet noe i urinen min sist som gjorde at de måtte undersøke det videre for å utelukke urinveisinnfeksjon. Hun testet urinen min idag, og sa "ja, her er det spor av det igjen. Men vi sjekker det ikke opp, siden de allerede har utelukket urinveisinnfeksjon"..

 

 

.. Burde hun ikke sendt det videre? Eller er jeg paranoid?

Jeg ville nok bedt henne sende den videre selv om de ikke oppdaget noe sist.

Det er jo ingen garanti for at du ikke har utviklet noe siden sist kontroll. Det er jo nettopp derfor vi tar med prøve hver gang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Må si jeg er litt skeptisk til hun ene jordmoren jeg så idag. Jeg fortalte at de hadde funnet noe i urinen min sist som gjorde at de måtte undersøke det videre for å utelukke urinveisinnfeksjon. Hun testet urinen min idag, og sa "ja, her er det spor av det igjen. Men vi sjekker det ikke opp, siden de allerede har utelukket urinveisinnfeksjon"..

 

 

.. Burde hun ikke sendt det videre? Eller er jeg paranoid?

Jeg ville nok bedt henne sende den videre selv om de ikke oppdaget noe sist.

Det er jo ingen garanti for at du ikke har utviklet noe siden sist kontroll. Det er jo nettopp derfor vi tar med prøve hver gang?

 

Enig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har pakket fødebag'en enda?

Hva har dere pakket/tenkt å ta med?

Nope! men har begynt å tenke litt på hva som bør med. Må finne en eller annen bukse som egner seg... Men gidder virkelig ikke kjøpe noe! Tror jeg får ta en titt på joggebuksene til de store guttene mine;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Må si jeg er litt skeptisk til hun ene jordmoren jeg så idag. Jeg fortalte at de hadde funnet noe i urinen min sist som gjorde at de måtte undersøke det videre for å utelukke urinveisinnfeksjon. Hun testet urinen min idag, og sa "ja, her er det spor av det igjen. Men vi sjekker det ikke opp, siden de allerede har utelukket urinveisinnfeksjon"..

 

 

.. Burde hun ikke sendt det videre? Eller er jeg paranoid?

Jeg ville nok bedt henne sende den videre selv om de ikke oppdaget noe sist.

Det er jo ingen garanti for at du ikke har utviklet noe siden sist kontroll. Det er jo nettopp derfor vi tar med prøve hver gang?

 

Enig!

 

Jeg er fullstendig enig med dere. Jeg ble bare helt handlingslammet når hun tømte ut urinen min, og kastet begeret i søpla. Var da jeg spurte :" åja, så du skal ikke sende det videre nei?"..... Syntes det er merkelig. Snakket med en venninne om det også (Som er sykepleier), og hun sa at det var meget merkelig, og at jeg burde snakke med noen om det.

 

Hun jordmoren der stoler jeg ikke på for fem flate øre. Hun er ganske gammel, og det virker som om hun gir fullstendig faen i pasientene altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Terminliste ❤

1. Silhouette (gutt)

2. Scai

3.

4. DrømmeSofie

5. VurdererBaby (gutt), bonusmamma (gutt)

6. Makemyday.

7. micke78 (jente)

8.

9. Bifrost (gutt), Ulvemamma (gutt)

10.

11. Monson (gutt)

12.AKO91(jente), Optatium (jente), MammaMia :D (gutt)

13. Malv (gutt)

14.

15. frø-i-magen (jente)

16. Sminth (Jente)

17. prøvestadiet

18.

19.

20.

21. DramaMama (gutt)

22.

23.

24.

25. Eliamali (jente)

26.

27.

28.

29.

30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da flytter jeg også inn her :) Litt travelt med hus/visning de siste dagene, men enda ingen bud..men flere viser iallefall interesse så det er da no :)

 

Malv - jeg synes det er imponerende at du går for master i statsvitenskap! Skjønner den er tung å følge opp med alt som skjer! Du kommer nok i mål skal du se :D

Hørtes rart ut med jordmora. Hør på vennina di du

 

Frø-i-magen - liten plass utenfor Haugesund... Jeg skal flytte til en sånn plass snart :) begynner på svangerskapskurs m/trening på en av nabobygdene(tettstede) på onsdag som kommer...kan det være samme området eller kanskje vi sitter på ulike kanter utenfor Haugesund...hehe :)

 

Så hvis Bamsemans, du og jeg alle har Haugesund som sykehus kan vi ende opp på fødeavdelingen samtidig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Noen som har pakket fødebag'en enda?

Hva har dere pakket/tenkt å ta med?

Nope! men har begynt å tenke litt på hva som bør med. Må finne en eller annen bukse som egner seg... Men gidder virkelig ikke kjøpe noe! Tror jeg får ta en titt på joggebuksene til de store guttene mine;)

 

fødebag allerede!!!!! åneei ikke stress meg. tenkte å lage en liste snart, men å faktisk pakke den blir noen uker til  :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da flytter jeg også inn her :) Litt travelt med hus/visning de siste dagene, men enda ingen bud..men flere viser iallefall interesse så det er da no :)

Malv - jeg synes det er imponerende at du går for master i statsvitenskap! Skjønner den er tung å følge opp med alt som skjer! Du kommer nok i mål skal du se :D

Hørtes rart ut med jordmora. Hør på vennina di du

Frø-i-magen - liten plass utenfor Haugesund... Jeg skal flytte til en sånn plass snart :) begynner på svangerskapskurs m/trening på en av nabobygdene(tettstede) på onsdag som kommer...kan det være samme området eller kanskje vi sitter på ulike kanter utenfor Haugesund...hehe :)

Så hvis Bamsemans, du og jeg alle har Haugesund som sykehus kan vi ende opp på fødeavdelingen samtidig :)

MammaMia: Det hørres ut som om vi rett og slett kanskje treffest på kurs/trening på onsdag:-) jeg skal på frisk treningsenter:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har pakket fødebag'en enda?

Hva har dere pakket/tenkt å ta med?

Hadde rett og slett ikke tenkt på fødebag i det hele tatt, før sambo spurte hva tid jeg skulle pakke den. Han hadde visst lest at det var hans ansvar at den ble med på sykehuset, så den kunne jeg bare sette klar til han i gangen når det passa meg... måtte le litt, men er jo kjekt at han også leser litt om ting:-)

 

kommer nok ikke til å pakke den helt enda;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...