monson Skrevet 6. september 2014 #376 Del Skrevet 6. september 2014 Også er det noen som vet hvor man kan få kjøpt større pakker med gulpekluter og gasskluter ? (Er det, det samme?? ) og strømpebukser ? Hva anna trenger man mye av da ? hmm.. kom gjerne med tips, og hvor jeg kan få kjøpt de i går så handlet jeg inn såogsi alt av babyklær vi trenger de første mnd tror jeg hehe.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144160443-november-2014-baby%E2%9D%A4%EF%B8%8F/page/16/#findComment-146644648 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marble Skrevet 6. september 2014 #377 Del Skrevet 6. september 2014 Også er det noen som vet hvor man kan få kjøpt større pakker med gulpekluter og gasskluter ? (Er det, det samme?? ) og strømpebukser ? Hva anna trenger man mye av da ? hmm.. kom gjerne med tips, og hvor jeg kan få kjøpt de i går så handlet jeg inn såogsi alt av babyklær vi trenger de første mnd tror jeg hehe.. Gulpe/gaskluter har jeg kjøpt på Bare Barn (barneklesbutkk her i byen). Åttepk for 119 kr, store og fine kluter :-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144160443-november-2014-baby%E2%9D%A4%EF%B8%8F/page/16/#findComment-146644727 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malv Skrevet 6. september 2014 #378 Del Skrevet 6. september 2014 Har vært på en liten shoppingrunde med min fantastiske mor. Endte opp med en babybjørn reiseseng, og i masse fint fra lille lam. Er spesielt forelsket i noen små søte tøfler derfra, og sparkebuksen! Smelter helt!! Monson, jeg kjøpte gulpekluter på Etsy! haha.. typisk meg. Kjøpe noe som man egentlig får kjøpt billig her i Norge til mer enn dobbel pris bare fordi det er "søtt"...... Har nesten alt vi trenger av babyklær nå vi og. Men jeg har kjøpt inn alt frem til neste høst, siden jeg var på masse sommersalg for en stund siden! Ellers tror jeg vi har bestemt oss for å gå for stokke sengen. Var i utgangspunktet veldig imot det pga prisen, men fant ut at det er mye mer praktisk i vår leilighet å ha en liten seng med hjul som vi kan flytte inn til stuen på dagen, sånn at vi slipper å kjøpe krybbe. Det får bli neste helgs prosjekt. Er helt skutt etter shoppingrunden idag Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144160443-november-2014-baby%E2%9D%A4%EF%B8%8F/page/16/#findComment-146644794 Del på andre sider Flere delingsvalg…
monson Skrevet 6. september 2014 #379 Del Skrevet 6. september 2014 Har vært på en liten shoppingrunde med min fantastiske mor. Endte opp med en babybjørn reiseseng, og i masse fint fra lille lam. Er spesielt forelsket i noen små søte tøfler derfra, og sparkebuksen! Smelter helt!! Monson, jeg kjøpte gulpekluter på Etsy! haha.. typisk meg. Kjøpe noe som man egentlig får kjøpt billig her i Norge til mer enn dobbel pris bare fordi det er "søtt"...... Har nesten alt vi trenger av babyklær nå vi og. Men jeg har kjøpt inn alt frem til neste høst, siden jeg var på masse sommersalg for en stund siden! Ellers tror jeg vi har bestemt oss for å gå for stokke sengen. Var i utgangspunktet veldig imot det pga prisen, men fant ut at det er mye mer praktisk i vår leilighet å ha en liten seng med hjul som vi kan flytte inn til stuen på dagen, sånn at vi slipper å kjøpe krybbe. Det får bli neste helgs prosjekt. Er helt skutt etter shoppingrunden idag Heheh, ja de her gulpeklutene synes jeg egentlig kan bare være helt vanlig hvit så jeg kan koke de, og slenge det til vask med laken, dynetrekk osv.. Har mest lyst/hvitt i det. Og jeg er så lite flink til å være strukturert med vasking at jeg må ha det så enkelt som mulig Meeen, vist dere kjøper stokke seng mest fordi at den har hjul. Så kan dere kjøpe en hvilken som anna seng og putt på hjul selv! Som er veldig praktisk når man har alt på en flate Når jeg var singel, så satte jeg hul på stue bordet mitt og tv-benken. Hehe driiit genialt, og det ser bra ut også Har de møblene enda, veldig kjekt med hjul når man vasker og støvsuger, hehe Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144160443-november-2014-baby%E2%9D%A4%EF%B8%8F/page/16/#findComment-146644890 Del på andre sider Flere delingsvalg…
monson Skrevet 6. september 2014 #380 Del Skrevet 6. september 2014 Har vært på en liten shoppingrunde med min fantastiske mor. Endte opp med en babybjørn reiseseng, og i masse fint fra lille lam. Er spesielt forelsket i noen små søte tøfler derfra, og sparkebuksen! Smelter helt!! Monson, jeg kjøpte gulpekluter på Etsy! haha.. typisk meg. Kjøpe noe som man egentlig får kjøpt billig her i Norge til mer enn dobbel pris bare fordi det er "søtt"...... Har nesten alt vi trenger av babyklær nå vi og. Men jeg har kjøpt inn alt frem til neste høst, siden jeg var på masse sommersalg for en stund siden! Ellers tror jeg vi har bestemt oss for å gå for stokke sengen. Var i utgangspunktet veldig imot det pga prisen, men fant ut at det er mye mer praktisk i vår leilighet å ha en liten seng med hjul som vi kan flytte inn til stuen på dagen, sånn at vi slipper å kjøpe krybbe. Det får bli neste helgs prosjekt. Er helt skutt etter shoppingrunden idag Heheh, ja de her gulpeklutene synes jeg egentlig kan bare være helt vanlig hvit så jeg kan koke de, og slenge det til vask med laken, dynetrekk osv.. Har mest lyst/hvitt i det. Og jeg er så lite flink til å være strukturert med vasking at jeg må ha det så enkelt som mulig Meeen, vist dere kjøper stokke seng mest fordi at den har hjul. Så kan dere kjøpe en hvilken som anna seng og putt på hjul selv! Som er veldig praktisk når man har alt på en flate Når jeg var singel, så satte jeg hul på stue bordet mitt og tv-benken. Hehe driiit genialt, og det ser bra ut også Har de møblene enda, veldig kjekt med hjul når man vasker og støvsuger, hehe Bare som et lite tips Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144160443-november-2014-baby%E2%9D%A4%EF%B8%8F/page/16/#findComment-146644894 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulvemamma Skrevet 6. september 2014 #381 Del Skrevet 6. september 2014 Har vært på en liten shoppingrunde med min fantastiske mor. Endte opp med en babybjørn reiseseng, og i masse fint fra lille lam. Er spesielt forelsket i noen små søte tøfler derfra, og sparkebuksen! Smelter helt!! Monson, jeg kjøpte gulpekluter på Etsy! haha.. typisk meg. Kjøpe noe som man egentlig får kjøpt billig her i Norge til mer enn dobbel pris bare fordi det er "søtt"...... Har nesten alt vi trenger av babyklær nå vi og. Men jeg har kjøpt inn alt frem til neste høst, siden jeg var på masse sommersalg for en stund siden! Ellers tror jeg vi har bestemt oss for å gå for stokke sengen. Var i utgangspunktet veldig imot det pga prisen, men fant ut at det er mye mer praktisk i vår leilighet å ha en liten seng med hjul som vi kan flytte inn til stuen på dagen, sånn at vi slipper å kjøpe krybbe. Det får bli neste helgs prosjekt. Er helt skutt etter shoppingrunden idag Så gøy med shopping med mamma! Jeg har kjøpt barnevogn i dag!!! En brukt Simo kombivogn, ser ut som ny! Jeg er så fornøyd! Da er alt det store og viktige i hus! Vogn, sprinkelseng, vugge (til stua), stellebord, bilstol, osv. Har tilogmed klart et par pakker med bleier, så nå kan lillemann bare komme! (Ser ut til at vi muligens har et navn klart også! Hurra!) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144160443-november-2014-baby%E2%9D%A4%EF%B8%8F/page/16/#findComment-146644945 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malv Skrevet 6. september 2014 #382 Del Skrevet 6. september 2014 Gratulerer med barnevogn!! Er deilig å få ting på plass. Blir bra neste helg når vi får sengen i hus. Jeg kunne forsåvidt satt hjul på en sprinkelseng selv, men jeg liker også størrelsen på den minisengen fra stokke... Vi får nå se hva vi ender opp med. Kan hende svigers har lyst til å spytte inn litt de og, så vi kommer nok ikke til å trenge å kjøpe alt selv uansett.. Akkurat nå er det 2 for 3 på ull fra joha på babyshop!! (Noe jeg ikke fikk med meg isted.) Så nå er jeg på nettet og handler inn siste rest av klær vi trenger. Blir ordnings her også! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144160443-november-2014-baby%E2%9D%A4%EF%B8%8F/page/16/#findComment-146644989 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamsemams74 Skrevet 6. september 2014 #383 Del Skrevet 6. september 2014 Gratulerer med barnevogn!! Er deilig å få ting på plass. Blir bra neste helg når vi får sengen i hus. Jeg kunne forsåvidt satt hjul på en sprinkelseng selv, men jeg liker også størrelsen på den minisengen fra stokke... Vi får nå se hva vi ender opp med. Kan hende svigers har lyst til å spytte inn litt de og, så vi kommer nok ikke til å trenge å kjøpe alt selv uansett.. Akkurat nå er det 2 for 3 på ull fra joha på babyshop!! (Noe jeg ikke fikk med meg isted.) Så nå er jeg på nettet og handler inn siste rest av klær vi trenger. Blir ordnings her også! Takk for tipset! Mangler en del innen ull;) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144160443-november-2014-baby%E2%9D%A4%EF%B8%8F/page/16/#findComment-146645083 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamsemams74 Skrevet 6. september 2014 #384 Del Skrevet 6. september 2014 Også er det noen som vet hvor man kan få kjøpt større pakker med gulpekluter og gasskluter ? (Er det, det samme?? ) og strømpebukser ? Hva anna trenger man mye av da ? hmm.. kom gjerne med tips, og hvor jeg kan få kjøpt de i går så handlet jeg inn såogsi alt av babyklær vi trenger de første mnd tror jeg hehe.. Jeg har kjøpt helt enkle kluter på sparkjøp faktisk. Tenkte jeg skulle kjøpe flere der nå før nestemann kommer. Du kan jo bruke gasskluter som gulpekluter, men de har bommullskluter også. Og så har de greie vaskekluter til de minste. De har også ganske greie strømpebukser fra sefa. Kjøpte en i 50 og en i 56, men tror jeg vil ha litt flere. Men nå vil jeg sjekke ut salget på joha på babyshop først... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144160443-november-2014-baby%E2%9D%A4%EF%B8%8F/page/16/#findComment-146645094 Del på andre sider Flere delingsvalg…
monson Skrevet 6. september 2014 #385 Del Skrevet 6. september 2014 Også er det noen som vet hvor man kan få kjøpt større pakker med gulpekluter og gasskluter ? (Er det, det samme?? ) og strømpebukser ? Hva anna trenger man mye av da ? hmm.. kom gjerne med tips, og hvor jeg kan få kjøpt de i går så handlet jeg inn såogsi alt av babyklær vi trenger de første mnd tror jeg hehe.. Jeg har kjøpt helt enkle kluter på sparkjøp faktisk. Tenkte jeg skulle kjøpe flere der nå før nestemann kommer. Du kan jo bruke gasskluter som gulpekluter, men de har bommullskluter også. Og så har de greie vaskekluter til de minste. De har også ganske greie strømpebukser fra sefa. Kjøpte en i 50 og en i 56, men tror jeg vil ha litt flere. Men nå vil jeg sjekke ut salget på joha på babyshop først... Jeg tror ikke vi har sparkjøp i Trondheim.. Jeg har så langt kjøpt inn 2 longs i 50 og 2 i 56. Men, jeg ser for meg at man kommer til å bruke ganske mange longser hvertfall når de er så små så kommer jeg nok ikke til å ha på bukse inne. Vet du kanskje av en anna plass man får kjøpt klutene ? obs har ikke de sånt da ? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144160443-november-2014-baby%E2%9D%A4%EF%B8%8F/page/16/#findComment-146645433 Del på andre sider Flere delingsvalg…
monson Skrevet 6. september 2014 #386 Del Skrevet 6. september 2014 Gratulerer med barnevogn!! Er deilig å få ting på plass. Blir bra neste helg når vi får sengen i hus. Jeg kunne forsåvidt satt hjul på en sprinkelseng selv, men jeg liker også størrelsen på den minisengen fra stokke... Vi får nå se hva vi ender opp med. Kan hende svigers har lyst til å spytte inn litt de og, så vi kommer nok ikke til å trenge å kjøpe alt selv uansett.. Akkurat nå er det 2 for 3 på ull fra joha på babyshop!! (Noe jeg ikke fikk med meg isted.) Så nå er jeg på nettet og handler inn siste rest av klær vi trenger. Blir ordnings her også! Takk for tipset! Mangler en del innen ull;) Hva burde man ha i ull egentlig ? og hvor mange av hver ? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144160443-november-2014-baby%E2%9D%A4%EF%B8%8F/page/16/#findComment-146645438 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Optatium Skrevet 6. september 2014 #387 Del Skrevet 6. september 2014 Også er det noen som vet hvor man kan få kjøpt større pakker med gulpekluter og gasskluter ? (Er det, det samme?? ) og strømpebukser ? Hva anna trenger man mye av da ? hmm.. kom gjerne med tips, og hvor jeg kan få kjøpt de i går så handlet jeg inn såogsi alt av babyklær vi trenger de første mnd tror jeg hehe.. Jeg har kjøpt helt enkle kluter på sparkjøp faktisk. Tenkte jeg skulle kjøpe flere der nå før nestemann kommer. Du kan jo bruke gasskluter som gulpekluter, men de har bommullskluter også. Og så har de greie vaskekluter til de minste. De har også ganske greie strømpebukser fra sefa. Kjøpte en i 50 og en i 56, men tror jeg vil ha litt flere. Men nå vil jeg sjekke ut salget på joha på babyshop først... Jeg tror ikke vi har sparkjøp i Trondheim.. Jeg har så langt kjøpt inn 2 longs i 50 og 2 i 56. Men, jeg ser for meg at man kommer til å bruke ganske mange longser hvertfall når de er så små så kommer jeg nok ikke til å ha på bukse inne. Vet du kanskje av en anna plass man får kjøpt klutene ? obs har ikke de sånt da ? Det lå en sparkjøp på vei til Stjørdal før iallefall, ikke veldig langt utenfor byen :-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144160443-november-2014-baby%E2%9D%A4%EF%B8%8F/page/16/#findComment-146645445 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamsemams74 Skrevet 6. september 2014 #388 Del Skrevet 6. september 2014 Gratulerer med barnevogn!! Er deilig å få ting på plass. Blir bra neste helg når vi får sengen i hus. Jeg kunne forsåvidt satt hjul på en sprinkelseng selv, men jeg liker også størrelsen på den minisengen fra stokke... Vi får nå se hva vi ender opp med. Kan hende svigers har lyst til å spytte inn litt de og, så vi kommer nok ikke til å trenge å kjøpe alt selv uansett.. Akkurat nå er det 2 for 3 på ull fra joha på babyshop!! (Noe jeg ikke fikk med meg isted.) Så nå er jeg på nettet og handler inn siste rest av klær vi trenger. Blir ordnings her også! Takk for tipset! Mangler en del innen ull;) Hva burde man ha i ull egentlig ? og hvor mange av hver ? Godt spørsmål, men en to til tre i alle fall. Jeg har en del i bommull også. Tenkte jeg brukte dem inne, mens jeg tar på ull når vi skal ut med vogna osv. Men det kommer jo an på hvor mye søl det blir osv. Noen har hyppig og løs avføring og da må man ha en del... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144160443-november-2014-baby%E2%9D%A4%EF%B8%8F/page/16/#findComment-146645565 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulvemamma Skrevet 6. september 2014 #389 Del Skrevet 6. september 2014 Usj! Kjenner jeg har litt dårlig samvittighet nå. Søskenbarnet mitt skrev på veggen min på facebook at hun savnet bilde av meg og magen, og lurte på hvordan det gikk. Jeg har ikke lagt ut noe på facebook om svangerskapet, så jeg slettet beskjeden fra veggen min og sendte henne forklaring, svar og bilde via pm i stedet. Har ikke fått noe svar etterpå, men håper hun ikke er fornærmet Det er ikke det at graviditeten er hemmelig på noen som helst måte, men jeg vil helst legge det ut selv om jeg skal legge ut noe om det. Er jeg fryktelig snål nå? Vil liksom styre det selv om det skal legges ut noe der, og har litt noia for at når lillemann blir født så skal nyheten bli spredt via facebook av noen andre enn oss selv. Det er liksom vår store nyhet å dele, og det er viktig for meg at det er de nærmeste som får vite det først, fra oss, og ikke at de skulle få høre det via noen man gikk på skolen med for tyve år siden. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144160443-november-2014-baby%E2%9D%A4%EF%B8%8F/page/16/#findComment-146645696 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malv Skrevet 6. september 2014 #390 Del Skrevet 6. september 2014 Usj! Kjenner jeg har litt dårlig samvittighet nå. Søskenbarnet mitt skrev på veggen min på facebook at hun savnet bilde av meg og magen, og lurte på hvordan det gikk. Jeg har ikke lagt ut noe på facebook om svangerskapet, så jeg slettet beskjeden fra veggen min og sendte henne forklaring, svar og bilde via pm i stedet. Har ikke fått noe svar etterpå, men håper hun ikke er fornærmet Det er ikke det at graviditeten er hemmelig på noen som helst måte, men jeg vil helst legge det ut selv om jeg skal legge ut noe om det. Er jeg fryktelig snål nå? Vil liksom styre det selv om det skal legges ut noe der, og har litt noia for at når lillemann blir født så skal nyheten bli spredt via facebook av noen andre enn oss selv. Det er liksom vår store nyhet å dele, og det er viktig for meg at det er de nærmeste som får vite det først, fra oss, og ikke at de skulle få høre det via noen man gikk på skolen med for tyve år siden. Syntes absolutt ikke at du skal ha dårlig samvittighet for det! Jeg har slettet ting folk har skrevet på veggen min tidligere av forskjellige grunner. Hun burde jo bare være fornøyd med at du sender henne bilder privat! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144160443-november-2014-baby%E2%9D%A4%EF%B8%8F/page/16/#findComment-146645778 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamsemams74 Skrevet 6. september 2014 #391 Del Skrevet 6. september 2014 Usj! Kjenner jeg har litt dårlig samvittighet nå. Søskenbarnet mitt skrev på veggen min på facebook at hun savnet bilde av meg og magen, og lurte på hvordan det gikk. Jeg har ikke lagt ut noe på facebook om svangerskapet, så jeg slettet beskjeden fra veggen min og sendte henne forklaring, svar og bilde via pm i stedet. Har ikke fått noe svar etterpå, men håper hun ikke er fornærmet Det er ikke det at graviditeten er hemmelig på noen som helst måte, men jeg vil helst legge det ut selv om jeg skal legge ut noe om det. Er jeg fryktelig snål nå? Vil liksom styre det selv om det skal legges ut noe der, og har litt noia for at når lillemann blir født så skal nyheten bli spredt via facebook av noen andre enn oss selv. Det er liksom vår store nyhet å dele, og det er viktig for meg at det er de nærmeste som får vite det først, fra oss, og ikke at de skulle få høre det via noen man gikk på skolen med for tyve år siden. Syntes absolutt ikke at du skal ha dårlig samvittighet for det! Jeg har slettet ting folk har skrevet på veggen min tidligere av forskjellige grunner. Hun burde jo bare være fornøyd med at du sender henne bilder privat! Helt enig! Når det ikke står noe om det på din vegg, så bør man ha litt antenner og ikke poste noe heller. Hvordan man praktiserer hva man legger ut og ikke, må være opp til en selv. Jeg la ut ul-bilde og skrev at vi venter 30.10, men ellers skriver jeg ikke noe om det. Sist gjorde jeg som du tydeligvis har gjort nå, lot være å nevne det før etter han var kommet. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144160443-november-2014-baby%E2%9D%A4%EF%B8%8F/page/16/#findComment-146645796 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mabanovember Skrevet 6. september 2014 #392 Del Skrevet 6. september 2014 Usj! Kjenner jeg har litt dårlig samvittighet nå. Søskenbarnet mitt skrev på veggen min på facebook at hun savnet bilde av meg og magen, og lurte på hvordan det gikk. Jeg har ikke lagt ut noe på facebook om svangerskapet, så jeg slettet beskjeden fra veggen min og sendte henne forklaring, svar og bilde via pm i stedet. Har ikke fått noe svar etterpå, men håper hun ikke er fornærmet Det er ikke det at graviditeten er hemmelig på noen som helst måte, men jeg vil helst legge det ut selv om jeg skal legge ut noe om det. Er jeg fryktelig snål nå? Vil liksom styre det selv om det skal legges ut noe der, og har litt noia for at når lillemann blir født så skal nyheten bli spredt via facebook av noen andre enn oss selv. Det er liksom vår store nyhet å dele, og det er viktig for meg at det er de nærmeste som får vite det først, fra oss, og ikke at de skulle få høre det via noen man gikk på skolen med for tyve år siden. Du gjorde det HELT riktige.. jeg er forsatt sint og lei for at min svigerinne fortalte at jeg var gravid til venneklubben våres før jeg fikk sagt det Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144160443-november-2014-baby%E2%9D%A4%EF%B8%8F/page/16/#findComment-146646191 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mabanovember Skrevet 6. september 2014 #393 Del Skrevet 6. september 2014 Ang. Ull så må jo man ha ull så klart. Men jeg har tenkt litt at man putter alt for mye på disse små. Med lammeull i vogn og voksipose. Kanskje man har ett ullteppe rundt barnet også. Vil jeg si det holder med bomulls klær så lenge det ikke er -15 selvfølgelig Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144160443-november-2014-baby%E2%9D%A4%EF%B8%8F/page/16/#findComment-146646193 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulvemamma Skrevet 7. september 2014 #394 Del Skrevet 7. september 2014 Usj! Kjenner jeg har litt dårlig samvittighet nå. Søskenbarnet mitt skrev på veggen min på facebook at hun savnet bilde av meg og magen, og lurte på hvordan det gikk. Jeg har ikke lagt ut noe på facebook om svangerskapet, så jeg slettet beskjeden fra veggen min og sendte henne forklaring, svar og bilde via pm i stedet. Har ikke fått noe svar etterpå, men håper hun ikke er fornærmet Det er ikke det at graviditeten er hemmelig på noen som helst måte, men jeg vil helst legge det ut selv om jeg skal legge ut noe om det. Er jeg fryktelig snål nå? Vil liksom styre det selv om det skal legges ut noe der, og har litt noia for at når lillemann blir født så skal nyheten bli spredt via facebook av noen andre enn oss selv. Det er liksom vår store nyhet å dele, og det er viktig for meg at det er de nærmeste som får vite det først, fra oss, og ikke at de skulle få høre det via noen man gikk på skolen med for tyve år siden. Syntes absolutt ikke at du skal ha dårlig samvittighet for det! Jeg har slettet ting folk har skrevet på veggen min tidligere av forskjellige grunner. Hun burde jo bare være fornøyd med at du sender henne bilder privat! Helt enig! Når det ikke står noe om det på din vegg, så bør man ha litt antenner og ikke poste noe heller. Hvordan man praktiserer hva man legger ut og ikke, må være opp til en selv. Jeg la ut ul-bilde og skrev at vi venter 30.10, men ellers skriver jeg ikke noe om det. Sist gjorde jeg som du tydeligvis har gjort nå, lot være å nevne det før etter han var kommet. Hun tok det heldigvis veldig fint. Samboeren er sånn som ikke liker å ha ting lagt ut på face, så jeg forsøker å ta litt hensyn til det. Jeg skriver det nok på face når lillemann har kommet, men først etter at de nærmeste vet det. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144160443-november-2014-baby%E2%9D%A4%EF%B8%8F/page/16/#findComment-146646458 Del på andre sider Flere delingsvalg…
monson Skrevet 7. september 2014 #395 Del Skrevet 7. september 2014 Hva mangler dere å kjøpe inn nå ? her er min liste: (om noen er interessert ;P) Bilsete, madrass,overmadrass, stellebord x2, dyne +dynetrekk, stellematte, mandela brystpumpe, Dr.Browns glassflasker (vet ikke hvor mange), bleiebøtte, vogn bag, saueskinn x2 (til vogn og bil), vognpose (vet ikke hvilken), leanderstativ, hengekøye til baby, uro til seng og vogn(?), bæreslynge, ammepute, gulpekluter, flere smekker, belly bandit evnt et langt sjal. Og når vi har kjøpt inn dette så tror jeg kanskje ikke vi mangler noe. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144160443-november-2014-baby%E2%9D%A4%EF%B8%8F/page/16/#findComment-146647416 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malv Skrevet 7. september 2014 #396 Del Skrevet 7. september 2014 Min liste er fremdeles lang. Her er det jeg mangler: -Stokke babyset -Amme Bh - Grind til å holde hundene ute av stuen i ny og ne. - teppe til gulvet. (Gulvet vårt er av typen SLITT Grünerløkka-gulv fra 50 tallet ) - Mykt babypledd - vurderer swaddle blankets fra Aden anais -Stokke sprinkelseng eller sprinkelseng + leandervugge. - dunsovepose fra stokke -laken og dynetrekk -nattlampe -myggnett til barnevogn -regntrekk til barnevogn - lammeskinn -voksi urban vognpose -Moby bæresjal -Ergobaby eller babybjørn bæresele. -flexibath fra stokke Vet at alt dette ikke er ting som er helt nødvendig å ha i begynnelsen, men jeg liker å planlegge fremover i tid så.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144160443-november-2014-baby%E2%9D%A4%EF%B8%8F/page/16/#findComment-146647436 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulvemamma Skrevet 7. september 2014 #397 Del Skrevet 7. september 2014 I dag er det helt sirkus i magen! Har vært hos svigers og laget/fått middag i dag, og lillemann har vært altiv nesten hele tiden! Han har aldri holdt på slik før.. Har stort sett vært irriterende rolig på dagen, og så turner han litt på kvelden bare. Har også hatt mye sterkere og mer langvarige kynnere i dag enn tidligere. Etterhvert har jeg også fått murring helt nederst i korsryggen.. Nesten så jeg blir litt bekymret... Men jeg har vel ikke grunn til det? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144160443-november-2014-baby%E2%9D%A4%EF%B8%8F/page/16/#findComment-146647785 Del på andre sider Flere delingsvalg…
bonusmamma Skrevet 7. september 2014 #398 Del Skrevet 7. september 2014 jeg mangler ikke så mye tror jeg... Skal lage pledd, babynest og uro selv. Så jeg må kjøpe lammeull til vogna, dyne og trekk til sprinkelsenga, amme BH................ tja hva mer trenger jeg At vogna kommer før tiden, da! den kommer jo samtidig som jeg har termin, men vi får eventuelt klare oss uten den første uka! Har startet vaskingen da! vasket bilstoltrekk, trekk til kurven, vognposen og noe klær! mangler alle vaskekluter og håndkler osv.Har bestilt lekegrind og vippestol så det kommer snart Ulvemamma: Tror ikke du trenger å bekymre seg, at det er mye liv er jo bare positivt. Og smertene kan være vanlig eller forberedelser. Er de konstante eller kommer og går? Hvis du blir bekymret så ringer du fødeavdelingen og snakker med de, det er bedre enn å gå rundt og være bekymret Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144160443-november-2014-baby%E2%9D%A4%EF%B8%8F/page/16/#findComment-146647935 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malv Skrevet 7. september 2014 #399 Del Skrevet 7. september 2014 Dumt spørsmål fra en førstegangsfødende: Må man ha vippestol? Har jo kjøpt det newbornsettet til tripp trapp stolen, men burde jeg ha en vippestol i tillegg? Btw... Denne smileyen var meg idag: Tror nok ikke du trenger å bekymre deg, Ulvemamma.. Men du kan jo alltids ringe føden dersom du lurer? Jeg har praktisert "Ring en gang for mye, enn en gang for lite", for å si det mildt! Alle de som tar telefonen der vet jo hvem jeg er.. haha. Pinlig! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144160443-november-2014-baby%E2%9D%A4%EF%B8%8F/page/16/#findComment-146648006 Del på andre sider Flere delingsvalg…
bonusmamma Skrevet 7. september 2014 #400 Del Skrevet 7. september 2014 Malv: Deeet var det jeg tenkte også - jeg skulle ikke ha vippestol. Men så sa både mamma og storesøsteren min at det var greit å ha hvis jeg skulle stå på kjøkkenet eller dusje o.l - jeg har ikke den stokke newbornsetet, så derfor har jeg vippestol. Hadde nok ikke valgt begge Dessuten har jeg ikke tenkt til å plassere han i stolen de første ukene uansett, så du kan jo se an behovet senere Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144160443-november-2014-baby%E2%9D%A4%EF%B8%8F/page/16/#findComment-146648024 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå