Gå til innhold

Inspirert: kaste bukett i bryllup

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så en tråd om en som skulle gjøre i sitt bryllup og fikk ganske grei beskjed om at dette ikke var kult.

Men er det egentlig så mye verre enn greia med å klirre på glass/trampe i gulvet så må brudeparet opp på stolen/under bordet og kysse eller at alle må gå å kysse på bruden/brudgommen når den andre forlater rommet?

Det synes jeg var flaut!

Anonymous poster hash: a0d0a...6e9
Skrevet

Er det virkelig noen som gjør slikt lenger? Det er kjempeharry og flaut!

Skrevet

Aldri vært borti noen av "tradisjonene" du nevner, bortsett fra på ekstremt klisjèfylte og pinlige filmer fra den andre sida av dammen. Men jeg angrer jo nå på at jeg ikke kasta buketten, siden den var av solid kobber kunne det blitt en høydare. 

Skrevet

var vel ikke bare det at buketten skulle kastes, men i tillegg sette på en sang som lyste singel singel singel ;)

Ble litt for mye ;) 

Har ikke noe i mot at buketten skal kastes, men hadde gjemt meg litt unna i dette tilfellet hadde jeg vært singel.

Anonymous poster hash: 75aa1...2fe
Skrevet

Jeg er ikke gift, men hvis jeg noen gang gifter meg, blir det ingen bukettkasting, ingen selskapsleker, ingen sanger og ingen klirring. Kun taler og dans. Sikkert et kjedelig bryllup for noen, men perfekt for meg:-) Jeg ville også har et begrenset antall taler, så det ikke hadde blitt som i et bryllup jeg vart, hvor det etter middagen fortsatt ikke var stopp, men det fortsatte gjennom kakespising og inn i hjemmebrentdrikkingen. Hyggelig for brudeparet at så mange ville si noe, men slitsomt for oss andre.

Anonymous poster hash: 33912...5e2

Skrevet

Det er i samme gate som å klirre på glass og synge dårlige sanger med dårlige rim.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...