Gå til innhold

Når kan baby sitte med ansiktet vendt utover i babybjørn bæresele?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Aldri! Hvis du absolutt nå bære forovervent, kjøp ergo 360.

Ryggbæring er mye bedre, både for hoftene til barnet og for at barnet skal kunne skjermes fra inntrykk.

 

Anonymous poster hash: e6a3a...583

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig aldri. Babybjørn er ikke bra for babyene hofter og lår. Bruk heller ergobaby eller manduca. Ergobaby har en 360-variant som er den eneste babyselen som er bra for babyen når den ser utover

 

Anonymous poster hash: f7b0a...c38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig aldri. Babybjørn er ikke bra for babyene hofter og lår. Bruk heller ergobaby eller manduca. Ergobaby har en 360-variant som er den eneste babyselen som er bra for babyen når den ser utover

 

Anonymous poster hash: f7b0a...c38

følger du ikke med? Baby Bjørn har kommet med en ergometrisk riktig bæresele

 

 

 

Anonymous poster hash: 674e6...949

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Egentlig aldri. Babybjørn er ikke bra for babyene hofter og lår. Bruk heller ergobaby eller manduca. Ergobaby har en 360-variant som er den eneste babyselen som er bra for babyen når den ser utoverAnonymous poster hash: f7b0a...c38

følger du ikke med? Baby Bjørn har kommet med en ergometrisk riktig bæreseleAnonymous poster hash: 674e6...949

For det første heter det ergonomisk, ikke ergometrisk. For der andre er ingen av babyBjørn-selene ergonomiske med barnet vendt framover. Følg med sjæl

 

Anonymous poster hash: f7b0a...c38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barn skal ALDRI sitte vendt utover i bæresele!!!!! Det er ikke bra for ryggen, hoftene eller kjønnsorganene!!!

Fatter ikke at Babybjørn selges i det hele tatt!!!!

 

Anonymous poster hash: 2c8f5...0ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å herre! Det er bare i hysteriske dib-verden at en baby på 5 mnd pluss ikke kan sitte en liten stund fremover i babybjørn. Alt med måte, så går det bra.

 

Hjelpes meg..

 

Anonymous poster hash: 298e6...04b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barn skal ALDRI sitte vendt utover i bæresele!!!!! Det er ikke bra for ryggen, hoftene eller kjønnsorganene!!!

Fatter ikke at Babybjørn selges i det hele tatt!!!!

 

Anonymous poster hash: 2c8f5...0ac

Ro ned med !!!!!!!! Utropstegna dine.

 

Ingen unger skades for livet bare for at mor velger å ha baby i babybjørn 20-30 min på en flyplass eller mens hun tar en rask handletur. Alt med måte.

 

Anonymous poster hash: 298e6...04b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å herre! Det er bare i hysteriske dib-verden at en baby på 5 mnd pluss ikke kan sitte en liten stund fremover i babybjørn. Alt med måte, så går det bra.

Hjelpes meg..Anonymous poster hash: 298e6...04b

Takk! :) Det var mer svaret jeg var ute etter. Jeg glemte å legge til at bruken vil være veldig begrenset, mer av praktisk art hvis babyen vil opp litt mens vi er på tur, i butikken etc. Tenker ikke at babyen skal sitte i den lenge av gangen, så ikke så veldig bekymret for hofter etc. Jeg lurte mer på alderen.

 

Jeg har en gammel babybjørn og kommer til å bruke den. Er ikke så hysterisk når det er snakk om veldig lite bruk.

 

Anonymous poster hash: 952ba...f6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det virkelig så innmari hysterisk å ikke ønske barnet sitt vondt? For å dingle etter skrittet som de gjør i BabyBjørn kan umulig være behagelig. Tenk om du skulle hatt valget, ville du da ha hengt med vekta mot skrittet eller sittet med vekten jevnt fordelt over stump og lår? Nei, kall meg gjerne hysterisk som vil det beste for babyen min..

 

PS: de ser faktisk mye når de sitter mot deg også, da kan de dreie hodet og velge selv om de vil se rundt seg, på deg eller gjemme seg litt unna når de får for mange inntrykk.



Anonymous poster hash: 3e42e...b78
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Å herre! Det er bare i hysteriske dib-verden at en baby på 5 mnd pluss ikke kan sitte en liten stund fremover i babybjørn. Alt med måte, så går det bra.

Hjelpes meg..Anonymous poster hash: 298e6...04b

Takk! :) Det var mer svaret jeg var ute etter. Jeg glemte å legge til at bruken vil være veldig begrenset, mer av praktisk art hvis babyen vil opp litt mens vi er på tur, i butikken etc. Tenker ikke at babyen skal sitte i den lenge av gangen, så ikke så veldig bekymret for hofter etc. Jeg lurte mer på alderen.

 

Jeg har en gammel babybjørn og kommer til å bruke den. Er ikke så hysterisk når det er snakk om veldig lite bruk.

 

Anonymous poster hash: 952ba...f6e

Ingen problem :-)

 

Som sagt, alt med måte. Så lenge baby ikke sitter der flere timer om dagen, men en liten stund nå og da, så går det fint :-)

 

Til den andre anonyme her: jo, det er en smule hysterisk å skulle bannlyse hele babybjørn bæreselen. Det er ingen som vil barna vondt. Og barna sier i fra med gråt, dersom de går vondt. Mitt barn gråter som en gal i en slik bæreslynge, som skal være så god. Hun blir til slutt så fortvilet og svett, at jeg må ta henne ut. Men, setter jeg henne i babybjørn derimot, lager hun ikke en lyd. Fortell meg, hvilken er best å bruke på mitt barn?

 

Alt mrd måte!

 

Anonymous poster hash: 298e6...04b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en gammel Babybjørn til min baby og når babyen var 3 måneder gammel prøvde jeg denne selen. 

Jeg bare sier det, aldri mer, babyen var skjev i ryggen når jeg bærte henne i selen. 

Noen dager senere kjøpte jeg mei tai. Da satt endelig babyen skikkelig i selen. 

Med den selen jeg hadde, når babyen har lært å sitte. 

Med dagens seler, vet ikke, jeg kjenner ikke til de. Poenget er at de skal sitte, knærne skal opp og rompen skal ned. 



Anonymous poster hash: ffeae...4d1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...