Gå til innhold

September Jenter


Snowflake_83

Anbefalte innlegg

Spørs at jeg blir med her denne gangen, avbrutt frys i juni, så nå ny runde med IVF, kjøper 3 pak faktisk så nå skal spiren sitte etter 3 negative IVF pluss avbrutt frys.

 

Skal på endo scratching på mandag, samt finne ny donor, ikke gøy det, men sånn er det bare, må bare se bort fra biologien....

hvordan gikk det med scratchingen? Hvordan ble dette utført, og var det vondt? 😉☀️
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Spørs at jeg blir med her denne gangen, avbrutt frys i juni, så nå ny runde med IVF, kjøper 3 pak faktisk så nå skal spiren sitte etter 3 negative IVF pluss avbrutt frys.

Skal på endo scratching på mandag, samt finne ny donor, ikke gøy det, men sånn er det bare, må bare se bort fra biologien....

hvordan gikk det med scratchingen? Hvordan ble dette utført, og var det vondt? ☀

Det gikk bare fint, var jo ikke godt,men heller ikke veldig vondt, litt som menssmerter og blødde litt etterpå :)

 

Jeg hører til Medicus i Trondheim :) enn dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mornings :-)

 

Det var godt å høre, da er det ikke så mye å grue seg til...

 

Jeg holder til på Haugesund Fertilitetsklinikk - siste offentlige ferskforsøk. Og skulle det ikke klaffe denne gangen heller, finner du meg på Hausken utpå høsten :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mornings :-)

 

Det var godt å høre, da er det ikke så mye å grue seg til...

 

Jeg holder til på Haugesund Fertilitetsklinikk - siste offentlige ferskforsøk. Og skulle det ikke klaffe denne gangen heller, finner du meg på Hausken utpå høsten :P

Nei, det trenger du ikke, dro på ikea etterpå og jobb senere, kjente ingenting oversett fra at jeg blødde litt :)

 

Håper det klaffer for deg også nå, det er så vondt å gå å vente på dette ønskebarnet, og gang på gang få negativt svar.... Men nå blir det altså :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nu har æ tatt nesespray i 2 uker. Hodepine e nok den verste bivirkning, men d går nu bra når man vet at d e bare en periode. En uke igjen så bynner tiden til sprøyte. På en måte gleder æ mæ for d e jo neste steget i rutinen men annen måte så e jo ikke d morsomt å stikke sæ. Så e ikke d lenge til finalen og de uendelig lange 2 uker man får svar.. Kossn går d dere andre? Kommet igang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mornings Minsin1:-)  Uff, den hodepinen er stress...fikk også det med Synarela. Er du litt vimsete innimellom? Jeg ble også veldig glemsom :fnise: I morgen skal jeg på det som mam&mam fikk gjort, så det blir spennede. Så er det spraystart 19.08.

 

Det er ikke så gøy med sprøyter - men det går greit. Er det puregon du skal ta?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her vente æ på tr, kommer vel rundt 22-24 tenker æ. Så dette bli spennende, gleda mæ te å kom igang igjen 👍 samboeren begynte å hint om at vi sku vent pga æ stresse over å ikke ha fått jobb enda... Men æ vil ikke vent lengre :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemsom ja :) Glemmer jo hele tiden sprayen.. Har påminnelse på mobilen, slår den av og borte fra hjernen ka æ sku gjøre.. Heldigvis har æ ferie nu :) Skjønner den der å stresse med å ikke ha jobb og starte en sån prosess. Æ var nu heldig at fikk jobb like før vi virkelig var igang, men stressa å fortelle sjefen ka vi holder på med, spesielt når æ ikke har jobba så lenge og e allerede ganske mye borte og blir til å være enda mer. Men sjefen tok d fint og ble egentlig kjempe spent på planan.. :) Men d e bare å søke på alt, selvom d e noe du ikke liker, du ska jo uansett snart på permisjon og da e d lettere å finne jobb man trives med når man har en jobb allerede.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan lov dæ at æ søk, på alt mellom himmel og jord, langt bort fra det æ e utdanna som :) men vi får tru det bli. Du e nu heldig som har en sånn grei sjef da, ikke alle som har det trur æ :) vært student gjennom mine forsøk så bli en ny opplevelse å eventuelt å ha jobb å ikke kan stikk av te legetime når man vil :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

D e ikke bare bare å finne jobb. Æ hadde mye hell med mæ når æ fikk jobb. Jo lengre man e uten jobb jo vanskeligere blir d. Æ var vel ca et år uten jobb og hadde enda begrensinger ka æ kunne gjøre, men d gikk nu til slutt. Og gla for d for d koster jo en god del med de her forsøkan. Spesielt når vi må reise fra nord og må ha hotel enda i tillegg en hel uke til d her. Så dåkker e heldig som kan bare svippe innom sykehuset inni mellom :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ai...da har jeg kommet meg på jobbe etter scratchingen. Må innrømme å si at det var ganske så ubehageligt, blei varm i toppen for å si det mildt :fnise:  Det verste var når han dro ut livmoren, slik at han skulle kunne komme dypt nok inn med staven...når han var fedig sa han: ja, jeg tar en runde til - så sitter spiren av seg selv denne gang :laugh:  wææææwww...menmen, som han sa - det er for en god sak :tommelopp:

 

Spurte også om vi skulle være forsikteige m å "ha oss", men han mente vi bare skulle bruke hver anledning vi hadde...haha - så da vet jeg det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Studert i 3 år æ da, så ser frem te å kom mæ i jobb... Håpa det bli etterhvert :)

 

Veldig greit å kunne svipp innom ja, men nu ska vi flytt snart, en time unna, så da bli det litt lengre å kjør :P

 

Æ syns også scrathcinga va ubehagelig ja, knøyt mæ godt kan du si, men fort gjort da :) glede mæ bare på tr æ nu, så vi får kommet igang med forsøk nr 4,5. Nu ska det bli!!! Spent på koss kroppen reagere på menopur :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ser det ut til at jeg blir i septemberklubben jeg også. Hadde egentlig tid i august, men etter at jeg begynte med dette styret har jeg fått lengre sykluser. Det hadde ikke gjort meg noen ting ellers, men nå er jeg bare så utålmodig :-(

 

Skal forresten i gang med mitt andre fryseforsøk i naturlig syklus. Har hatt to ferskforsøk og ett frys så langt, alle med negativt resultat, så nå satser jeg på at den sitter :-) Nervøs for om de tåler tining, men må bare håpe det går bra. Forrige gang måtte de tine tre, så er veldig spent, for har bare tre i fryseren nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lykke til taralill, nervepirrende disse fryseforsøkene altså, hatt bare ett selv, men det synes jeg var skikkelig skummelt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste et eller annet sted at man lykkes bedre etter sommermånedene pga all D-vitamin man får fra sola.. Så nu ska vi lykkes i september :) Velkommen i gruppa taralaili!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig at vi er flere :-) Velkommen TaraLaili...

 

Startet dagen med avslappende akupunktur og har spray oppstart i dag... nå kan jeg bare håpe at hetetoktene og hårutfall holder seg borte denne gang....ser snart ikke ut lengre :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til snowflake!! Håper tr kommer snart her, vil bare igang... Passer skikkelig dårlig med tanke på de forrige forsøkene våre denne gangen, men kanskje det går da??? Hehe, lov å håpe!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja vi e blitt fin liten september-gjeng :) Har snart gått i 3 uker med spray, nu bynner både hodepine og hetetoktene å gi sæ. Trur hår bynner å feste sæ også, ihvertfall mindre som blir igjen i dusjen.. Imorra starter sprøyten, både gledens og sorgensdag.. Hakk nærmere til uttak og innsett men å stikke sæ selv frivillig.. blah..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til alle sammen :-) Godt å lufte litt tanker og snakke med noen i samme situasjon. Virker som om alle mine venner som har bestemt seg for å få barn, og vips så satt den på første forsøk.... Vet jo at det ikke er tilfelle, men kjenner noen gang på sjalusien når jeg får høre "vi prøvde ikke en gang" eller "det var et uhell". Ja ja, dagens hjertesukk. Denne gangen er det vår tur!

 

Jeg fikk tr nå i kveld, så da blir det å ringe St. Olav i morgen. Endelig er denne ventingen over, og vi kan se mot et nytt forsøk. Blir spennende :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja nu ska vi lykkes! D e godt å være igang og tiden går så sakte. Vil bli ferdig fort, men hver gang man starter med ny medisin så e d et steg nærmere. Æ prøver å unngå de gravide eller som har småbarn, klarer bare ikke d. D e bare periode man gjør d, til man e gravid selv. Må man snakke med de så la d gå inn ene øret og ut andre. Vi ska nok klare d og! Æ tenker at d e en grunn man ikke har blitt gravid enda. Hadde æ blitt gravid ved første forsøk så hadde barnet kommet i januar. I januar e d mest regninger og få barn da så hadde d vært stor belastning for økonomi. Så å få barn i juni blir mye bedre :) Man må bare prøve å tenke positivt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har akkurat samme tanker som dere, rundt det å være med andre gravide eller nyfødte....her er det 2 dåpsbarn som skal feires i løpet av en måned, begge er onkelbarna til mannen min. Har lite lyst til å gå, slet allerede i babybutikken da jeg skulle kjøpe en overraskelse til dem da dem ble født..

 

 

I tillegg så ringte søsteren meg i forgårs, som jeg ikke har så jevn kontakt med egentlig - jo, hun hadde blitt gravid og var i uke 5. De hadde visst prøv i 3 år, så henne unner jeg jo dette "mer" - uff så stygt av meg...men det er nok bare en fase vi har :huh:

 

 

Startet på sprayen i går, og huff så fælt den smaker...det hadde jeg glemt ut :-)   Jeg har stor tro på at denne gangen blir det full klaff & vi skal alle bære frem sommerbarn i 2015  :duskedame:  :roser:  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenne æ e glad for at æ slepp spray, hørtes jo fælt ut med både hetetokter og hårtap 😳 taralill, Trondheim du også? Vi høre til på Medicus vi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...