Gå til innhold

Pp. nr. 20.. Vil så gjerne at det har klaffet!

Anbefalte innlegg

Men hva er sjansen for det når vi ikke har sett snurten til positiv test til nå. Er 9 dpo. i dag. Denne runden har jeg forsøkt og IKKE tenke på dager og el. Men fikk tydelig el slim, så var ikke så lett og overse. Men tenker bare på dpo. innimellom, å da må jeg telle.

Tenkte og ikke ofre det så mange tanker akkurat i sommer, levd som normalt. Skal sende søknad om prøverør til høsten, så vi er i gang der. Men tenk så gøy om det hadde klaffet av seg selv!

Har spist veldig dårlig i våres og gått ned en del kilo pga. jeg sliter med dette. Men i sommer har jeg klart og spise og kose meg. Kanskje kanskje det kan gi resultater! :P

Flere i samme situasjon?

Anonymous poster hash: c4160...e22

Fortsetter under...

Hei! Er i PP 19 selv og på 9 dpo. Håper også inderlig det har klaffet, vi skal ha en til pergotime kur om det ikke klaffer denne måned, så skal vi tilbake til gyn etter det om vi fortsatt ikke har fått noen positiv test. Nå håper jeg som bare det, har hatt ømme pupper og brystvorter i fire dager nå og har litt mensmurringer.. Håpe håpe..:)

Takk for det!

Jeg har liksom gitt litt opp og regner egentlig med at jeg ikke trenger og teste. Så venter hvertfall til neste lørdag.

I forrige runde hadde jeg menssmerter omtrent fra 2 dpo. Nå kjenner jeg så og si ingenting. Men har hatt utrolig såre brystvorter de siste dagene. Men jeg prøver og dysse det ned fordi jeg har hatt såååå mange symptomer de siste årene men aldri positiv test. Men har erfart at ingen pp. er lik! Nei nå er jeg negativ.... Sorry for det. Men.....

Hva med deg? Når tester du? :)

Anonymous poster hash: c4160...e22

Jeg er plagsomt positiv, men denne måneden er jeg ekstra positiv. Spesielt fordi jeg ble gravid forrige PP, men mistet veldig tidlig. Nå så gynekologen fine egg som lå klar og jeg har virkelig troen siden vi har hatt ferie og tatt livet med ro. Jeg er sikker på at jeg vil bli gravid før eller senere. Heller før enn senere;) tok en test allerede i dag jeg, men den var selvfølgelig blendahvit. Tester igjen i morgen og hver dag frem til IKM neste uke. Så har jeg noe å gjøre i mellomtiden og, jeg er en skikkelig teste-tøs:D

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...