Anonym bruker Skrevet 20. juli 2014 #1 Skrevet 20. juli 2014 Lik pris i Oslo. Anonymous poster hash: 1cc21...2aa
LeTwinsA Skrevet 20. juli 2014 #2 Skrevet 20. juli 2014 Med fare for å ta feil, så mener jeg at twinrom har to enkeltsenger, og dobbelrom har dobbeltseng. Altså om jeg reiser med mannen velger jeg dobbeltrom, men om jeg reiser med moren min eller en venninne twinrom
LeTwinsA Skrevet 20. juli 2014 #3 Skrevet 20. juli 2014 Haha måtte google : https://www.google.no/search?q=twin+room&sa=X&espv=2&tbm=isch&tbo=u&source=univ&ei=2HzLU8aoFIG9ygPf74GICQ&ved=0CBsQsAQ&biw=1268&bih=619 Her ser du at twinrom har to separate enkeltsenger
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2014 #4 Skrevet 20. juli 2014 Med fare for å ta feil, så mener jeg at twinrom har to enkeltsenger, og dobbelrom har dobbeltseng. Altså om jeg reiser med mannen velger jeg dobbeltrom, men om jeg reiser med moren min eller en venninne twinrom Jupp. Bortsett fra i USA. Twin room = to enkeltsenger Queen room = liten dobbeltseng King room = stor dobbeltseng Double room = to dobbeltsengen, som regel queen senger. Anonymous poster hash: 878aa...ceb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå