Gå til innhold

Er så lei av sex for å lage barn..

Anbefalte innlegg

All spenning er borte. Kun sex for å ha en sjanse for å bli gravid.

Er desperat etter å få positiv test, men ting tar tid. Mistet nylig i SA i uke 10. Etter å ha prøvd ei god stund... Så da ble det på'an igjen..

Så nå har vi sex annenhver dag fra dag 10 og utover.

Og nei, vi kan ikke ta en pause i prøvinga. Alderen er ikke på min side.

Måtte bare få ut litt frusterasjon. Vær så snill, la det klaffe denne gangen...

Regner med vi er flere i samme båt?

Anonymous poster hash: e118a...a5e

Fortsetter under...

Ja, kunne jo det, men er likevell så redd at vi bommer på el da.

Selv om jeg bruker å finne el med el tester, er jeg likevell redd for å gå glipp av den, så vi starter likevell med sex før pos test.. Hehe..

Men men. Sånn er det bare. :)

Anonymous poster hash: e118a...a5e

Kjenner meg igjen - du er ikke alene ;)

Enda vi ikke har prøvd lenge en gang...

Mannen er skadet, vi er låst til en brukbar stilling, og alt initiativ kommer fra meg for å holde det gående. Han får vondt av å ha sex, så han "stiller opp" fordi han vil gjøre meg gravid. Det finnes ikke romantisk eller lidenskaplig dessverre. Antagelig mye av grunnen til at jeg føler meg masete for å få til annenhver-dag før el. Bruker el-tester og temper, og av opplagte årsaker tar vi pause etter jeg er rimelig sikker på at el har funnet sted. Er bare nødt til det. Og det verste er at det føles som "ah, endelig noe uker uten sex". Fælt, men sant.

Men men, vi vil gjerne bli gravide, selv om han er skadet og har vondt, så da må det jo bare bli slik. Han tar det heldigvis med godt humør og stiller opp. Men uansett, håper det klaffer plutselig, vet ikke hvordan dette vil føles om et år liksom...

Anonymous poster hash: 5bfdc...f07

Hehehe, det der er du ikke alene om, kjenner meg veldig godt igjen! Sex blir nesten en jobb i stedenfor noe deilig :( nå tester jeg etter EL og vi har mye sex rundt den tiden, men likevel så blir det mye "jobbing", så mannen er nesten lettet når EL perioden er over, hehe ;) men det er jo det at er man prøvere, så vil jo man så gjerne at det klaffer fort, og da blir det mye sex da ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...