Gå til innhold

Hvor lenge lufter dere madrassen og dyna til senga/vugga?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi luftet ikke dynene, burde kanskje ha gjort det... Madrassen luftet jeg i bare én dag mens trekket ble vasket og tørket. Så lenge madrasstrekket og sengetøy blir vasket så tror jeg at det er mer enn nok. :)

Vi luftet ikke dynene, burde kanskje ha gjort det... Madrassen luftet jeg i bare én dag mens trekket ble vasket og tørket. Så lenge madrasstrekket og sengetøy blir vasket så tror jeg at det er mer enn nok. :)

Har hatt de fremme for lufting i en uke nå, så da holder det sikkert :) Visste ikke at man burde vaske madrasstrekket... har en vanlig fibermadrass i bunn og en Drykid overmadrass. Var spesifisert på pakningen at man ikke trenger å vaske den før bruk, så da trenger jeg sikkert ikke det da? Eller er det sånn man burde gjøre uansett?

Anonymous poster hash: 9625d...97a

Har hatt de fremme for lufting i en uke nå, så da holder det sikkert :) Visste ikke at man burde vaske madrasstrekket... har en vanlig fibermadrass i bunn og en Drykid overmadrass. Var spesifisert på pakningen at man ikke trenger å vaske den før bruk, så da trenger jeg sikkert ikke det da? Eller er det sånn man burde gjøre uansett?Anonymous poster hash: 9625d...97a

Vi har også Drykid, men synes det luktet fabrikk av trekket, så da vasket jeg... :P

Lot madrassen og overmadrassen ligge en dag og to før jeg tok på sengetøy.. Vasket ikke madrassene eller dynene siden det var ny innkjøpt, men vasket sengetøyet da :) Syns det kan bli litt mye mas som at alt må vaskes.. Klær og slikt vaskes selvsagt, men ikke madrasser til seng, vogn og vugge... :) 

Annonse

Lot madrassen og overmadrassen ligge en dag og to før jeg tok på sengetøy.. Vasket ikke madrassene eller dynene siden det var ny innkjøpt, men vasket sengetøyet da :) Syns det kan bli litt mye mas som at alt må vaskes.. Klær og slikt vaskes selvsagt, men ikke madrasser til seng, vogn og vugge... :)

Deilig, og se at jeg ikke er alene om å tenke det! :)

Anonymous poster hash: 2a2d7...026

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...