Gå til innhold

Vil noen se på testen min? Er litt i sjokk og tror jeg ser spøkelser:Bilde

Anbefalte innlegg

Hei jenter :)

Jeg aner ikke når el har vært, og har hatt veldig lite sex denne perioden, men for all del ingen hast. Dette er første PP. Siste mens 17-22 juni, men gjorde beregning på tullete sykluser en stund etter fjerning av spiral 5 mai.

Så er saken, eg følte meg ikke bra i morges. Jeg og mannen skulle på roadtripp i dag så opp kl 7. Sovnet på veien, sittene! Det er vanskelig i kassebil! Følte meg uggen og rar, som om jeg hadde vært skikkelig på fylla. Tok et par øl i går, men langt fra nok til føle meg så uggen.

Kommer hjem i 14.00 tiden og jeg går på do for å ta EL testen, tilfelle sen el, ikke vet jeg, bare blitt en vane denne mnd. Den er jo kjempe positiv.

Går ned i stua, tenker ikke mer før jeg sovner 14.30 og våkner kl 17.00 . Intense magesmerter, som i mageknip. Trodde jeg sku få diare eller noe men det har gitt seg nå.

Tingen er at nå for en halvtime siden tar jeg en ny el test, blir ikke like positiv som den første, men sterk nok for meg, så jeg tester likegreit på bt grav test. Ca etter 3 min er den svak positiv tror jeg..

Kan dere hjelpe med å se i galleriet mitt? Er veldig forvirra, har fått en slik test før, dog litt svakere enn denne. Må da si at de er sterkere i virkeligheten. Den i midten er hcg testen..

Fortsetter under...

Jeg kan ikke se noe rosa farge på gravid testen.. ser ut som en skyggestrek. Ta enclearblue heller om et par dager så får du et ordentlig svar =) 

Anonymous poster hash: 71d6a...c34

Annonse

Selvfølgelig, dere vet før mannen min ;)

Bare sånn hands up! Jeg fikk lik test som deg på billigtestene ca 11 dpo, kjøpe en digital med ukeindikator som ble negativ (megastor skuffelse) og kjøpte da den CB som viser kryss ved graviditet og den slo ut positiv!

Så hvis det er en digital du tar får forventet mens, så kan denne altså gi negativ svar,men det der er så forskjellig fra person til person! Lykke til :)

Anonymous poster hash: 79f96...eca

Selvfølgelig, dere vet før mannen min ;)

Bare sånn hands up! Jeg fikk lik test som deg på billigtestene ca 11 dpo, kjøpe en digital med ukeindikator som ble negativ (megastor skuffelse) og kjøpte da den CB som viser kryss ved graviditet og den slo ut positiv!

Så hvis det er en digital du tar får forventet mens, så kan denne altså gi negativ svar,men det der er så forskjellig fra person til person! Lykke til :)Anonymous poster hash: 79f96...eca

FØR forventet mens :P

Jeg skal ta med kryss innen en time, det gjør ingenting om det er negativt, men blir forbannet på billigtester da ;)

Billigtestene skal være like gode altså, men er det noen dager til forventet mens, så kan noen gi positiv svar, mens andre gir negative! Da jeg tok CB med kryss, så såg jeg såvidt et kryss, men måtte virkelig skue etter den! Er du i tvil, så fortsett testingen annenhver dag framover, for å se om de blir sterke :)

Da har jeg tatt med kryss.. ikke så mange timer siden jeg tisset sist, og i denne varmen trengs det vann! Men den er positiv :D Har lagt ut bilde i galleriet, svakere der enn den er her i fanget mitt :) Jøsses jeg skal bli mamma igjen :D Helt ufattelig at det gikk så fort. Nå gleder jeg meg til å fortelle mannen nyheten :D

Da har jeg tatt med kryss.. ikke så mange timer siden jeg tisset sist, og i denne varmen trengs det vann! Men den er positiv :D Har lagt ut bilde i galleriet, svakere der enn den er her i fanget mitt :) Jøsses jeg skal bli mamma igjen :D Helt ufattelig at det gikk så fort. Nå gleder jeg meg til å fortelle mannen nyheten :D

Yey, der ser du :-) gratulerer Sååå masse :-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...