Gå til innhold

Har dere kjøpt lammeskinn? Hvis ja, hvor?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg kjøpte mine på Babyshop. Disse går det an å vaske i maskin, noe jeg anser som viktig så lenge det er lillemor som skal bruke de. Betaler heller litt ekstra for skinn som kan maskinvaskes enn noe som må håndvaskes.... Jeg husker ikke helt hva jeg betalte for de, for jeg kjøpte når de kjørte kampanje på alle tepper ol. Men mener de koster ca 300 kr stk

Tror de er litt dyrere fordi de er maskinvaskbare, i forholde til skinnene du kan få kjøpt andre plasser. 

Endret av Siljefk

Annonse

Ser ut som babyshop og barnas hus ikke har samme. Ikke navn heller..

Anonymous poster hash: 4a1d7...df0

Både Babyshop og Barnas Hus har medisinsk behandlet lammeskinn i hvert fall, men kanskje det bare er Babyshop som har fra Baby Dan.

Det er forskjell på lengden på skinnet, og på korthåret og langhåret lammeskinn, men vet ikke hvor mye det har å si for prisen. Jeg har bare kjøpt de som er medisinsk behandlet for da vet jeg at de er trygge for babyen (jeg er litt opptatt av kjemikaliecoctailen vi får i oss...:)).

Det kan da ikke være så mye kjemikalier i saueskinn? Jeg skjønner godt klær, sengetøy osv, men saueskinn er jo helt naturlig... Sauene blir ikke akkurat sprayet med vekstmidler tenker jeg, og så vil ikke den lille ligge direkte oppå skinnet.

Jeg har min liggende i vognen ja, kommer til å bruke den med en gang. Det sies at saueskinn har en avkjølende effekt om sommeren, så det må være greit for den lille å ligge oppå et sånt :-) Men vi kommer til å ha en stor gulpeklut mellom saueskinnet og henne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...