Gå til innhold

BIM treff for oss med termin, sen høst og vinter babyer. Drammens/omegn!


6 barns mor (spå)

Anbefalte innlegg

Onsdag 8. Oktober kl 19.00 møtes vi på Yayas i Drammen. Dette blir tredje gangen vi møtes og det dukker opp nye ansikter hver gang. Alle med sen høst/vinterbabyer i Drammensdistriktet (stooort distrikt) er hjertelig velkomne. Vi som har møttes før kommuniserer på Facebook, men vi legger fortsatt ut invitasjoner her slik at flere har mulighet til å bli med. Meld deg gjerne på her, send en privat melding til meg her inne eller møt opp på Yayas og sikt deg inn på bordet med de store magene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

I morgen, den 04.11. kl 12 møtes vi på Pigen i Drammen. Velkommen til nye damer som kunne tenke seg å bli med i termingruppa! (Vi har termin fra oktober 2014 - januar 2015) Bare å se etter bordet med de store magene. Noen heldige har allerede født og kommer med barnevogn. Vi skal også prøve å få til et treff på kveldstid i neste uke. Bare å komme, med eller uten påmelding :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Nytt treff: Onsdag 19.11. kl 11 møtes vi på Condelica i Drammen. 

 

Velkommen til nye damer som kunne tenke seg å bli med i termingruppa! (Vi har termin fra oktober 2014 - januar 2015) Bare å se etter bordet med de store magene. Noen heldige har allerede født og kommer med barnevogn. 

 

Meld deg gjerne på her, send en privat melding til lilletulla, eller bare møt opp på Condelica :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for et hyggelig treff idag, damer! Til dere som ikke var der: Idag kom to nye damer med termin i desember. Velkommen til dere!

 

Jeg synes forresten Condelica var et veldig greit sted å møtes. Vi fikk et eget rom og god lunsj. Det var også et greit stellerom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Hei

 

Jeg har veldig lyst å bli med i baby/barselgruppe og treffe andre mammaer i Drammen/Lier. Jeg fikk en jente i august 2014 :)

 

Kan jeg søke opp facebook gruppen deres og bli med på moroa? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...