Gå til innhold

BIM treff for oss med termin, sen høst og vinter babyer. Drammens/omegn!


6 barns mor (spå)

Anbefalte innlegg

Hei  Damer!

 

Vi har brukt denne tittelen til nå under navnet : Noen som har termin +- Oktober som bor i Røyken/Drammen området som kunne tenke seg BIM treff?

 

Vi har gjort om litt på navnet, men vi ønsker at flere skal henge seg på og bli med.

 

Vi har hatt ett treff til nå og tre stk møtte opp. Vi planlegger ett nytt møte i uke 34.

 

Dato setter jeg nå så kan dere gi tilbakemelding på om dere vil være med eller ei.

 

Torsdag 21.08.14 kl 19.00

 

Sted kommer vi tilbake til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Fortsetter under...

Hei! Her var vi igjen ja! Jeg skal skrive opp datoen. Vil gjerne komme. Terminen min er forresten flytta til 12. nov! Så det gir jo mening til at jeg "fort" fikk så stor mage. Jeg var jo kommet lenger på vei enn jeg trodde. Koselig at du vil være med, marihona 2!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også med. Velkommen til deg også marihona 2 :) Håper dere som ikke kunne ved forrige treff får til å komme. Velkomne skal dere være :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det hadde vært hyggelig:) Hvor pleier dere møtes?

Vi har bare møtt hverandre en gang før og det var på Jonas B. Vet ikke hvor det blir denne gangen, men sikkert på en kafé i Drammen tenker jeg. De andre gangene jeg har vært med på en slik BIM gruppe har vi møttes på forskjellige kafeer under graviditeten, og etterhvert hjemme hos hverandre når babyene har kommet ut :)

 

Et forslag fra meg er at vi kan møtes på Pigen på torget i Drammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Babyfin:)

Oki:) Samboern reiser bort den dagen, så usikker på om jeg får til barnevakt.. men skal prøve, hadde vært hyggelig og vært med:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg har termin 16.desember. Jeg kunne godt tenke meg å være med på ett bim treff :) jeg skal prøve å komme torsdag 21 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei igjen damer. Ser det er noen som ikke kan 21. Skal vi bytte dato?

Mulig jeg ikke kan den dagen jeg heller.

 

Siden jeg ikke kan denne dagen evt så er det vel lurt om noen andre ordner med en bestilling.

Noen som tar på seg ansvaret?

 

Evt bytte dato?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan godt opprette en Facebookgruppe hvis dere sender meg en privat melding med navn, så kan vi finne ut når det passer med nytt treff og slikt. Det er vel bare et spørsmål om tid før vi trenger det uansett. Jeg foreslår at vi allikevel legger ut invitasjonen her en stund fremover slik at flere har muligheten til å bli med. Så det er med andre ord helt frivillig å bli med på Facebookgruppen altså :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra! Jeg blir med Lilletulla! Da ser det ut til at det ikke blir treff i morra. Jeg håper vi får det til om ikke så lenge. Snakkes på face!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hei alle sammen! Vi er kanskje flere som ikke har så mye tid til å planlegge treff. Men nå til uka kan jeg i allefall på kveldstid på tirsdag, onsdag og torsdag.

 

Forslag: Skal jeg booke bord på Pigen førstkommende onsdag? Hvem kan? Hvem kan evt de andre dagene? Raskt svar er fint :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter tilbakemeldinger så viser det seg at det ingen som kan på de kveldene jeg foreslo.

Nå er nyeste forslag å møtes onsdag 17.sept kl 19 på Pigen.

Hvem vil bli med? "Nye" kan gjerne slenge seg med. Vi er alle nye på treff her :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter tilbakemeldinger så viser det seg at det ingen som kan på de kveldene jeg foreslo.

Nå er nyeste forslag å møtes onsdag 17.sept kl 19 på Pigen.

Hvem vil bli med? "Nye" kan gjerne slenge seg med. Vi er alle nye på treff her :-)

Jeg er med. Flere som har meldt seg på i Facebookgruppen, men håper at flere nye slenger seg med her også. Bare å sende en privat melding om jeg skal legge deg til i Facebookgruppa vår. Og du er hjertelig velkommen til å bare melde deg på her også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ser det ut til at vi blir 5 stykker på treff på Pigen i morgen kl 19.00 ut fra påmeldingen på Facebookgruppa vår, men det går fortsatt an å melde seg på her eller bare ta turen til Pigen i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marihona 2, stemmer det at vi blei enige om nytt treff onsdag 8. okt kl 19? Hvis det stemmer, kan jeg i allefalll komme :-) Tror det finnes en kalender her inne som vi kunne offentliggjort treffet på, sånn at flere kanskje ser det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...