Gå til innhold

Januarbaby2015 <3


Twiiie

Anbefalte innlegg

Vi har gått ut ifra 12+0 :)

 

Ok :D Er alltid det jeg har fått med meg, men vet jo ikke når noen plutselig skal forandre på dette :P 

Takk takk for svar :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

 

 

Sist jeg var gravid startet 2.tri når man var 12+0 (i uke 13)

Men etter hva jeg har forstått så starter 2.tri fra 13+0 (i uke 14), stemmer det?

 

Er 12+0 i morgen, så enda en uke til jeg kan komme inn hit da, eller? :P Termin foreløpig er 1.jan :)

Hvis du har termin 1 januar så er du vel litt lengre vel? Jeg har termin 3 januar og er 13+6 nå ;)

Haha... Skulle 17. januar :P Dumme tastatur :P

Hihi kanskje du er litt Tullerusk😅😆😊😊☺:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Sist jeg var gravid startet 2.tri når man var 12+0 (i uke 13)

Men etter hva jeg har forstått så starter 2.tri fra 13+0 (i uke 14), stemmer det?

 

Er 12+0 i morgen, så enda en uke til jeg kan komme inn hit da, eller? :P Termin foreløpig er 1.jan :)

Hvis du har termin 1 januar så er du vel litt lengre vel? Jeg har termin 3 januar og er 13+6 nå ;)

Haha... Skulle 17. januar :P Dumme tastatur :P

Hihi kanskje du er litt Tullerusk☺ :P

 

 

Litt ? :P 

 

Blitt verre siden jeg ble gravid :P hahahaha :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

 

Sist jeg var gravid startet 2.tri når man var 12+0 (i uke 13)

Men etter hva jeg har forstått så starter 2.tri fra 13+0 (i uke 14), stemmer det?

 

Er 12+0 i morgen, så enda en uke til jeg kan komme inn hit da, eller? :P Termin foreløpig er 1.jan :)

Hvis du har termin 1 januar så er du vel litt lengre vel? Jeg har termin 3 januar og er 13+6 nå ;)
Haha... Skulle 17. januar :P Dumme tastatur :P
Hihi kanskje du er litt Tullerusk☺ :P

Litt ? :P

 

Blitt verre siden jeg ble gravid :P hahahaha :P

Hihi du er ikke alene 😂:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei jenter :-) endelig over 1 trimester, godt å føle seg " skikkelig" gravid å fortelle folk :-) jeg er 13+3 og med termin 8 januar :-) er det flere her inne som har fått mage allerede?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Æææ 2 1/2 uke til vi reiser til USA, og jeg har allerede begynt å tenke på hva jeg må pakke.

Noen som har tips til hva som er smart å pakke med seg når vi er gravide? Jeg vet at det er smart med støttestrømper på fly, og idoform for feriemage. Men hvordan er det med helsekort og slik? Hva må vi ha med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har begynt å få litt mage er 14+6 i dag. De siste dagene har jeg ikke følt meg gravid. Er det noen andre som kjenner på det samme? Ikke vondt, ikke kvalm og begynner å bli vant til å ha energi igjen. Jeg har dessverre ingen tips til reising Ingapiinga, men ønsker deg riktig god tur. Komfortable klær som du har plass til en voksende mage i er nok lurt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æææ 2 1/2 uke til vi reiser til USA, og jeg har allerede begynt å tenke på hva jeg må pakke.

Noen som har tips til hva som er smart å pakke med seg når vi er gravide? Jeg vet at det er smart med støttestrømper på fly, og idoform for feriemage. Men hvordan er det med helsekort og slik? Hva må vi ha med?

Hvis du fortsatt er litt kvalm ville jeg vurdert å ta med seabands, som kan kjøpes på apoteket. Hadde tatt med helsekort for gravide, samt sjekket hva reiseforsikringen dekke ift graviditet! Jeg håper jo og tror at det ikke skjer noe, men greit å vite hva som er dekket hvertfall, sånn i tilfelle. Å bo på sykehus i USA kan være dyyyyrt :-) ellers ville jeg tatt med så lite som mulig, mye fine og rimelige barneklær i USA! Anbefaler TJ Max, Marshall's og andre outletstores! Gymboree har også mye fint :-) kos deg masse på tur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Sofia86, og tusen takk Singababy for mange gode tips! Ja gleder meg til å se på barneklær! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi, i går var jeg på ultralyd og så en superaktiv krabat i tipptopp form :) Ble satt fram fire dager så er nå 13+1. Det er helt greit :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Babyfin:)

Hei hei jenter :-) endelig over 1 trimester, godt å føle seg " skikkelig" gravid å fortelle folk :-) jeg er 13+3 og med termin 8 januar :-) er det flere her inne som har fått mage allerede?

Kan jeg spørre om hvordan du har regnet ut termin? i føle legen min har jeg termin 7 jan, og i følge appen så blir det 14+2 i dag, legen noe av det samme, hvordan kan det da være så stor forskjell? hehe:)

 

Mage ja, her er det mammabukser på høy nivå, ca like stor nå som om jeg var når jeg var 17 uker sist hehe:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

 

Hei hei jenter :-) endelig over 1 trimester, godt å føle seg " skikkelig" gravid å fortelle folk :-) jeg er 13+3 og med termin 8 januar :-) er det flere her inne som har fått mage allerede?

Kan jeg spørre om hvordan du har regnet ut termin? i føle legen min har jeg termin 7 jan, og i følge appen så blir det 14+2 i dag, legen noe av det samme, hvordan kan det da være så stor forskjell? hehe:)

 

Mage ja, her er det mammabukser på høy nivå, ca like stor nå som om jeg var når jeg var 17 uker sist hehe:P

Jeg har fått 5.januar som termin av legen. Men jeg føler at appen stemmer mer. Ang eggløsning osv. Der er terminen 3 januar på de 3 appene jeg har. Så jeg går ut ifra det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Hei hei jenter :-) endelig over 1 trimester, godt å føle seg " skikkelig" gravid å fortelle folk :-) jeg er 13+3 og med termin 8 januar :-) er det flere her inne som har fått mage allerede?

Kan jeg spørre om hvordan du har regnet ut termin? i føle legen min har jeg termin 7 jan, og i følge appen så blir det 14+2 i dag, legen noe av det samme, hvordan kan det da være så stor forskjell? hehe:)

 

Mage ja, her er det mammabukser på høy nivå, ca like stor nå som om jeg var når jeg var 17 uker sist hehe:P

Jeg har fått 5.januar som termin av legen. Men jeg føler at appen stemmer mer. Ang eggløsning osv. Der er terminen 3 januar på de 3 appene jeg har. Så jeg går ut ifra det:)

Jeg var 14+0 6. Juli. Altså 14+5 i dag, og har termin 8. Januar i følge jordmor (7. januar på appen). :)

Endret av Stjerne89
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Babyfin:)

 

 

 

Hei hei jenter :-) endelig over 1 trimester, godt å føle seg " skikkelig" gravid å fortelle folk :-) jeg er 13+3 og med termin 8 januar :-) er det flere her inne som har fått mage allerede?

Kan jeg spørre om hvordan du har regnet ut termin? i føle legen min har jeg termin 7 jan, og i følge appen så blir det 14+2 i dag, legen noe av det samme, hvordan kan det da være så stor forskjell? hehe:)

 

Mage ja, her er det mammabukser på høy nivå, ca like stor nå som om jeg var når jeg var 17 uker sist hehe:P

Jeg har fått 5.januar som termin av legen. Men jeg føler at appen stemmer mer. Ang eggløsning osv. Der er terminen 3 januar på de 3 appene jeg har. Så jeg går ut ifra det:)

Jeg var 14+0 6. Juli. Altså 14+5 i dag, og har termin 8. Januar i følge jordmor (7. januar på appen). :)

 

Ja det er det jeg regner ut og:) Men da må jo du være lenger på vei januar erten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

 

Hei hei jenter :-) endelig over 1 trimester, godt å føle seg " skikkelig" gravid å fortelle folk :-) jeg er 13+3 og med termin 8 januar :-) er det flere her inne som har fått mage allerede?

Kan jeg spørre om hvordan du har regnet ut termin? i føle legen min har jeg termin 7 jan, og i følge appen så blir det 14+2 i dag, legen noe av det samme, hvordan kan det da være så stor forskjell? hehe:)

 

Mage ja, her er det mammabukser på høy nivå, ca like stor nå som om jeg var når jeg var 17 uker sist hehe:P

Jeg har fått 5.januar som termin av legen. Men jeg føler at appen stemmer mer. Ang eggløsning osv. Der er terminen 3 januar på de 3 appene jeg har. Så jeg går ut ifra det:)
Jeg var 14+0 6. Juli. Altså 14+5 i dag, og har termin 8. Januar i følge jordmor (7. januar på appen). :)

Ja det er det jeg regner ut og:) Men da må jo du være lenger på vei januar erten?
Du er vel mer 15+ eller noe? Jeg er 15 uker i morgen Endret av Barn i huset <3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drømte i natt, at vi var på OUL, der viste det seg å være en jente ;)

Første baby drømmen jeg har hatt etter jeg ble gravid! Håper å være sanndrømt! ;)

Det vil vise seg i august ^^

 

Ellers så har vi hatt heeelt fantastiske dager, med masse sol og varme, har badet 3-4 dager på rad! Både i ett vann og i sjøen! Hærlig! :)

 

I dag er det litt kjøligere, så jeg og søsteren min skal på shopping! :P

Endret av Twiiie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har enda ikke hatt noen baby drømmer etter at eg ble gravid, hadde mange før.

Leste et sted at hvis du drømmer flere ganger om et kjønn, så er det stort sett motsatt av det du drømmer du får, blir spennende å se :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Babyfin:)

Åhh, nå har jeg begynt å få kynnere:) Hadde myyye av det sist, så nå når de først kom så ble det kanskje litt virkelig:) Liten anelse om at jeg kjente noe romstering nedi der i går og, spennende at det begynner skje ting:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg endelig med her jeg også. :D 12+0 i dag. Liten lykke følelse kjenner jeg. :D

Var en på jobb som spurte om alt var bra med meg nå ettersom jeg var 50% sykmeldt før ferien, også spurte han pent om han kunne spørre om hvofor, å om jeg viste det. Så jeg sa at jeg var gravid, men at det er få som veit det, resten skal bli informert etter neste ukes ferie. :) Han ble så glad på mine veine. :) Kjempe kos. :) Så nå er det 4 av 9 som veit det på jobb. :)

Så har egentlig en bra dag på jobb, sitter å knasker love harts og hokey pøkker mens jeg bælmer neppå med vann. :fnise:

 

Lege time om akk en uke, så får vi se hva hu sier. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så delig å begynne å komme langt! ^^,

Langt og langt! Men det føles slik! ;)

Har noen kvelder/morgener ligget og kjent etter om jeg kjenner noe, meeen ingen ting! ^^

Enda 2 uker igjen av ferien, så håper å få begynne å kjenne noe snart :) Selv som man sier at som førstegangs så kjenner man som regel ikke noe før rundt uke 20 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper jeg kjenner noe før uke 20, altså! Sist begynte jeg å kjenne litt i uke 16, men var ikke sikker før noen uker senere. Og i begynnelsen kilte det så innmari! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...