Anonym bruker Skrevet 27. juni 2014 #26 Skrevet 27. juni 2014 Jeg har gutter og er strålende fornøyd. Tenkte alltid at det ville være enklere med gutter da jeg selv aldri har likt rosa, prinsesser, dukker og lignende. Nå er yngstemann (gutt) inne i en langvarig og veldig rosa prinsesseperiode, og (litt til min overraskelse) er det kjempegøy det også Anonymous poster hash: 397d7...c46
MissMagica Skrevet 27. juni 2014 #27 Skrevet 27. juni 2014 Skjønner deg godt! Jeg håpet veldig på at den lille i magen var gutt- og det var han Nå har jeg foreløpig ingen planer om "ny baby", men dersom det blir slik etterhvert så håper jeg innerst inne på en gutt til. Er ingen jente-jente selv (aldri vært) og har mer sansen for typiske gutteting. Gratulerer med graviditeten Herregud så forutinntatt det går an å bli!Ikke rart jenter blir oppdratt til rosa prinsesser og gutter til adm.dir med mødre som deg! Tror du virkelig alle jenter flyr rundt i tyllskjørt og er prinsesser og gutter er tøffe, kule fotballgutter? Kjenner jeg blri kraftig provosert over slike meninsløse utsagn;ei jente kan da vel gjøre all slags gutteting,kan hun ikke? Da håper jeg gutten din blir en skikkelig femihomse, som elsker sminke,klær og rosa,sånn at får deg en skikkelig lærepenge om å sette barn i bås pga kjønn!! Anonymous poster hash: a1cfc...dae Nei, jeg er klar over at ikke alle jenter er prinsesser i tyllskjørt og at ikke alle gutter er tøffe og liker fotball. Ei jente kan selvfølgelig gjøre "all slags gutteting", men det er vel noe mer sannsynlig at jentene velger å gjøre "jenteting", eller hva? De fleste har nok et bilde av hva jenter liker i fht hva gutter liker, selv om det selvfølgelig ikke trenger å bli slik. Og om gutten min blir en skikkelig femihomse så vil jeg være svært stolt av han faktisk, det ville jeg sett på som et godt tegn på at jeg har gitt han noe veldig viktig her i livet- god selvfølse God selvfølelse kan man gi til jenter også...Jeg skjønner virkelig ikke tankegangen din...Er det ikke din jobb som mor å legge til rette for alle barna dine,samme hvilket kjønn de er? Samme om du får ei rosa prinsesse? Jeg synes bare du er nedlatende mot jenter,rett og slett.Får virkelig håpe du slipper unna med å få kun gutter da,om du ikke klarer å omstille deg etter kjønnet du får... Anonymous poster hash: a1cfc...dae Men i alle dager... I sta håpet du at sønnen min ble en skikkelig femihomse som elsker sminke, klær og rosa sånn at jeg fikk meg en lærepenge og nå håper du virkelig at jeg slipper unna med å kun få gutter, siden jeg ikke klarer og omstille meg etter kjønnet... Ok!
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2014 #28 Skrevet 27. juni 2014 Fikk jente jeg, og glad er jeg for det:) For gutter er viltre, slåsskjemper, spillegale, dumme og naive på fylla (bruker aldri kondom). I min søskenflokk er vi like mange gutter som jenter, men omtrent alle guttene fikk en diagnose eller psykisk lidelse.. Så fikk den ene broren min et barn som resultat av å ha knullet uten kondom. Han har også for noen år tilbake forsøkt seg på et selvmord. Vi jentene derigmot har skaffet oss gode utdannelser, og stabile liv. Anonymous poster hash: 34b96...57e
MammantilNurket Skrevet 27. juni 2014 #29 Skrevet 27. juni 2014 (endret) For å være helt ærlig er jeg lite opptatt av om barnet har "trakt eller tut". Jeg er bare så utrolig takknemlig for at jeg har et barn. <3 Tenk dere om litt! Det sitter faktisk en mamma der ute som har mistet barnet sitt i dag Endret 27. juni 2014 av MammantilNurket
beibilykke Skrevet 27. juni 2014 #30 Skrevet 27. juni 2014 jeg ønsket meg jente med lyse lokker å blå øyne. fikk nøyaktig det så ønsket jeg meg en liten prins eller en jente til med mørke lokker (fikk sist nevnte) håper på en liten gutt når baby nr 3 en gang kommer! men det er ikke verdens undergang om det blir ei jente (kanksje for mannen da) jeg har jo trossalt jentene mine ♡
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2014 #31 Skrevet 27. juni 2014 Jeg er så heldig som er mamma til tre nydelige gutter!<3 Men jeg har egentlig alltid tenkt at det er det samme hva jeg får, bare barnet er friskt!:-) Planlegger nr 4, men har sluttet å snakke med folk om det... Blir så irritert når de mener at jeg vil det kun fordi jeg vil prøve på en jente. Jeg blir glad uansett hva jeg får! Anonymous poster hash: 9e568...343
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2014 #32 Skrevet 28. juni 2014 Jeg har en jente og ønsket meg en jente til,men det er en gutt. Etter å ha vent meg til tanken gleder jeg meg:) hørt at gutter er enklere? Anonymous poster hash: db15a...aad
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2014 #33 Skrevet 28. juni 2014 Jeg har en jente og ønsket meg en jente til,men det er en gutt. Etter å ha vent meg til tanken gleder jeg meg:) hørt at gutter er enklere?Anonymous poster hash: db15a...aad Tja...ikke vedd penge på det. Jeg har en gutt, og selv om vi ikke får drama queen fakter slik jeg observerer hos døtrene til venninner og bekjente, er han utfordrende i perioder. Personlig har jeg alltid sett på meg selv som bedre egnet til å oppdra gutter, jeg var guttejente selv ogvar veldig utenfor jentegruppen som barn. Kunne selvsagt oppdra en jente om jeg fikk en, men ville gruet meg til prinsessesyke, og ville ikke vært så flink til å hjelpe henne med det sosiale i en jentegruppe. Ville rette og slett engstet meg veldig for å ikke strekke til. Men jeg ville sikkert klart det til slutt. Det mjeg synes er trist/underlig, er når jeg leser at man lnsker seg en datter fordi man har tettere bånd til sin datter enn til sin sønn. Det ville vært helt umulig for meg å være nærmere enn jente enn jeg er med min sønn, det går mye mer på personlighet enn å kjønn! Og om jeg er en god mor, tror jeg at heg klarer å være en god svigermor som har et godt forhold til min sønns damer. Slik jeg har med min svigermor, og min mor har med min farmor. Anonymous poster hash: 93075...d27
Mrs. Kaizer Skrevet 28. juni 2014 #34 Skrevet 28. juni 2014 Har 3 gutter og fikk en jente som nr 4. Alle bare: Ååå, endelig fikk du jenta di! Sånn følte ikke jeg det, var bare glad for å få enda et velskapt barn. Å ha jentebaby er akkurat likt som å ha guttebaby, de trenger mat, nærhet og ren bleie. Nå er jenta blitt 3 år og er et fantastisk lite menneske som jeg aldri ville byttet ut med en gutt:-) Jeg tror at mange kan mene mangt om hvilket kjønn de vil ha og ikke vil ha når de går gravide. Men når babyen er født, bryr en seg absolutt ikke om det! Da elsker en barnet sitt uansett og vil gjøre alt for det!
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2014 #35 Skrevet 28. juni 2014 Har to gutter, er ikke så nøye hva tredjemann blir. Vil bare ha et friskt barn Anonymous poster hash: 2b6ef...9f6
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2014 #36 Skrevet 28. juni 2014 Skjønner deg godt! Jeg håpet veldig på at den lille i magen var gutt- og det var han Nå har jeg foreløpig ingen planer om "ny baby", men dersom det blir slik etterhvert så håper jeg innerst inne på en gutt til. Er ingen jente-jente selv (aldri vært) og har mer sansen for typiske gutteting. Gratulerer med graviditeten Herregud så forutinntatt det går an å bli!Ikke rart jenter blir oppdratt til rosa prinsesser og gutter til adm.dir med mødre som deg! Tror du virkelig alle jenter flyr rundt i tyllskjørt og er prinsesser og gutter er tøffe, kule fotballgutter? Kjenner jeg blri kraftig provosert over slike meninsløse utsagn;ei jente kan da vel gjøre all slags gutteting,kan hun ikke? Da håper jeg gutten din blir en skikkelig femihomse, som elsker sminke,klær og rosa,sånn at får deg en skikkelig lærepenge om å sette barn i bås pga kjønn!! Anonymous poster hash: a1cfc...dae Nei, jeg er klar over at ikke alle jenter er prinsesser i tyllskjørt og at ikke alle gutter er tøffe og liker fotball. Ei jente kan selvfølgelig gjøre "all slags gutteting", men det er vel noe mer sannsynlig at jentene velger å gjøre "jenteting", eller hva? De fleste har nok et bilde av hva jenter liker i fht hva gutter liker, selv om det selvfølgelig ikke trenger å bli slik. Og om gutten min blir en skikkelig femihomse så vil jeg være svært stolt av han faktisk, det ville jeg sett på som et godt tegn på at jeg har gitt han noe veldig viktig her i livet- god selvfølse God selvfølelse kan man gi til jenter også...Jeg skjønner virkelig ikke tankegangen din...Er det ikke din jobb som mor å legge til rette for alle barna dine,samme hvilket kjønn de er? Samme om du får ei rosa prinsesse? Jeg synes bare du er nedlatende mot jenter,rett og slett.Får virkelig håpe du slipper unna med å få kun gutter da,om du ikke klarer å omstille deg etter kjønnet du får... Anonymous poster hash: a1cfc...dae Men i alle dager... I sta håpet du at sønnen min ble en skikkelig femihomse som elsker sminke, klær og rosa sånn at jeg fikk meg en lærepenge og nå håper du virkelig at jeg slipper unna med å kun få gutter, siden jeg ikke klarer og omstille meg etter kjønnet... Ok! Gutter er de som blir femihomser,du vet det..? Anonymous poster hash: a1cfc...dae
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2014 #37 Skrevet 28. juni 2014 Fikk jente jeg, og glad er jeg for det:) For gutter er viltre, slåsskjemper, spillegale, dumme og naive på fylla (bruker aldri kondom). I min søskenflokk er vi like mange gutter som jenter, men omtrent alle guttene fikk en diagnose eller psykisk lidelse.. Så fikk den ene broren min et barn som resultat av å ha knullet uten kondom. Han har også for noen år tilbake forsøkt seg på et selvmord. Vi jentene derigmot har skaffet oss gode utdannelser, og stabile liv. Anonymous poster hash: 34b96...57e Skikkelig intelligent innlegg... Anonymous poster hash: a1cfc...dae
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå