Gå til innhold

Jeg kan se og har holdt på med det i de siste år mer aktivt.


6 barns mor (spå)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei, Jeg har mistet to ganger i år. Sist var det ganske dramatisk med masse blodtap, og sitter igjen med en tom følelse i magen. Kan du være så snill å se på meg om det tar lang tid før jeg blir gravid igjen, og om det går bra neste gang <3 ?

Født i 30.03.1984

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Kan du se om jeg kommer til å føde vaginalt eller ved keisersnitt? Født 1968 :tommelopp:

Der fikk jeg desverre ikke inn noe klart svar men får mest fornemmelse på vaginalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Jeg har mistet to ganger i år. Sist var det ganske dramatisk med masse blodtap, og sitter igjen med en tom følelse i magen. Kan du være så snill å se på meg om det tar lang tid før jeg blir gravid igjen, og om det går bra neste gang <3 ?

Født i 30.03.1984

Tror ikke det tar så lang tid og neste vil gå bra.  Du vil få en tett oppfølging som gjør at det vil gå bra, men blir født noen uker for tidlig tror jeg. ca 3-4 uker før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du se meg?

Giftet meg med verdens beste mann i sommer, og nå lurer jeg på om du kan se når jeg blir gravid.

Født : 29.07.89

September.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gravid med nr 2, blir det jente eller gutt? å når e termin? e ikje 100% sekker på d sjøl :)

født 100789

Gutt får jeg frem her. Føler at det blir Februar barn. Muligens i slutten av januar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! :) lurer litt på jobb/utdanning og evt om jeg får flere barn? Evt når og kjønn? Født 13.07.86! Tusen takk for tråden du har laget og at du tar deg tid til dette! :)

Får to barn til. En av hver. Får frem juli 2015. Ny jobb i november tider, muligheten tror jeg byr seg ca da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, kan du se noe på meg? Kommer jeg noengang til å få egne barn? Har prøvd nå i snart to år og begynner å bli litt motløs :( født i 1982.

Ja når du slutter og stresse med det!!! Du blir nesten for entusiastisk, du kjemper for mye. Ta eggløsningstester og ha det kun de dagene den slår ut, og ikke stress resten av mnd. Da vet du at du har gjort det du kan den mnd og slapp av de neste dagene så sitter den fortere en du aner. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Hei. Ser at du har mye å gjøre å venter ikke et kjapt svar. Ønsker at du ser på meg også når du har tid: er født 211172 samboer 300771 og vi har gutt og jente fra før.

Kjenner du at det vil komme en ny graviditet, evt. når?

 

Tusen takk på forhånd.

september/oktober i år, med gutt.

 

Hei. Det var et klart svar, tusen takk. Får jeg lov å spørre om du kjenner at det kommer til å bli barn eller kun graviditet? Spør fordi jeg har hatt 2 SA, en i 2011, den andre i 2012.

 

Kan du se om vi ville få det til på "vanlig måte" eller trenger vi hjelp av noe slag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei😊 får du opp noe graviditet i nærmeste fremtid? Og må jeg gå på hormoner? Noe ny jobb fremover? Håper på svar😊

 

Født 3 mai 84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Hei, kan du se noe på meg? Kommer jeg noengang til å få egne barn? Har prøvd nå i snart to år og begynner å bli litt motløs :( født i 1982.

Ja når du slutter og stresse med det!!! Du blir nesten for entusiastisk, du kjemper for mye. Ta eggløsningstester og ha det kun de dagene den slår ut, og ikke stress resten av mnd. Da vet du at du har gjort det du kan den mnd og slapp av de neste dagene så sitter den fortere en du aner. :)

Takk for svar:) stemmer nok at jeg har stresset litt i det siste ja. Men har i snart to år tenkt at det skjer når det skjer, så når jeg innså at det faktisk har gått to år begynte jeg å stresse litt:( men får prøve å roe ned, og håper du har rett:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Kan du lese meg?! Jeg er født 21.10.81

Blir det fler barn på meg?! Ser du når og kjønn?! Har tre gutter...

Vet ikke om jeg er ferdig eller ikke..?!

 

Takk...

Aina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Hei! Kan du se om jeg kommer til å føde vaginalt eller ved keisersnitt? Født 1968 :tommelopp:

Der fikk jeg desverre ikke inn noe klart svar men får mest fornemmelse på vaginalt.

 

Ok, jeg har fått beskjed om keisersnitt, men en kan jo aldri vite når tiden fødsel setter i gang og hvor en er da :fnise:  Takk for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Vi er et par som i mars begynner adopsjonsprosessen. Vi er forberedt på en del ventetid. Men ser du noe årstall eller ca hvor lang ventetiden blir? Vi skal adoptere fra sør-Afrika. Blir det jente eller gutt? Hvilken alder?

 

Håper du har tid til å prøve å lese :)

Fødselsdatoene våre er 15.11.89 og 22.03.90

 

Anonymous poster hash: 2f67f...403

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Alle spør om barn, jeg har et annet spørsmål jeg lurer på!

Jeg er født 1983, sliter med magen, ingen finner ut hva som er galt.

Kan du se noe?

 

Takk!

 

Anonymous poster hash: 4e9c4...bcf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hu hadde faktisk rett på meg :D fikk høre jeg skulle bli gravid rundt juli/august.. og det ble jeg



Anonymous poster hash: a7967...0aa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ta en titt på meg? Er småkvalm og uggen men kan ikke teste før om ca en uke. Kan du se om det har klaffet for oss? Om det er en annen grunn til denne tilstanden, kan du se når jeg evt blir gravid? Jeg er født 13.03.78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Har du tid til å se litt på meg? Har 4 barn og er gift. Fant sist uke at jeg er gravid igjen. Mannen min mener vi er for gammel og vil vi skal ta abort. Jeg er litt enig fordi minstemann blir 5 år. Eldsten er 18. Vi har også ganske krevende jobber. MEN allikevel er jeg usikker. Ser du om mannen min vil ombestemme seg? Vil dette ødelegge forholdet vårt? Ser du evt kjønn og om svangerskapet vil gå bra? Jeg er født 25.10.75. Tusen takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir jeg gravid igjen, Evt når? Kjønn, går alt bra? Ks eller vaginal fødsel? Og får vi flere barn en ett til? Født 1982. Kan du også se om du ser noe flytting på oss? Og om jobbsituasjon løser seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Har du tid til å se litt på meg? Har 4 barn og er gift. Fant sist uke at jeg er gravid igjen. Mannen min mener vi er for gammel og vil vi skal ta abort. Jeg er litt enig fordi minstemann blir 5 år. Eldsten er 18. Vi har også ganske krevende jobber. MEN allikevel er jeg usikker. Ser du om mannen min vil ombestemme seg? Vil dette ødelegge forholdet vårt? Ser du evt kjønn og om svangerskapet vil gå bra? Jeg er født 25.10.75. Tusen takk!

Hvorfor bruker dere ikke prevensjon om dere ikke vil ha flere barn? Skjønner ikke at folk kan leve med å ta abort, men folk er forskjellige.

 

Anonymous poster hash: fa8ac...a93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...