Gå til innhold

Jeg kan se og har holdt på med det i de siste år mer aktivt.


6 barns mor (spå)

Anbefalte innlegg

 

Hei :)

 

Jeg vil gjerne bli sett på, når du får tid :)

 

Er gravid. Lurer selvsagt om du ser kjønn? Eventuelt kanskje når lille kommer? Foreløpig termin er 17. jan.15

Ser du noe mer? Som bil, ny bolig, bryllup? ;)

 

meg 220682

samboer 260779

 

Takker så mye :)

20 januar får jeg. med Jente. Får ikke opp noe bryllup. Der er det nok du som vil men ikke han er helt klar for det rent økonomisk sett. Prioriterer heller hus, så ny bolig blir det i løpet 2015 men heller ikke noen ny bil av samme årsak. :)

 

 

Tusen takk for svar :) Masse som stemmer :D Bilen er noe vi MÅ ha, siden dette vårt 4 barn :) Ellers så stemmer det ganske bra :D:) Spent om det blir ei litta snuppe :D Bare to mnd å vente :D 

 

Igjen tusen takk for raskt respons :D Ha en super dag :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei. Kan du se om det har klaffet denne gangen? Jeg født 13.03.78 mannen min 13.12.75. Om jeg ikke er gravid nå, når kommer det til å skje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Heisann, jeg og min kjære mann har prøvd nå i ca 1 år på å bli gravide. Klarer du å se om når vi blir, evt om vi klarer det selv eller må vi ha hjelp?

Jeg 060891, mannen 150689

Takk om su klarer å svare :-)

Hadde vært veldig godt om du svarte, tusen takk på forhånd :-)

Dette klarer dere selv, men tankene deres må være at det tar lang tid og at dere må vente. Muligens september. Starten på den mnd men tror du må endre noe i kostholdet. Er det noe du ikke tåler som kroppen jobber med?

Starten på den månden at jeg kan bli gravid? Har ingen ting jeg ikke tåler eller reagerer på i kostholde, ikke så jeg vet om nei?

Ser du noe mer? Som bil, ny bolig, bryllup, og om meg og mannen?

 

Tusen takk for at du svarte, veldig takknemmelig at du tar deg tid til å svare alle ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir jeg gravid igjen, Evt når? Kjønn, går alt bra? Og får vi flere barn en ett til? Født 1982

Kan du også se om du ser noe flytting på oss? Og om jobbsituasjon løser seg?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei

Tid til å se på meg også?! Jeg er født 21.10.81..

Hvor mange barn ser du meg med?! (Har tre)Ser du kjønn?! Vanskelig med tid... Men om du får opp noe evt..?!

Hva med familie/kjærestelivet?! Blir vi gift eller forblir vi samboere?!<3

Videre lurer jeg på om vi får solgt den ene bilen vår snart?!

Du er god som hjelper<3

Klem fra meg<3

Eller bare det du får opp på meg<3 takk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) håper du har lyst til å se på meg. Jeg lurer på om jeg og samboeren min får flere barn, og eventuelt når? Kommer vi til å gifte oss? Og så lurer jeg på om jeg får ny jobb, og eventuelt når? Jeg er født 130684.

 

Anonymous poster hash: 1fb62...714

 

Ser du noe på meg? :)

 

Anonymous poster hash: 1fb62...714

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer jeg til å få flere barn? Jeg har nå en gutt som snart er tre år og en jente på 4,5 mnd. Om jeg kommer til det, kan du se når dette kan skje og hvilket kjønn? Min fødselsdato er 22.01.84

 

Ei venninne som har termin 13 januar. Henes bursdag er 07.09.84. Bor i Skien

Hun lurer på hvilket kjønn? Og kommer svangerskapet og fødsel til å gå bra? Hun har et barn fra før

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hei. Kan du spå meg?

 

Jeg har 2 gutter, en hjemme og en i himmelen. Jeg mistet min nye spire i uke 10 for litt siden, og vi prøver og prøver.

 

Vil jeg få flere barn? Ser du evt flere? Og ser du kjønn?

 

På forhånd takk.

 

 

Er født i 1976

 

Anonymous poster hash: a6288...0c0

 

Ja en graviditet til.

 

Tusen takk for svar. :) Ser du når graviditeten kommer?

 

Anonymous poster hash: a6288...0c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!:)

Kan du se hvilket kjønn jeg har i magen og om det er en eller to??

150686 er jeg født.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Lurer på om der blir noen baby på oss snart? Har prøvd i snart 1 år.

Jeg er født 08061981 og han 16041975.

 

Er spent på svar :)
Hei Snart 6 barnsmor, har du hatt muligheten til "å se" på meg?

Du er vanskelig og få noen fornemmelse på men ja en graviditet fornemmer jeg.
Tusen takk for svar Snart 6 barnsmor. Ser du noe årstall? Kan jeg være vanskelig å fornemme siden jeg bor langt borte (Afrika)? :) Endret av Lilu81
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva slags kjønn bærer jeg på nå? Og blir det premature fødsel? Kommer fødselen til å gå bra/kjapt? Alt bra med h*n?

får jeg eventuelt flere barn😊

Tusen takk på forhånd😊

 

Født 060887

Dytter 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hei :)

Har endelig blitt gravid etter en del års prøving osv:)

Lurer rett og slett på om det er gutt eller jente :)?!

Født 1982:)

Håper veldig på svar:)

Har ikke en klar fornemmelse på deg. Den var litt blandet, virker som du har mye og tenke på og litt stressende. Prøv og roe ned innvendig og ikke ta andres frustrasjoner og problemer inn over deg. Tror du har noen rundt deg som har litt dårlig innvirkning. Tenk på at dere skal ha det bra.

Hei !

Må bare si at denne her traff du veldig bra på :)

Selv om jeg håpet at du skulle se hvilket kjønn det ble:)) har termin foreløpig 31.12.2014

Jeg og min samboer har det veldig bra nå:)

Takk for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snart 6 barnsmor. Tid til å se på meg? Født 13.03.78. Kan du se om det har klaffet? Eller når det eventuelt vil gjøre det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, er spent på om det er liv i magen og hvilket kjønn. Ser du noe? :) 13.07.85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du se noe i forhold til graviditet, kjønn og antall barn på oss? To damene, gifter oss i sommer. Planer om å begynne å stifte familie snart.

 

Vi er også på hus/leilighetjakt for tiden. Når finner vi drømmestedet?

 

Jeg vil gå gravid først om mulig. Hvilket kjønn? Hvor mange er vi så heldige å få?

Jeg 220390 . Hun 151189

 

Anonymous poster hash: 2f67f...403

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg har sendt deg pm. Blir så glad om du vil se;) ps: 6 barn er fantastisk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :-)

Kan du se om det er spire på gang?

Er på ferie for øyeblikket og får ikke testet.

Født: 22.07.82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) 

 

Vi  har et barn i himmelen og to barn hjemme, det ene barnet er særkullsbarn! Får vi flere barn?

(07.05.83 og 01.06.72)

 

Tusen takk på forhånd :)



Anonymous poster hash: 65565...449
Lenke til kommentar
Del på andre sider

dytter

 

håper du kan se på meg :)

 

Født 1978. Får vi ett barn til? og hva får du opp på evt. kjønn? Får du opp noe på jobb også? Noen endringer, bytte? Tusen takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hva slags kjønn bærer jeg på nå? Og blir det premature fødsel? Kommer fødselen til å gå bra/kjapt? Alt bra med h*n?

får jeg eventuelt flere barn

Tusen takk på forhånd

 

Født 060887

Dytter

 

KOmmer nok litt før men ikke prematurt mener jeg. Fornemmer en liten sterk jente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg har sendt deg pm. Blir så glad om du vil se;) ps: 6 barn er fantastisk:)

Ikke fått noen PM fra deg... Send på nytt da.... Har mange og holde styr på men fant ingen fra deg...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...