Gå til innhold

Jeg kan se og har holdt på med det i de siste år mer aktivt.


6 barns mor (spå)

Anbefalte innlegg

Dytter litt på denne..:)

Hei!:)

Kan du se hvilket kjønn jeg har i magen og om det er en eller to??

150686 er jeg født.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

 

 

Hva slags kjønn bærer jeg på nå? Og blir det premature fødsel? Kommer fødselen til å gå bra/kjapt? Alt bra med h*n?

får jeg eventuelt flere barn

Tusen takk på forhånd

 

Født 060887

Dytter

KOmmer nok litt før men ikke prematurt mener jeg. Fornemmer en liten sterk jente.

Tusen takk for svar. Da venter jeg i spenning til ul😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Noen som kan spå her? Har hatt innsett av frossen embryo, dag 14 etter var hcg 10,8:( så en vet ikke om jeg er gravid eller ikke. Skal ta blodprøve igjen mandag, noen som ser noe? Tørr ikke håpe...

Okt 1977

Endret av Silly77
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hei :-)

Kan du se om det er spire på gang?

Er på ferie for øyeblikket og får ikke testet.

Født: 22.07.82

 

Nei, får ikke det frem jeg. Men tror nok du blir det innen utgangen av august.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Kommer jeg til å bli gravid med tredjemann snart? :)

Brukte et halvt år på førstemann og en måned på andremann. 

Takk for svar :)

 

Anonymous poster hash: d260c...c96

 

 

Er forresten født i 87.

 

Anonymous poster hash: d260c...c96

 

 

:) Er spent på svar :) Og det er helt ok at det tar litt tid :D

 

Anonymous poster hash: d260c...c96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Hei :-)

Kan du se om det er spire på gang?

Er på ferie for øyeblikket og får ikke testet.

Født: 22.07.82

Nei, får ikke det frem jeg. Men tror nok du blir det innen utgangen av august.
Takk for svar :-)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

heisann.lyst å se på meg også?

lurer på om du ser flere barn på meg? har lyst på flere men vet ikke om helsen min og kroppen min vil klare det. Har skjedd mye etter min siste graviditet som var for 3 år siden ca..

Har så lyst på flere, men usikker som sakt. er så lei av å ha en kropp som ikke fungerer!

 

 

jeg er født 290884

 

Håper du får tid til så svare meg =) setter pris på at du setter av tid og ikke mint energi for å hjelpe oss her inne =)

 

Mvh Lene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først vil jeg si til alle dere som lurer på ting, og vil gjerne vite når og hvor osv....

Jeg som klarsynt kan se ting og fornemme ting, ikke alt jeg kan se men fornemmelsen kan komme sterkt. Noen får man klare svar til med en gang men noen kan man faktisk være usikker på om klarer og ta inn riktig.  Noen kan ha mange frustrasjoner og ting fra flere år tilbake i tid som kan lage veldige mye energier som jeg tar inn, og kan lage det vanskelig for meg.

Og husk....jeg sitter ikke face to face....

 

Men jeg vil gjerne hjuelpe mennesker om jeg kan.

 

Jeg jobber gjerne uten årstall men ett årstall føler jeg meg mer sikker.

 

Skriv hva du lurer på og når du er født.(årstall)

 

Svarer når jeg får tid.

Hei. 

Jeg vil gjerne høre om du kan få opp noe på meg. Finner jeg drømme-mannen, og er jeg så heldig å få barn med han? Jeg er født 25.09.88, hvis dette er til noe hjelp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Jeg lurer på om du kan se om det blir noen flere barn her på oss? Evt når? Jeg født 13.03.78 mannen min 13.12.75.. Takk for at du tar deg tid.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Er gravid med nr. 2, ser du kjønn? Har en følelse og magefølelsen stemte med forrige.

Ser du om evt bryllup? ;-)

 

Jeg 110486, samboer 190987

 

Takk :-)

 

Anonymous poster hash: 0202f...215

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Er gravid med nr. 2, ser du kjønn? Har en følelse og magefølelsen stemte med forrige.

Ser du om evt bryllup? ;-)

 

Jeg 110486, samboer 190987

 

Takk :-)

 

Anonymous poster hash: 0202f...215

Foreløpig termin 01.03.2015 :-)

 

Anonymous poster hash: 0202f...215

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei. Ser at du har mye å gjøre å venter ikke et kjapt svar. Ønsker at du ser på meg også når du har tid: er født 211172 samboer 300771 og vi har gutt og jente fra før.

Kjenner du at det vil komme en ny graviditet, evt. når?

 

Tusen takk på forhånd.

september/oktober i år, med gutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Er gravid med nr. 2, ser du kjønn? Har en følelse og magefølelsen stemte med forrige.

Ser du om evt bryllup? ;-)

 

Jeg 110486, samboer 190987

 

Takk :-)

 

Anonymous poster hash: 0202f...215

Fikk en jente følelse, ingen bryllup i vente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Først vil jeg si til alle dere som lurer på ting, og vil gjerne vite når og hvor osv....

Jeg som klarsynt kan se ting og fornemme ting, ikke alt jeg kan se men fornemmelsen kan komme sterkt. Noen får man klare svar til med en gang men noen kan man faktisk være usikker på om klarer og ta inn riktig.  Noen kan ha mange frustrasjoner og ting fra flere år tilbake i tid som kan lage veldige mye energier som jeg tar inn, og kan lage det vanskelig for meg.

Og husk....jeg sitter ikke face to face....

 

Men jeg vil gjerne hjuelpe mennesker om jeg kan.

 

Jeg jobber gjerne uten årstall men ett årstall føler jeg meg mer sikker.

 

Skriv hva du lurer på og når du er født.(årstall)

 

Svarer når jeg får tid.

Hei. 

Jeg vil gjerne høre om du kan få opp noe på meg. Finner jeg drømme-mannen, og er jeg så heldig å få barn med han? Jeg er født 25.09.88, hvis dette er til noe hjelp :)

 

Drømme mannen finnes ikke men du finner en god og snill mann. Men ikke nåværende situasjone er ikke mannen i ditt liv tilstede så da sir det seg selv at jeg ikke tror det blir kjærlighetsbarnet enda. Hvorfor holder du deg her inne?? Gravid men ikke med mannen du ønsker eller??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann.lyst å se på meg også?

lurer på om du ser flere barn på meg? har lyst på flere men vet ikke om helsen min og kroppen min vil klare det. Har skjedd mye etter min siste graviditet som var for 3 år siden ca..

Har så lyst på flere, men usikker som sakt. er så lei av å ha en kropp som ikke fungerer!

 

 

jeg er født 290884

 

Håper du får tid til så svare meg =) setter pris på at du setter av tid og ikke mint energi for å hjelpe oss her inne =)

 

Mvh Lene

Helsen tåler det bare du tenker positivt påm at dette går bra, ikke sett deg til og tro du er syk, svangerskap er ikke en sykdom. Gjør de tingene du har lyst til og gjøre. Kroppen vil ikke fungere om man graver seg ned i den, du må opp og stå og se lysere på ting. Du kan lett havne i en dypere depresjon, og det er noe du ikke vil så jobb med deg selv..... si til deg selv i speilen... i dag har jeg gjort..... og det gikk fint...... i dag gikk ikke allt som det skulle men i morgen blir det bedre....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dytter litt på denne.. :)

Hei! :)

Kan du se hvilket kjønn jeg har i magen og om det er en eller to??

150686 er jeg født.

 

Du var vanskelig og lese..... fikk en følelse av en men samtidig så får jeg ikke noe klart svar på kjønn... heller mot gutt men er overhodet ikke sikker i min sak. Var veldig vanskelig og lese deg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomst88

Hei, snart 6 barnsmor.

 

Kan du hjelpe meg med to vanskelige spørsmål :/ ?

 

1. Jeg mistet jobben min, da sjefen byttet meg ut mens jeg var i permisjon.

Så nå lurer jeg på om jeg noensinne vil få meg en stabil jobb, og når det skal skje?

 

2. Har flyttet i et nybygd hus på landet, og sliter med å komme overens med alle bygdingene.

Vil jeg få noen venner overhodet, og hvem bør jeg se opp for?

 

Jeg er født 05.09.1988

 

Supertakknemlig for svar! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

heisann.lyst å se på meg også?

lurer på om du ser flere barn på meg? har lyst på flere men vet ikke om helsen min og kroppen min vil klare det. Har skjedd mye etter min siste graviditet som var for 3 år siden ca..

Har så lyst på flere, men usikker som sakt. er så lei av å ha en kropp som ikke fungerer!

 

 

jeg er født 290884

 

Håper du får tid til så svare meg =) setter pris på at du setter av tid og ikke mint energi for å hjelpe oss her inne =)

 

Mvh Lene

 

Helsen tåler det bare du tenker positivt påm at dette går bra, ikke sett deg til og tro du er syk, svangerskap er ikke en sykdom. Gjør de tingene du har lyst til og gjøre. Kroppen vil ikke fungere om man graver seg ned i den, du må opp og stå og se lysere på ting. Du kan lett havne i en dypere depresjon, og det er noe du ikke vil så jobb med deg selv..... si til deg selv i speilen... i dag har jeg gjort..... og det gikk fint...... i dag gikk ikke allt som det skulle men i morgen blir det bedre....
Ja det er sant i det du sier der. Jeg føler energien min ikke blir innhentet til det jeg vil gjør i hverdagen,, jeg vil så mye men får det ikke til for da er jeg mye verre igjen dagen derpå.. Skikkeligt irriterenes.

 

Så du flere barn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Blir jeg gravid igjen, Evt når? Kjønn, går alt bra? Og får vi flere barn en ett til? Født 1982. Kan du også se om du ser noe flytting på oss? Og om jobbsituasjon løser seg?

Endret av jif baderom
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hei. Ser at du har mye å gjøre å venter ikke et kjapt svar. Ønsker at du ser på meg også når du har tid: er født 211172 samboer 300771 og vi har gutt og jente fra før.

Kjenner du at det vil komme en ny graviditet, evt. når?

 

Tusen takk på forhånd.

september/oktober i år, med gutt.

 

Hei. Det var et klart svar, tusen takk. Får jeg lov å spørre om du kjenner at det kommer til å bli barn eller kun graviditet? Spør fordi jeg har hatt 2 SA, en i 2011, den andre i 2012.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på når jeg blir gravid og om jeg må gå på Pergotime denne gangen også? Ser du noe i forhold til hus?

 

Mvh B, 3 mai 84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

Lurer på om der blir noen baby på oss snart? Har prøvd i snart 1 år.

Jeg er født 08061981 og han 16041975.

 

Er spent på svar :)
Hei Snart 6 barnsmor, har du hatt muligheten til "å se" på meg?

Du er vanskelig og få noen fornemmelse på men ja en graviditet fornemmer jeg.
Tusen takk for svar Snart 6 barnsmor. Ser du noe årstall? Kan jeg være vanskelig å fornemme siden jeg bor langt borte (Afrika)? :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...