Gå til innhold

Jeg kan se og har holdt på med det i de siste år mer aktivt.


6 barns mor (spå)

Anbefalte innlegg

 

Hei :)

 

Vi  har et barn i himmelen og to barn hjemme, det ene barnet er særkullsbarn! Får vi flere barn?

(07.05.83 og 01.06.72)

 

Tusen takk på forhånd :)

 

Anonymous poster hash: 65565...449

 

Tror dere får ett barn til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei :-)

Kan du se om det er spire på gang?

Er på ferie for øyeblikket og får ikke testet.

Født: 22.07.82

Nei, får ikke det frem jeg. Men tror nok du blir det innen utgangen av august.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

dytter

 

håper du kan se på meg :)

 

Født 1978. Får vi ett barn til? og hva får du opp på evt. kjønn? Får du opp noe på jobb også? Noen endringer, bytte? Tusen takk :)

 

Jeghar problemer med og lese deg, mulig fordi du stresser, og stresser andre rundt deg. Alt trenger ikke skje "helst i går"   Jeg får opp mye uroligheter, så om du roer helt ned noen dager så mulig jeg kan lese deg bedre. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, takk for at du tok deg tid. Det stemmer nok det du leser. Jeg stresser ganske mye rundt det å bestemme meg om vi skal ha flere barn, og mannen synes også at jeg maser. Jeg må nok roe meg ned betraktelig, er nok veldig rastløs av meg for tiden. Du er kjempe flink. Kjempe hyggelig hvis du kan se på meg senere :)

 

Ha en fin dag. :)

 

 

 

dytter

 

håper du kan se på meg :)

 

Født 1978. Får vi ett barn til? og hva får du opp på evt. kjønn? Får du opp noe på jobb også? Noen endringer, bytte? Tusen takk :)

 

Jeghar problemer med og lese deg, mulig fordi du stresser, og stresser andre rundt deg. Alt trenger ikke skje "helst i går"   Jeg får opp mye uroligheter, så om du roer helt ned noen dager så mulig jeg kan lese deg bedre. :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du se noe i forhold til graviditet, kjønn og antall barn på oss? To damene, gifter oss i sommer. Planer om å begynne å stifte familie snart.

 

Vi er også på hus/leilighetjakt for tiden. Når finner vi drømmestedet?

 

Jeg vil gå gravid først om mulig. Hvilket kjønn? Hvor mange er vi så heldige å få?

Jeg 220390 . Hun 151189

 

Anonymous poster hash: 2f67f...403

To damene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hei, takk for at du tok deg tid. Det stemmer nok det du leser. Jeg stresser ganske mye rundt det å bestemme meg om vi skal ha flere barn, og mannen synes også at jeg maser. Jeg må nok roe meg ned betraktelig, er nok veldig rastløs av meg for tiden. Du er kjempe flink. Kjempe hyggelig hvis du kan se på meg senere :)

 

Ha en fin dag. :)

 

 

 

dytter

 

håper du kan se på meg :)

 

Født 1978. Får vi ett barn til? og hva får du opp på evt. kjønn? Får du opp noe på jobb også? Noen endringer, bytte? Tusen takk :)

 

Jeghar problemer med og lese deg, mulig fordi du stresser, og stresser andre rundt deg. Alt trenger ikke skje "helst i går"   Jeg får opp mye uroligheter, så om du roer helt ned noen dager så mulig jeg kan lese deg bedre. :)

 

 

Ja det kan jeg når du får ned tempoet ditt litt... :):jepp:  :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kommer jeg til å bli gravid med tredjemann snart? :)

Brukte et halvt år på førstemann og en måned på andremann. 

Takk for svar :)



Anonymous poster hash: d260c...c96
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei snart6barnsmor,

 

Kan du se om det klaffer for meg på denne 3. runden med pergotime? Skal teste om 10 dager.

Jeg er født i 1983.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei snart6barnsmor,

 

Kan du se om det klaffer for meg på denne 3. runden med pergotime? Skal teste om 10 dager.

Jeg er født i 1983.

Fikk en veldig god og varm følelse så, ja det tror jeg faktisk. :) Gi tilbakemelding på resultatet da....blir spent jeg også på dine vegne...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hei snart6barnsmor,

 

Kan du se om det klaffer for meg på denne 3. runden med pergotime? Skal teste om 10 dager.

Jeg er født i 1983.

Fikk en veldig god og varm følelse så, ja det tror jeg faktisk. :) Gi tilbakemelding på resultatet da....blir spent jeg også på dine vegne... :)

 

Og muligens da en jente. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :-)

Kan du se om det er spire på gang?

Er på ferie for øyeblikket og får ikke testet.

Født: 22.07.82

Dytter litt ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Kommer jeg til å bli gravid med tredjemann snart? :)

Brukte et halvt år på førstemann og en måned på andremann. 

Takk for svar :)

 

Anonymous poster hash: d260c...c96

 

 

Er forresten født i 87.

 

Anonymous poster hash: d260c...c96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som dere ser har jeg hendene fulle med og svare dere, og prøver og svare alle. Men tiden min er ikke alltid like lang. Selv nå bruker jeg ferien min til dere, så vær tålmodige og gi meg av og til litt tid. :)

 

Vil helst gi dere så konkrete svar som mulig og det er ikke gjort uten at energien min blir tappet og jeg må hente ny energi for og klare og se dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du gjør den kjempe god jobb og du tar deg tid til å svare alle her ser jeg.Skal vite at i allefall jeg og sikkert flere setter utrolig stor pris på det.Tusne hjertelig takk for det du gjør,har foresten sendt deg en pm!ha en riktig god sommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære snart 6 barnsmor. Kan du se graviditet hos meg? Har vært prøvere i over 18 mnd nå. F 261279 :) Håper du har tid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du fikk opp at jeg ville bli gravid rundt månedskifte juli/august..

 

skjer dette på normalt hvis eller må jeg gjøre noe /gå på noe vitaminer eller lignende for at det skal gå??

 

håpet på det skulle treffe denne mnd da jeg har el til uka.. 

 

 

født 220291 og mannen min 180687

opp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:) kan du se når jeg får flere barn?

Eventuelt kjønn.

 

Tusen takk på

Forhånd! :)

 

Er født 22.01.1989

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver å legge meg inn på nytt her...jeg hoppes over;) går bra da, kan tenke meg hvordan det er....

Kanskje du ser noe?!

 

Hei

Tid til å se på meg også?! Jeg er født 21.10.81..

Hvor mange barn ser du meg med?! (Har tre vakre gutter)Ser du kjønn?! Vanskelig med tid... Men om du får opp noe evt..?!

Hva med familie/kjærestelivet?!

Videre lurer jeg på om vi får solgt den ene bilen vår snart?!

Du er god som hjelper<3

Klem fra meg<3

 

Noe mer som kommer til deg?! Hva som helst?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dytter litt på mitt innlegg i begynnelsen av tråden også :P

 

Lurer på når jeg vil bli gravid og hvilket kjønn.. Født januar 1993. :rolleyes:

Er det noe annet du "ser" hos meg også ? Takk på forhånd !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Blir jeg gravid igjen, Evt når? Kjønn, går alt bra? Og får vi flere barn en ett til? Født 1982

Kan du også se om du ser noe flytting på oss? Og om jobbsituasjon løser seg?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Ser at du har mye å gjøre å venter ikke et kjapt svar. Ønsker at du ser på meg også når du har tid: er født 211172 samboer 300771 og vi har gutt og jente fra før.

Kjenner du at det vil komme en ny graviditet, evt. når?

 

Tusen takk på forhånd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hei! Jeg har sendt deg pm. Blir så glad om du vil se;) ps: 6 barn er fantastisk:)

Ikke fått noen PM fra deg... Send på nytt da.... Har mange og holde styr på men fant ingen fra deg... :)

 

Så du hadde funnet den;) Jeg har svart deg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei håper du har lyst til å se på meg. Jeg lurer på om jeg og samboeren min får flere barn, og eventuelt når? Kommer vi til å gifte oss? Og så lurer jeg på om jeg får ny jobb, og eventuelt når? Jeg er født 130684.

 

Hei igjen:) legger inn innlegget mitt en gang til, i håp om at du har mulighet til å se på meg. Hvis du ikke ser noe, eventuelt ser noe du tror jeg blir trist for, er det ok altså :)

 

 

Anonymous poster hash: 1fb62...714

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...