Gå til innhold

Gravide i Bergen med termin høst og vinter 2014-2015


Ingrid93

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

slenger meg godt med på fredag kl.19. er kjekt å komme seg ut litt før en laaaaang helg;). er planleggingsdag på fredag og da er det godt å kose seg litt før helgen:).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg reservert bord kl.19 på fredag :-) T.G.I Fridays. Bordet er reservert for 5 personer. Send meg en PM, så får dere navnet på reservasjonen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott :-) regner med det er navnet ditt det står på? Da hvet eg det jo fra januar gruppa på Facebook :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, siden det er midt i arbeidstiden har vi valgt å droppe dette. Vi bestiller kanskje på sykehuset senere (må betale selv da)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hey er blitt litt dårlig desverre. feber og så hals:(. håper no da at jeg bedre til i morgen. men hvis ikke. håper jeg dere vikelig koser vdere masse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Välkommen Swede! Kul med en till Svensk här! :)

 

Nu är det 2 dagar till termin här för mig! Men tror det sker i nästa vecka någon gång. Sååå spännande nu.. bebisen ligger och chillar i magen (ja, ja, med mycket bevegelser) och det känns inte som att den är stressad att komma ut. Känns konstigt att det plötsligt ska ske något. Har ju inga tecken på att något nytt är på gång. Är som att det kunde fortsätta såhär forever. Förutom att det blivit väldigt tungt för ryggen sista tiden. Gått upp ett kilo i veckan sen jag gick ut i permisjon.

 

Ja, det var en liten uppdatering från mig. Jag ska höra av mig när hen tittat ut och satsar på att kunna vara med på nästa träff med den lilla. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HF79: vi er 2 stk fra Nesttun her :-) Bodde ved Fana kirke fram til juni i år.

 

Scai: Er så spent på å høre fra deg når den lille kommer! Håper vi får treffe h*n og deg på neste treff også. Masse lykke til med fødsel! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Välkommen Swede! Kul med en till Svensk här! :)

 

Nu är det 2 dagar till termin här för mig! Men tror det sker i nästa vecka någon gång. Sååå spännande nu.. bebisen ligger och chillar i magen (ja, ja, med mycket bevegelser) och det känns inte som att den är stressad att komma ut. Känns konstigt att det plötsligt ska ske något. Har ju inga tecken på att något nytt är på gång. Är som att det kunde fortsätta såhär forever. Förutom att det blivit väldigt tungt för ryggen sista tiden. Gått upp ett kilo i veckan sen jag gick ut i permisjon.

 

Ja, det var en liten uppdatering från mig. Jag ska höra av mig när hen tittat ut och satsar på att kunna vara med på nästa träff med den lilla. :)

 

Ååh vad spännande! Lycka till med födseln så hoppas jag att vi träffas inom kort ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei på Nesttun.

 

Jobber dere på dagtid? kunne vært koslig medetlite treff på egon lagunen en dag til lunch, hvis dere har mulighet:).

Jeg bor på søreide, er kjekt med noen i nærheten og som en kjenner:):).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei på Nesttun.

 

Jobber dere på dagtid? kunne vært koslig medetlite treff på egon lagunen en dag til lunch, hvis dere har mulighet:).

Jeg bor på søreide, er kjekt med noen i nærheten og som en kjenner:):).

Jeg jobber 50%, så kan godt bli med på lunsj en dag :-) bra forslag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...