Gå til innhold

Gravide i Bergen med termin høst og vinter 2014-2015


Ingrid93

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hallo:)

Her er det termin 23.desember!:P Er hjemme med lillemann på snart 1 år og er gjerne med på treff:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vore på ferie, har ikkje fått svart. Har termin i slutten av februar! 

Såg det var ei som lurte på alder og, er 16, haha. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til dere også :-) Vi får prøve på et treff snart, så kan vi dele erfaringer. Noen med flere barn, eller er alle førstegangsgravide?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er kjempe spennende med førstemann da :laugh: Merker jeg ikke er så opptatt av alt som skjer med babyen i magen denne gangen...Vil liksom bare bli ferdig med det :P er ikke bare bare og løpe etter en 2-åring med bæsj i bleien med morgenkvalme :fnise: men det skal bli kjekt for henne å få en lekekamerat med tiden :skravle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skjønner jeg veldig godt! Bæsjebleier er ikke høyt på ønskelisten mens morgenkvalmen står på som værst ;-) blir sikkert veldig stas når 2-åringen får en liten baby å dulle litt med! Så blir det sikkert veldig gøy å se hvordan hun reagerer når hun kan kjenne babyen sparke etterhvert :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hun elsker å leke med dukker og trille de rundt i vognen. Er også veldig opptatt av at hun er stor jente og de nye barna i barnehagen som er året yngre enn henne er babyer :fnise: hun er neste blitt 3 år når vi får nestemann så da blir hun nok en god hjelper å ha i nærheten :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy med søsken! Her blir det 15 mnd mellom våre. Har en liten gutt som fyller ett år allerede neste måned! Tiden flyr!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

  • 2 uker senere...

hello. slenger meg inn her jeg. er fra søreide. og er 34 år. snart 35 :). Fikk ny termin i dag 7. feb. var kjekt. siden jeg var på 11. feb :). Har en jente på litt over 3 år. så har i dag snakket med henne om babyen i magen og vist henne bilder av ul. i dag. morsomt var når ho drog opp genseren min for å snakke med minsten. og ho susset ul. bildene. Blir en jente til her. Og er svært glad for d. er så mye fine ting å kunne kjøpe til de. hehehe.

 

Når og hvor skal vi treffast da. er hjemmeværande så alle dager passer fint her.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje noen av dere skal på kundekvelden til nøstebarn for oss som venter barn 17 september? Dere finner den, samt påmeldings informasjon ved å søke på nøstebarn på Facebook , er kanskje ledige plasser igjen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp :-) min svigerinne skal også :-) hun har termin i slutten av november, venter gutt. En som eg har gått i klasse med skal hvis hun får plass, termin i begynnelsen av februar og venter også gutt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei.

 noen som kunne tenke seg en middages treff en aften i sentrum Egon i løpet av de neste 2 ukene?.

 

Når er det det passer for de fleste?

Her passer det hver dag og når som helst;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...