Anonym bruker Skrevet 9. juli 2014 #101 Del Skrevet 9. juli 2014 Æsj, da kom mensen her også, gitt. Tre dager før tiden. Frustrerende! Men det var kanskje like greit, skal til gyn og ta celleprøve i morgen. Er det noen som vet om de gjør det under mensen? "Britney" Anonymous poster hash: c4bf8...948 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144149136-ikm-uke-28/page/5/#findComment-146503625 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2014 #102 Del Skrevet 9. juli 2014 Ja, de tar celleprøve selv om man har mensen. Anonymous poster hash: 70293...9d8 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144149136-ikm-uke-28/page/5/#findComment-146503641 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nybegynner1 Skrevet 9. juli 2014 #103 Del Skrevet 9. juli 2014 Vi har prøvd i nøyaktig ett år nå! Laaang tid! Men jeg har blitt gravid 3 ganger på dette året da, så vi vet vi kan bli gravide iallefall! Så vi får bare krysse fingrene for bedre lykke på den fjerde gangen det skjer Heldigvis har vi blitt henvist til St.Olavs for utredning, så hvis noe er galt finner de det ut! Enn dere? Usj, det var lenge! Sannelig godt dere har fått henvisning! Vi bestemte oss i oktober i fjor for å begynne og prøve, og jeg ble gravid med en gang! Mistet imidlertid i mars i år da jeg var nesten fem mnd på vei, og har prøvd hver måned siden det uten resultat... Men skal ikke klage når dere har prøvd så lenge og mistet flere ganger. Håper det klaffer snart for dere også! Kanskje allerede denne måneden? Ååå så utrolig trist å høre 5 mnd.. Det er lenge det... Går det bra med dere nå? Hadde dere fortalt det til familie, på jobb etc også? Så forferdelig å måtte oppleve noe sånt..! Alle oss her inne har "lov" til å klage uten å tenke på at andre har det verre, så hvis du føler for å klage så gjør du det! Det gjør jeg Hehe! Siden den siste SA i mai har ikke kroppen vært helt i rute, så denne perioden fikk jeg positiv EL for aller første gang nesten en uke etter når jeg egentlig skulle hatt EL! Så selv om IKM er i morgen i følge min vanlige syklus, tror jeg den er forskjøvet til mandag/tirsdag neste uke. Skal ikke teste før evt tirsdag hvis TR ikke har kommet. Men dessverre kjennes det ut som om TR kommer denne måneden også Takk for fine ord. Det går stort sett veldig fint med oss nå, -bare litt rart å tenke på at jeg skulle hatt termin straks nå, og gjør det ikke noe bedre at det skal være så vanskelig å bli gravid igjen. :-/ Ja, alle visste det, -både familie, venner og kollegaer. Føles ekstra vondt overfor foreldrene våre på begge sidene som gledet seg så fælt til å bli besteforeldre for første gang. Men det blir nok en gang! Jeg krysser fingrene for at spiren sitter for deg denne måneden. PMS og gravid-symptomer kan være veldig like, så behøver ikke være TR som er på vei. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144149136-ikm-uke-28/page/5/#findComment-146503683 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nybegynner1 Skrevet 9. juli 2014 #104 Del Skrevet 9. juli 2014 Æsj, da kom mensen her også, gitt. Tre dager før tiden. Frustrerende! Men det var kanskje like greit, skal til gyn og ta celleprøve i morgen. Er det noen som vet om de gjør det under mensen? "Britney" Anonymous poster hash: c4bf8...948 Så kjipt! Gynekologer jeg har vært hos har sagt at man helst ikke bør ha mensen når man tar celleprøve, for det kan være vanskelig å lese av prøven hvis det kommer mye blod på den. Men tror du får liv til å gjøre det altså, dersom du absolutt ikke vil flytte timen. Lykke til! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144149136-ikm-uke-28/page/5/#findComment-146503699 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs-impatient Skrevet 10. juli 2014 #105 Del Skrevet 10. juli 2014 (endret) Vi har prøvd i nøyaktig ett år nå! Laaang tid! Men jeg har blitt gravid 3 ganger på dette året da, så vi vet vi kan bli gravide iallefall! Så vi får bare krysse fingrene for bedre lykke på den fjerde gangen det skjer Heldigvis har vi blitt henvist til St.Olavs for utredning, så hvis noe er galt finner de det ut! Enn dere? Usj, det var lenge! Sannelig godt dere har fått henvisning! Vi bestemte oss i oktober i fjor for å begynne og prøve, og jeg ble gravid med en gang! Mistet imidlertid i mars i år da jeg var nesten fem mnd på vei, og har prøvd hver måned siden det uten resultat... Men skal ikke klage når dere har prøvd så lenge og mistet flere ganger. Håper det klaffer snart for dere også! Kanskje allerede denne måneden? Ååå så utrolig trist å høre 5 mnd.. Det er lenge det... Går det bra med dere nå? Hadde dere fortalt det til familie, på jobb etc også? Så forferdelig å måtte oppleve noe sånt..! Alle oss her inne har "lov" til å klage uten å tenke på at andre har det verre, så hvis du føler for å klage så gjør du det! Det gjør jeg Hehe! Siden den siste SA i mai har ikke kroppen vært helt i rute, så denne perioden fikk jeg positiv EL for aller første gang nesten en uke etter når jeg egentlig skulle hatt EL! Så selv om IKM er i morgen i følge min vanlige syklus, tror jeg den er forskjøvet til mandag/tirsdag neste uke. Skal ikke teste før evt tirsdag hvis TR ikke har kommet. Men dessverre kjennes det ut som om TR kommer denne måneden også Takk for fine ord. Det går stort sett veldig fint med oss nå, -bare litt rart å tenke på at jeg skulle hatt termin straks nå, og gjør det ikke noe bedre at det skal være så vanskelig å bli gravid igjen. :-/ Ja, alle visste det, -både familie, venner og kollegaer. Føles ekstra vondt overfor foreldrene våre på begge sidene som gledet seg så fælt til å bli besteforeldre for første gang. Men det blir nok en gang! Jeg krysser fingrene for at spiren sitter for deg denne måneden. PMS og gravid-symptomer kan være veldig like, så behøver ikke være TR som er på vei. Det er den der "vi skulle hatt termin nå"-tanken som er så trist synes jeg.. Hadde alt gått som det skulle så hadde vi sittet med en liten en på armen i april (blighted ovum), eller i oktober (svangerskap utenfor livmor) eller i januar (SA).. Men men, kan ikke tenke sånn! Det som skjer det skjer og det er ingenting man kan gjøre med det dessverre! Det du sier angående vordende besteforeldre er en av grunnene til at vi ikke har fortalt mamma/pappa eller svigerforeldre noen verdens ting angående graviditetene. De vet jeg opererte i februar, men jeg sa det var pga cyster på egglederen. De har mast i en år-rekke på at vi må få barn snart (noe jeg synes er rett og slett uhøflig å mase om), så jeg orker rett og slett ikke å snakke med de om det.. Vi får håpe vi alle får klaff snart Det hadde vært finfint! Tenker som så at når kroppen er klar for en ny graviditet, ja så blir man gravid da Så ikke fortvil, vi skal klare dette! Og så har vi hverandre å snakke med, klage til, sutre litt og glede seg med, det gjør dagene litt lettere Endret 10. juli 2014 av Mrs-impatient Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144149136-ikm-uke-28/page/5/#findComment-146504304 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs-impatient Skrevet 10. juli 2014 #106 Del Skrevet 10. juli 2014 Æsj, da kom mensen her også, gitt. Tre dager før tiden. Frustrerende! Men det var kanskje like greit, skal til gyn og ta celleprøve i morgen. Er det noen som vet om de gjør det under mensen? "Britney" Anonymous poster hash: c4bf8...948 Hmfffff så kjedelig!!! Og så tre dager før tiden! Hmfff Selv er jeg veldig spent på om kroppen "krangler" seg tilbake til normal syklus med forventet mens i dag eller om den omstiller seg etter den sene eggløsningen... Teite kroppen..!!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144149136-ikm-uke-28/page/5/#findComment-146504306 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flutili Skrevet 10. juli 2014 Forfatter #107 Del Skrevet 10. juli 2014 Har testa litt etter EL. Jeg vet at strekene må være like sterke for at det er en positiv test. Men før den blir positiv, blir da den svake streken sterkere og sterkere? Før den blir helt positiv? Tr kom i dag, før tia venta ikke før lørdagen. Blæh.... Har testa litt med el tester og det har hele tiden vært denne svake streken, tok en test i dag og den var tydelig blitt sterkere i fargen, men ikke like sterk som den andre streken da. Vil det si at el er rett rundt hjørnet? Kanskje eg har el enda tidligere enn jeg har trodd. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144149136-ikm-uke-28/page/5/#findComment-146504399 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs-impatient Skrevet 10. juli 2014 #108 Del Skrevet 10. juli 2014 Har testa litt etter EL. Jeg vet at strekene må være like sterke for at det er en positiv test. Men før den blir positiv, blir da den svake streken sterkere og sterkere? Før den blir helt positiv? Tr kom i dag, før tia venta ikke før lørdagen. Blæh.... Har testa litt med el tester og det har hele tiden vært denne svake streken, tok en test i dag og den var tydelig blitt sterkere i fargen, men ikke like sterk som den andre streken da. Vil det si at el er rett rundt hjørnet? Kanskje eg har el enda tidligere enn jeg har trodd. Nemmen hva i all verden da!! Har du også fått TR før tiden?! Virker som om nesten alle i IKM-gruppa har fått for tidlig TR... Så utrolig kjedelig Da jeg testet for EL med strimler, så ble den sterkere og sterkere dess nærmere jeg kom EL. Men jeg fikk aldri helt positiv jeg da.. Likte bedre den digitale testen, ett smilefjes og du slipper å tolke. Kanskje begynne å ta temperaturen på morgenen i stedet for EL-test eller ta digitale tester?? Lettere å få "riktig" svar kanskje.. Hvor lang syklus har du? Hvor lenge pleier TR å vare? Kan hende dere må hoppe i høyet straks TR er over hvis du mistenker tidligere EL-tidspunkt?? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144149136-ikm-uke-28/page/5/#findComment-146504419 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nybegynner1 Skrevet 10. juli 2014 #109 Del Skrevet 10. juli 2014 Har testa litt etter EL. Jeg vet at strekene må være like sterke for at det er en positiv test. Men før den blir positiv, blir da den svake streken sterkere og sterkere? Før den blir helt positiv? Tr kom i dag, før tia venta ikke før lørdagen. Blæh.... Har testa litt med el tester og det har hele tiden vært denne svake streken, tok en test i dag og den var tydelig blitt sterkere i fargen, men ikke like sterk som den andre streken da. Vil det si at el er rett rundt hjørnet? Kanskje eg har el enda tidligere enn jeg har trodd. Så merkelig! EL pleier jo å være ca 14 dager etter 1. mensdag...? Jeg pleier å teste EL fra et par dager etter at jeg er ferdig med TR og frem til påvist EL. Sist nå viste testen svakt positivt allerede første dagen jeg testet for så å bli svakere helt til den plutselig slo fullt ut en dag. Merkelig at kroppen skal tulle sånn med oss... :-/ Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144149136-ikm-uke-28/page/5/#findComment-146504463 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siri83 Skrevet 11. juli 2014 #110 Del Skrevet 11. juli 2014 Hei jenter! En hilsen fra biltur i Europa! Jeg er nå 5(4+2) på vei om jeg har skjønt det riktig, og det har ikke helt gått opp for meg at jeg er gravid!! Testet med Cb Digital i forrigårs og den viste "gravid 2-3", godt å endelig få det klart. Er fortsatt veldig nervøs for sa, men prøver å ikke lese/tenke for mye på det.. Mye mensmurringer og stikkinger, men ellers fin form *bank i bordet* Bestilte første legetime fra bilen til 28.juli er så glad for at vi er bortreist så det er lettere å holde på hemmeligheten, men gleder meg til å fortelle det til familien når vi kommer hjem igjen om 2 uker. Hvordan går det med testingen? Jeg håper jeg kan drar med meg mange av dere inn i mars 2015 gruppa!! Masse lykkeønskinger fra meg Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144149136-ikm-uke-28/page/5/#findComment-146506623 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nybegynner1 Skrevet 11. juli 2014 #111 Del Skrevet 11. juli 2014 Hei jenter! En hilsen fra biltur i Europa! Jeg er nå 5(4+2) på vei om jeg har skjønt det riktig, og det har ikke helt gått opp for meg at jeg er gravid!! Testet med Cb Digital i forrigårs og den viste "gravid 2-3", godt å endelig få det klart. Er fortsatt veldig nervøs for sa, men prøver å ikke lese/tenke for mye på det.. Mye mensmurringer og stikkinger, men ellers fin form *bank i bordet* Bestilte første legetime fra bilen til 28.juli er så glad for at vi er bortreist så det er lettere å holde på hemmeligheten, men gleder meg til å fortelle det til familien når vi kommer hjem igjen om 2 uker. Hvordan går det med testingen? Jeg håper jeg kan drar med meg mange av dere inn i mars 2015 gruppa!! Masse lykkeønskinger fra meg Gratulerer så mye! :) Stor stas! Masse lykke til! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144149136-ikm-uke-28/page/5/#findComment-146507043 Del på andre sider Flere delingsvalg…
april2011mamma Skrevet 11. juli 2014 #112 Del Skrevet 11. juli 2014 Hei jenter! En hilsen fra biltur i Europa! Jeg er nå 5(4+2) på vei om jeg har skjønt det riktig, og det har ikke helt gått opp for meg at jeg er gravid!! Testet med Cb Digital i forrigårs og den viste "gravid 2-3", godt å endelig få det klart. Er fortsatt veldig nervøs for sa, men prøver å ikke lese/tenke for mye på det.. Mye mensmurringer og stikkinger, men ellers fin form *bank i bordet* Bestilte første legetime fra bilen til 28.juli er så glad for at vi er bortreist så det er lettere å holde på hemmeligheten, men gleder meg til å fortelle det til familien når vi kommer hjem igjen om 2 uker. Hvordan går det med testingen? Jeg håper jeg kan drar med meg mange av dere inn i mars 2015 gruppa!! Masse lykkeønskinger fra meg Hurra og masse gratulerer til deg!!! Så deilig!! Nyt ferie !! Har ikm 13-14... Testet idag tidlig og den var blendahvit så har igrunnen gitt opp.., 😁😄😄 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144149136-ikm-uke-28/page/5/#findComment-146507691 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flutili Skrevet 11. juli 2014 Forfatter #113 Del Skrevet 11. juli 2014 Har testa litt etter EL. Jeg vet at strekene må være like sterke for at det er en positiv test. Men før den blir positiv, blir da den svake streken sterkere og sterkere? Før den blir helt positiv? Tr kom i dag, før tia venta ikke før lørdagen. Blæh.... Har testa litt med el tester og det har hele tiden vært denne svake streken, tok en test i dag og den var tydelig blitt sterkere i fargen, men ikke like sterk som den andre streken da. Vil det si at el er rett rundt hjørnet? Kanskje eg har el enda tidligere enn jeg har trodd. Nemmen hva i all verden da!! Har du også fått TR før tiden?! Virker som om nesten alle i IKM-gruppa har fått for tidlig TR... Så utrolig kjedelig Da jeg testet for EL med strimler, så ble den sterkere og sterkere dess nærmere jeg kom EL. Men jeg fikk aldri helt positiv jeg da.. Likte bedre den digitale testen, ett smilefjes og du slipper å tolke. Kanskje begynne å ta temperaturen på morgenen i stedet for EL-test eller ta digitale tester?? Lettere å få "riktig" svar kanskje.. Hvor lang syklus har du? Hvor lenge pleier TR å vare? Kan hende dere må hoppe i høyet straks TR er over hvis du mistenker tidligere EL-tidspunkt?? Har en syklus på 25-27 dager, tr pleier å vare 2-3 dager, har ved flere sykluser testet positivt på EL rundt dag 10 i syklusen Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144149136-ikm-uke-28/page/5/#findComment-146508143 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madam-mim Skrevet 12. juli 2014 #114 Del Skrevet 12. juli 2014 Har ikke skrevet noe denne mnd på bom, men er i denne ikm uka. Jeg har hatt noe ustabile sykluser det siste halve året etter el endelig kom tilbake etter prev. Hatt fra 26-31 dager syklus. Forrige mnd 26, og denne mnd trodde jeg det ville bli det og, ettersom jeg var sikker på jeg kjente el på kroppen dag 13. Jeg tok en test for to dager siden, 15 dpo i følge min beregning, som var helt negativ. Er i dag på cd 30 og ingen mens enda. Utrolig kjedelig å gå sånn å vente. Tror ikke jeg er gravid, men synes det er rart jeg har tatt så feil av el. Neste mnd blir det el-testing igjen! Lykke til dere andre😊 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144149136-ikm-uke-28/page/5/#findComment-146508540 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madam-mim Skrevet 12. juli 2014 #115 Del Skrevet 12. juli 2014 På bim mente jeg😉 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144149136-ikm-uke-28/page/5/#findComment-146508542 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2014 #116 Del Skrevet 12. juli 2014 Har testa litt etter EL. Jeg vet at strekene må være like sterke for at det er en positiv test. Men før den blir positiv, blir da den svake streken sterkere og sterkere? Før den blir helt positiv? Tr kom i dag, før tia venta ikke før lørdagen. Blæh.... Har testa litt med el tester og det har hele tiden vært denne svake streken, tok en test i dag og den var tydelig blitt sterkere i fargen, men ikke like sterk som den andre streken da. Vil det si at el er rett rundt hjørnet? Kanskje eg har el enda tidligere enn jeg har trodd. Nemmen hva i all verden da!! Har du også fått TR før tiden?! Virker som om nesten alle i IKM-gruppa har fått for tidlig TR... Så utrolig kjedelig Da jeg testet for EL med strimler, så ble den sterkere og sterkere dess nærmere jeg kom EL. Men jeg fikk aldri helt positiv jeg da.. Likte bedre den digitale testen, ett smilefjes og du slipper å tolke. Kanskje begynne å ta temperaturen på morgenen i stedet for EL-test eller ta digitale tester?? Lettere å få "riktig" svar kanskje.. Hvor lang syklus har du? Hvor lenge pleier TR å vare? Kan hende dere må hoppe i høyet straks TR er over hvis du mistenker tidligere EL-tidspunkt?? For meg så har det vært slik at testene blir sterkere og sterkere i 2-4 dager før testen blir virkelig positiv. Denne mnd var det ikke sånn.. De var nesten positive forrige uke, så da trodde jeg el var rett rundt hjørnet. Men så blei den aldri positiv, og så gikk de tilbake til å bli nesten blendahvite igjen. Og først idag - 1 uke etterpå, så ble testen ordentlig positiv. Så det trenger TYDELIGVIS ikke alltid bety noe når testene blir sterkere og sterkere. Heretter skal jeg aldri tolke tester som noenting, men mindre de er skikkelig positive! Anonymous poster hash: 16411...860 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144149136-ikm-uke-28/page/5/#findComment-146509397 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Unilon Skrevet 12. juli 2014 #117 Del Skrevet 12. juli 2014 Jeg sliter også med ustabile sykluser etter at jeg fikk den tilbake. Ligger mellom 32 og 43 dager. Har ikke fått noe tr enda og er nå 35-36 dager i syklusen. Har ingen symptomer så venter bare på tr. Og i dag fikk jeg vite at søskenbarnet mitt venter sin nr to. Litt buhu, men kjempestas også Gratulerer med positiv test til dere som har fått det! Og lykke til neste gang til dere andre! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144149136-ikm-uke-28/page/5/#findComment-146510198 Del på andre sider Flere delingsvalg…
april2011mamma Skrevet 13. juli 2014 #118 Del Skrevet 13. juli 2014 Hei jenter. Jeg har ikm idag men har ingen tegn på tr.., pleier alltid å spotte to dager før... Hmmm.... Tok nettopp en cb men den er hvit.... Holdt den bare i 5 sek og den skal holdes ti så kanskje det er derfor??... Noen som har gjort det samme?... Ja kan jo hende tr bare er forsinket😄 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144149136-ikm-uke-28/page/5/#findComment-146510448 Del på andre sider Flere delingsvalg…
famo89 Skrevet 13. juli 2014 #119 Del Skrevet 13. juli 2014 Har ikm i dag, men har ikkje sett noko til tr enda.. tok ein prøve i går på ettermiddagen shølv om eg veit det er best å ta på morgonen, men eg klarte ikkje å venta.. den var negativ :-( så eg forventar å få tr kvart øyeblikk.. kjipt sidan eg føler eg har hatt symptom og festeblødning :-( Gratulerer til dykk som er blitt gravide :-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144149136-ikm-uke-28/page/5/#findComment-146510946 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs-impatient Skrevet 13. juli 2014 #120 Del Skrevet 13. juli 2014 Blir spennende å se hva som skjer de neste dagene damer Krysser fingrene for dere!! Kan jo hende at EL var forsinket og at det har forsinket TR også? For min del så tror jeg at TR kommer på tirsdag, da er det 14 dager siden jeg hadde EL. Har ikke testet noen verdens ting, og kommer heller ikke til å teste før evt etter tirsdag. Blir så skuffet over å få blanke tester, så jeg venter heller på å få TR.. Har ingen symptomer på verken det ene eller det andre, så jeg vet da søren hva som skjer jeg! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144149136-ikm-uke-28/page/5/#findComment-146510974 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madam-mim Skrevet 13. juli 2014 #121 Del Skrevet 13. juli 2014 Fortsatt ikke TR her, men endel murringer. Nå synes jeg det er tida for at den kommer, hvis ikke blir syklusen tydeligvis stadig lenger. Dersom ikke TR har kommet i morgen kjøper jeg en test igjen, men har ikke helt troen Et år siden jeg tok ut spiralen nå, ting tar tid... Spennende med dere andre som venter også Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144149136-ikm-uke-28/page/5/#findComment-146511197 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs-impatient Skrevet 14. juli 2014 #122 Del Skrevet 14. juli 2014 Hmmmffff.... Det kjennes nok ut som om TR er på anmars her i gården altså...! Tipper det blir i løpet av dagen eller i natt. Noen av dere andre som venter på TR som har fått positiv test eller fått TR?? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144149136-ikm-uke-28/page/5/#findComment-146512806 Del på andre sider Flere delingsvalg…
april2011mamma Skrevet 14. juli 2014 #123 Del Skrevet 14. juli 2014 Skal teste imorgen:-) fortsatt ingen tr her og enda mer hvit utflod bare... Har hatt masse murringer i 4 dager nå og tenkt at tr kommer... Men ingen tr... Pleier aldri å være sen... Men tar en test imorgen om tr ikke kommer:-) Spennende! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144149136-ikm-uke-28/page/5/#findComment-146513190 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madam-mim Skrevet 14. juli 2014 #124 Del Skrevet 14. juli 2014 Tanta dukket opp i går kveld, regnet egentlig med det.. Begynner å bli litt lei og motløs av denne prøvingen etter et år nå. Fikk i dag innkallelse til sædprøve av mannen, så får vi se hva den viser. Vi har to barn, så har fått det til før😊 Skal kjøpe cb el-tester denne mnd ettersom syklusen er så ustabil. Lykke til dere andre! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144149136-ikm-uke-28/page/5/#findComment-146513350 Del på andre sider Flere delingsvalg…
famo89 Skrevet 15. juli 2014 #125 Del Skrevet 15. juli 2014 Viss syklusen min er rett, er eg 2 dagar på ivertid.. håpar sååå at tr ikkje kommer snikande!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144149136-ikm-uke-28/page/5/#findComment-146515521 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå