Gå til innhold

Noen som har erfart eggløsning rett etter en mens?

Anbefalte innlegg

Jeg har sånn noenlunde normal syklus. Mistet i påsken og fikk første mens 30. mai. En liten uke etterpå var jeg ferdig med å blø og vi hadde samleie (av lyst, ikke bevisst prøving). Sånn ca fire dager etter det hadde jeg stikninger og bittelitt blod på papiret etter tissing. Denne uken har jeg liksom regnet med å ha el og har testet jevnlig, men har ikke vært positiv. Har likevel kjent ubehag der nede og vi har hatt samleie likevel for å sikre oss. Har vært enormt oppblåst neders og litt hard frampå.

Det jeg nå begynner å gruble på er om jeg faktisk hadde el den dagen vi hadde sex etter mensblødningen stoppet. Vet at det ikke er helt normalt, men noen tegn tyder kanskje på det likevel. Kan jo være at kroppen er ekstra viril/ivrig etter aborten. Ut i fra normalen er ikm om to uker, men skal jaggu teste allerede uken før i tilfelle jeg faktisk ble gravid rett etter mens.

Er jeg heelt på jordet? Eller er det flere som faktisk har opplevd å få veldig tidlig el?

(Velger anonymknappen nå så jeg ikke blir stemplet som hysterisk eller desperat ;) )

Anonymous poster hash: 88bfb...bd7

Fortsetter under...

Fullt mulig. Jeg hadde positiv el-test i dag, dag 8 i syklus. Skulle normalt ikke hatt positiv før om en uke :)

Anonymous poster hash: 4b670...77a

Så lurt å teste el så tidlig, skulle ønske jeg gjorde det også, men man går jo liksom ut i fra normalen så anså det som unødvendig ;) Har forøvrig sittet og googlet temaet nå etter jeg laget innlegget mitt og det er jo mange som har skrevet om det før, og det er tydelig at dette faktisk kan være ganske vanlig. Spennende da, og skal absolutt teste neste helg :P

Fullt mulig. Jeg hadde positiv el-test i dag, dag 8 i syklus. Skulle normalt ikke hatt positiv før om en uke :)Anonymous poster hash: 4b670...77a

Så lurt å teste el så tidlig, skulle ønske jeg gjorde det også, men man går jo liksom ut i fra normalen så anså det som unødvendig ;) Har forøvrig sittet og googlet temaet nå etter jeg laget innlegget mitt og det er jo mange som har skrevet om det før, og det er tydelig at dette faktisk kan være ganske vanlig. Spennende da, og skal absolutt teste neste helg :PAnonymous poster hash: 88bfb...bd7

Har stort sett bare lyst ved el. Tok derfor en test for sikkerhetsskyld ;)

Anonymous poster hash: 4b670...77a

Hm.. vet sannelig ikke lenger jeg. Fikk positivt utslag på el test både i går og i dag, så tok wn graviditetstest også, men den var negativ. Så da har jeg vel el nå, ikke da jeg trodde.

Problemet er at jeg nå har uvi og orker ikke tanken på sex på flere dager :( Håpet er at el testen er mer følsom enn clearbluen da slik at det bare er for tidlig med test for graviditet. Kjenner flere symptomer nemlig på graviditet. Men det har jo lurt mange før ;)

HI

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...