Gå til innhold

Mens vi venter på å bli gravide... Har dere tenkt på

Anbefalte innlegg

Åssen dere vil fortelle nyheten til pappaen når du endelig er gravid? Med førstemann ringte jeg han mens vi begge var på jobb fordi jeg hadde tatt testen på jobb.. Dårlig ide for ingen av oss hadde egentlig tid til å prate, og begge hadde folk rundt oss 😛 lyst å gjøre litt met ut av d denne gangen men vet ikke hva.

Fortsetter under...

Han står nok å tripper utenfor dodøra som sist tenker jeg, så her er vi sammen om testeopplevelsen og en evnt positiv test :) :)

hehe, rart å lese om Mamsen, du skjønner her i huset går han bar rundt å umser, skikker rundt og er vanvittig distre ang testing :P Koselig at mannen din ønsker å være med om opplevelsen og se testen :D skulle ønske min var like gira :)

Jeg har også tenkt litt på det, skal jeg ringe ham, vente til han kommer hjem.. hvordan si det, fortelle det?!?..

Men på to mannshånd blir det uansett tenker jeg, etter at jeg vet jentene sover GODT!! ;)

Jeg har faktisk kommet på nå etter å ha tenkt litt imens jeg har lest tråden å enten ha en bolle i stekeovnen når han kommer hjem fra jobb f.eks , ta bilde av testen og sende på mms imens jeg sitter i andre enden av sofaen eller pakke inn testen med sløyfe rundt og ha klar en flaske alkoholfri campagne.:-)

Annonse

Han står nok å tripper utenfor dodøra som sist tenker jeg, så her er vi sammen om testeopplevelsen og en evnt positiv test :) :)

hehe, rart å lese om Mamsen, du skjønner her i huset går han bar rundt å umser, skikker rundt og er vanvittig distre ang testing :P Koselig at mannen din ønsker å være med om opplevelsen og se testen :D skulle ønske min var like gira :)

Jeg har også tenkt litt på det, skal jeg ringe ham, vente til han kommer hjem.. hvordan si det, fortelle det?!?..

Men på to mannshånd blir det uansett tenker jeg, etter at jeg vet jentene sover GODT!! ;)

Hehehe ja hørtes rart ut for min del også, for min mann aner ikke når jeg skal ha mensen, eller når jeg har eggløsning (vet han i det hele tatt hva eggløsning er ? ) , han aner ikke når det er tid for å teste, han vet faktisk ikke at jeg tester i det hele tatt :fnise: 

Dette er helt normalt for oss, slik var det med førstemann også, og det er helt greit for meg :skravle: 

Jeg tenker også å ta det med tomannshånd selvfølgelig, men har lyst å gjøre litt mer utav det :)

Haha når jeg skulle teste, våknet jeg klokken tre om natten og klarte ikke vente lenger.. Tok det for å være morgenurin.

Når testen viste positivt løp jeg inn på soverommet og vekket samboer som var helt i ørska.... Han fikk det med seg da :D

Her blir han med på testingen. Spurte han da vi startet å prøve om han ville ta den i det eller overaskes, og da svarte han at han ville være med på spenningen av testing :)

Jeg syntes selv det er veldig godt også de gangene vi har fått negative tester, at vi kan dele på skuffelsen, og motivere hverandre :)

Hehehe ja hørtes rart ut for min del også, for min mann aner ikke når jeg skal ha mensen, eller når jeg har eggløsning (vet han i det hele tatt hva eggløsning er ? ) , han aner ikke når det er tid for å teste, han vet faktisk ikke at jeg tester i det hele tatt :fnise:

Dette er helt normalt for oss, slik var det med førstemann også, og det er helt greit for meg :skravle:

Jeg tenker også å ta det med tomannshånd selvfølgelig, men har lyst å gjøre litt mer utav det :)

hahahahaha, holdt på å dette av sofaen nå  :laugh:  uten at jeg hat tenkt over det er det jo slik her også.. 

Skulle bare vist hvor mye penger det gikk i testing eller hvor mange tester som ramler ned i postkassen hver uke..syklus, ja. blir helt merkelig når jeg sier det ordet :P

Dagen latter og oppvekker gitt, men er jo 6 dager over ikm så er ikke rart en kan bli tullete ;)

Blir spennende deg gang jeg kan si jeg er gravid da.. om jeg i det hele tatt forteller det ;)

Jeg har sett en body som det står feks pappa er snill osv. mange forskjellige setninger. Har lyst til å pakke inn den også gi den til han. Men får se hva det blir til når den tid kommer :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...