Gå til innhold

Bryllup til ei venninne, hva gjør vi?

Anbefalte innlegg

Skrevet

En sang, en vits, en opptreden, hva som helst! Hva kan vi finne på? Forslag??

Anonymous poster hash: ec3ab...7e2

Skrevet

En "traust" tale på maks 3 minutter er det beste. Andre ting kan dere ta på utdrikkningslaget.

Anonymous poster hash: a6160...7c6
Skrevet

En "traust" tale på maks 3 minutter er det beste. Andre ting kan dere ta på utdrikkningslaget. Anonymous poster hash: a6160...7c6

hvorfor det? Er så traust bryllup at da kan vi like gjerne bare sitte ned og la være!

Skrevet

En "traust" tale på maks 3 minutter er det beste. Andre ting kan dere ta på utdrikkningslaget. Anonymous poster hash: a6160...7c6

hvorfor det? Er så traust bryllup at da kan vi like gjerne bare sitte ned og la være!

Det er det jeg foretrekker. "Underholdning" og opptredner av gjestene er etter min mening som regel en pine å komme gjennom. Skal man opptre med noe bør det være noe man kan skikklig godt og da trenger man ikke spørre etter tips. Da vet man hvilket talent man har.

Skrevet

Det er det jeg foretrekker. "Underholdning" og opptredner av gjestene er etter min mening som regel en pine å komme gjennom. Skal man opptre med noe bør det være noe man kan skikklig godt og da trenger man ikke spørre etter tips. Da vet man hvilket talent man har.

What she said.

Skrevet

hvorfor det? Er så traust bryllup at da kan vi like gjerne bare sitte ned og la være!Anonymous poster hash: ec3ab...7e2
Det er det jeg foretrekker. "Underholdning" og opptredner av gjestene er etter min mening som regel en pine å komme gjennom. Skal man opptre med noe bør det være noe man kan skikklig godt og da trenger man ikke spørre etter tips. Da vet man hvilket talent man har.Anonymous poster hash: a6160...7c6

What she said.

en venninnegjeng har sjeldent de samme talent! Vi kan spille på slurva for de! Seriøst? Er bryllup slik?

Skrevet

hvorfor det? Er så traust bryllup at da kan vi like gjerne bare sitte ned og la være!Anonymous poster hash: ec3ab...7e2
Det er det jeg foretrekker. "Underholdning" og opptredner av gjestene er etter min mening som regel en pine å komme gjennom. Skal man opptre med noe bør det være noe man kan skikklig godt og da trenger man ikke spørre etter tips. Da vet man hvilket talent man har.Anonymous poster hash: a6160...7c6

What she said.

en venninnegjeng har sjeldent de samme talent! Vi kan spille på slurva for de! Seriøst? Er bryllup slik?

Selvfølgelig kan dere spille på slurva, men jeg tviler på at andre enn dere selv vil sunes det er morsomt.

Skrevet

What she said.
en venninnegjeng har sjeldent de samme talent! Vi kan spille på slurva for de! Seriøst? Er bryllup slik?Anonymous poster hash: ec3ab...7e2

Selvfølgelig kan dere spille på slurva, men jeg tviler på at andre enn dere selv vil sunes det er morsomt. Anonymous poster hash: a6160...7c6
Begynner se sammenhengen! Lite humor å oppdrive hos deg. Finnes det noen som liker ha det gøy i bryllup da eller?

Skrevet

What she said.
en venninnegjeng har sjeldent de samme talent! Vi kan spille på slurva for de! Seriøst? Er bryllup slik?Anonymous poster hash: ec3ab...7e2

Selvfølgelig kan dere spille på slurva, men jeg tviler på at andre enn dere selv vil sunes det er morsomt. Anonymous poster hash: a6160...7c6
Begynner se sammenhengen! Lite humor å oppdrive hos deg. Finnes det noen som liker ha det gøy i bryllup da eller?

Jepp. Men enig med damen over...slike "morsomme" greier er svært sjeldent veldig morsomme.

Anonymous poster hash: 15794...34e

Skrevet

What she said.

Hvorfor spør du?

Svarene du får gjør deg jo grinete.

Anonymous poster hash: b2bce...cbf

Skrevet

Det går an at flere holder en tale i lag, feks etter alfabetet og rim. Eksempel: "A for akebrett; da du var liten likte du å gli, og foretrakk akebrett framfor ski" (grusomt eksempel, men her går det an å legge til morsomme poeng). Så leser alle venninnene hver sin bokstav gjennom alfabetet + rim på tur. En litt annerledes tale, som ikke varer så lenge. Håper dette ble forståelig:-)

Anonymous poster hash: c536b...545

Skrevet

Det går an at flere holder en tale i lag, feks etter alfabetet og rim. Eksempel: "A for akebrett; da du var liten likte du å gli, og foretrakk akebrett framfor ski" (grusomt eksempel, men her går det an å legge til morsomme poeng). Så leser alle venninnene hver sin bokstav gjennom alfabetet + rim på tur. En litt annerledes tale, som ikke varer så lenge. Håper dette ble forståelig:-)Anonymous poster hash: c536b...545

Tusen takk, hørtes ut som en artig vri :)

Skrevet

Lag en liten billedkavalkade der dere fortelle om et bilde hver feks. Eller dikt med et vers hver

Anonymous poster hash: fdc1a...e8b

Skrevet

Vi laget en sang som vi fremførte :)

Skrevet

Det er ni år siden jeg giftet meg, men det er flere som med gru husker den laaaaange alfabettalen som slettes ikke var så morsom. en gudfar som holdt den, men det var den desidert lengste talen

Anonymous poster hash: b4994...6e4
Skrevet

Hva med å lage en sang eller tale med mange morsomme poenger? Evt lage bildeserie dere viser og forteller morsomme historier rundt bildene?

Anonymous poster hash: a8b25...7a2

Skrevet

Venninnene fra barndommen hadde skrevet en aftig sang de fremførte til oss. Kjempe morsomt å rørende.

Venninnene fra høgskolen hadde skoleken (en sko av hver, så stilles det spørsmål som brudeparet bruker skoene til å besvare. Eks: hvem styrer fjernkontrollen? den var også veldig morsom og alle lo masse. :-) litt mer slibrige spm på slutten.

Jeg liker slike bryllup jeg da. Men vi er bygdefolk og har en litt annen kultur sikkert. :-)

Skrevet

Var en tråd her tidligere om folks kjipe opplevelser i bryllup og det var mye om dårlig underholdning.

Helt greit med underholdning men ikke gjør for mye ut av det. Foreldrene mine var i et bryllup i fjor til min kusine hvor det var hele 1,5 time med bilder av brudeparet og deres venner, foreldrene mine kjenner ingen av deres venner og syntes at det var kjedelig. 15-20 min er kanskje greit, men 1,5 time er ganske spesielt og sikkert kjedelig for de fleste.

Å dumme ut brudeparet kan slå veeeeeeldig feil og gi dårlige minner for dem.

Anonymous poster hash: 6ac47...fca

Skrevet

Hvis en venninnegjeng skal holde tale/underholde sammen MÅ det være poengtert, gjennomarbeidet, morsomt og kort. Det er i utgangspunktet mange andre som holder tale først, slike vennetaler kommer på slutten når alle egentlig er litt lei. Interhumor fra jentegjengen fenger ikke da. Heller ikke "husker du da...(et eller annet crazy)"... Og til slutt en liten kjepphest: "å sette pris på..." er den største bryllupsfloskelen av dem alle. Bør unngås.

Anonymous poster hash: d272d...76b

Skrevet

Vi laget sang som vi fremførte 😊 Den ble ganske bra, og bruden ble både glad og rørt 😊

Anonymous poster hash: 6327a...190

Skrevet

Forloveren holder vel tale? Blir i overkant etter min smak om det kommer flere venninne-taler. Liker heller ikke hjemmelagde sanger. Har dere ikke et virkelig talent innen et eller annet ville jeg nok droppet det. Blir stort sett heller for mye enn for lite underholdning i et bryllup.

Skrevet

Hva med å lage et album/bok i stedet for å opptre?

Anonymous poster hash: a2d88...c59

Skrevet

Jeg er ikke glad i sanger med nødrim eller "morsomme" innspill. Kan du virkelig synge så syng en sang bruden liker. Er du en veldig god venninne uten noen spesielle talenter, hold en kort og fin tale om hva bruden betyr for deg. Og styr unna flauser. Jeg var i et bryllup hvor et par venninner (som sikkert trodde de var morsomme) la ut om skikkelig flaue historier fra tenårene. Bruden ble skikkelig lei seg.

Men, dere kjenner jo bruden så dere har kanskje en ide om hva hun liker og ikke? Hvis hun liker sanger med nødrim eller liknende så er det jo bare å kjøre på!

Anonymous poster hash: d2cc6...29c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...