Gå til innhold

Hvor gammel? Hvor bor du? Har du barn?


fine-phine

Anbefalte innlegg

Alder har ikke mye å si vis holdning å modenhet er på plass:) Gratulerer:) søskenbarnet mitt var 15år da hun ble gravid. Har en fin gutt i dag:) 

 

 

Ja, det er nok slikt! Båe eg og kjærasten gleder oss veldig til å bli foreldre, sjølv om det vert mykje slit. 

Var litt redd for å legge inn alderen min, då eg veit at det mange som ser ned på unge gravide. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke vær redd for det:) stå for dine valg! Eg var 17 når eg sluttet med prevasjon:) eg har stått for det hele veien:)

 

 

Alder har ikke mye å si vis holdning å modenhet er på plass:) Gratulerer:) søskenbarnet mitt var 15år da hun ble gravid. Har en fin gutt i dag:)

 

 

Ja, det er nok slikt! Båe eg og kjærasten gleder oss veldig til å bli foreldre, sjølv om det vert mykje slit.

Var litt redd for å legge inn alderen min, då eg veit at det mange som ser ned på unge gravide.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er vel gamlest i kurven her :P

36 år, føler meg som..tja...29 max....bor i Trondheim og har ei datter på 8 fra tidligere ekteskap.

Har samboer og er lykkelig forlovet <3 Termin 3. februar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk! Hjelper verkeleg med støttande ord no!

Ikke vær redd for det:) stå for dine valg! Eg var 17 når eg sluttet med prevasjon:) eg har stått for det hele veien:)

 

Alder har ikke mye å si vis holdning å modenhet er på plass:) Gratulerer:) søskenbarnet mitt var 15år da hun ble gravid. Har en fin gutt i dag:)
 

Ja, det er nok slikt! Båe eg og kjærasten gleder oss veldig til å bli foreldre, sjølv om det vert mykje slit.
Var litt redd for å legge inn alderen min, då eg veit at det mange som ser ned på unge gravide.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei  :duskedame:

 

27, fra Bergen. Ca 7 uker og termin i slutten (+-) av feb.

 

Har ingen barn og lille spiren var ikke planlagt, men guuu så glad vi er.

Bare håper alt går bra fremover. 

 

Ellers, kvalm, så vondt i puppene at det er smertefullt å gå ned trapper og er trøøøøøt konstant. Flott det da  -_-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 32 , bor i Oslo og har ingen barn fra før. Kjæresten min bor i Trondheim, vi har ikke helt planlagt dette vi heller...så vi får se om jeg flyttet dit etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 33 år, har en gutt fra før (2010) og har termin et eller annet sted mellom 15-20 februar tror jeg :)  Vi bor i Drammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 år, har forsøkt i over 4 år og ble gravid på vanlig vis mens vi sto i kø for utredning😊 7+6 i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor i Stavanger og har en gutt på 13 måneder. Er 37 år og er nå gravid med tvillinger....uæhhh....Kommer til å bli liv i heimen med tre barn under to år :-) Er i dag 8+0. formen er litt opp og ned, men det går bra. Det verste er at jeg er så utrooooolig trøtt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 år bor på Vigrestad  sammen med min forlovede, har 2 barn fra et annet forhold, men de bor i hvert sitt fosterhjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

25 år, bor i Harstad! har ei jenta på 1år og 8mnd, og vente nr 2 i jan/feb :) blei gravid på første forsøk med begge :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei :)

 

Er 27 år og ord i Bergen. Har en jente på snart 2,5 år fra før. Gleder oss til å blir 2 barns foreldre med termin 24,feb.

 

Er det noen av dere som kan "følge" babyen? Med første så følte jeg henne veldig tidlig( ca uke 5) og bare viste at det var en jente. Denne gangen føler jeg ingenting...Flere som har det sånn? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

33, 34 når babyen er født. Gift, 2+2 barn, mine født 2001 og 2003. Ikke planlagt, men gleder oss nå.

Bor i Levanger, ikke langt fra Trondheim.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Heisann

Jeg er 29 år, og venter nå barn nr 2. Kommende storesøster kom til verden ei uke før jul i 2012.

Bor midt i Sverige på 5. året sammen med en annen nordmann ❤

Termin nå er satt til 12. februar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...

Hei, så hyggelig å lese om alle som er så nære min termin :)

 

Jeg er 26 år og bor i Oslo, nærmere bestemt på Bislett. Her bor jeg med min forlovede og kjæreste gjennom 10 år og vår lille pommevoffs på 5 år. Termindato er satt til 4.februar og alt står bra til.

 

Ta gjerne kontakt på PM hvis du bor i nærheten og vil ta en kaffe en dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...