Gå til innhold

Hvor mange her har tenkt å ta modningsakupunktur?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har hatt flere ganger med det nå. Vil jo vise seg om det hjelper ved og etter fødsel:-) er jo fødselsforberedende aku, egentlig, ikke modningsakupunktur. De kan jo ikke sette igang noe som ikke er klart:-)

Hvilken uke tenker dere å starte? Jeg startet i uke 37 forrige svangerskap og hadde mange behandliger..desverre fungerte det dårlig for meg da jeg gikk 11 dager over termin og ble satt igang 11 dagen,helt umoden! Men likevel tenker jeg prøve igjen denne gangen hos en annen akupunktør:)Tenker at det skader i allefall ikke! Er i uke 35 nå og tenker starte neste uke.. håper på bedre virkning denne gangen.

Annonse

Jeg starter i uke 36-37 det er det jeg har fått anbefalt. Man må nesten bare søke etter akupunktører på nettet. Sjekk gjerne hva de har av utdannelse først og om det er medlem av den norske akupunkturforeningen.

Det heter iallfall modningsakupunktur her jeg bor nå (og i Oslo der jeg bodde sist svangerskap). Grunnen til at det heter det er vel fordi det setter i gang en modningsprosess, slik at livmorhalsen blir moden til "tiden"?

Jeg skal prøve dette da min søster, som har blitt satt i gang alt fra 4-2 uker før termin har brukt dette og var moden når hun ble satt i gang alle tre gangene. Jeg skal gå til samme person og har ble anbefalt at man skulle begynne fra uke 35, så skal neste uke:-)

Nei ingen planer om å prøve å sette igang.. Tror det beste er at det kommer naturlig

Det settes ikke i gang, men man modner kroppen samt at det kan gjøre fødsel enklere og gi mer energi ;) Funket sist gang iallfall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...