Gå til innhold

andre som har hatt "spor av" proteiner i urinen og litt økt blodtrykk uten at det har vært noe?

Anbefalte innlegg

Andre som har fått påvist "spor av proteiner" på kontroll og i tillegg hatt litt høyere BT enn vanlig uten at det har vært noe tegn på begynnende svangerskapsforgiftning?

Hvor høyt er BT ved svangerskapsforgiftning?

Blir man uvel i hele kroppen?

Anonymous poster hash: b2311...419

Fortsetter under...

Jeg hadde spor av proteiner og høyt blodtrykk (150/88) uten svangerskapsforgiftning ihvertfall. Hadde litt vondt i hodet, men vet ikke om det var pga trykket.

Hvor langt på vei var du da? Gikk det over og normaliserte seg igjen? :-)

-hi

Anonymous poster hash: 0f6e4...03c

Jeg fikk sf i uke 30. Begynte med +1 på proteiner, og undertrykk på 95. Etterhvert hadde jeg bt på 180/120, og +3 på proteiner. Men, følte meg i toppform, så hadde aldri visst om det uten kontroll. Så veldig flaks man blir fulgt godt opp!! Måtte ligge inne på sykehus i 15 døgn, før fødselen ble satt igang og babyen kom i uke 39 :)

Anonymous poster hash: 96043...b7c

Jeg hadde spor av proteiner og høyt blodtrykk (150/88) uten svangerskapsforgiftning ihvertfall. Hadde litt vondt i hodet, men vet ikke om det var pga trykket.

-hi

Det var i uke 30 ca. Blodtrykket var høyt frem til fødsel, men proteinene forsvant. Det ble ikke noe svangerskapsforgiftning eller noe skummelt:)

Men ble fulgt tett opp de resterende ukene, så de ville jo fanget det opp.

Det var forøvrig bare blodtrykket som gjorde at de fulgte med, p-spor kunne være noe så enkelt som utflod, og det bekymret ikke legen i det hele tatt.

-hiAnonymous poster hash: 0f6e4...03c

Det var i uke 30 ca. Blodtrykket var høyt frem til fødsel, men proteinene forsvant. Det ble ikke noe svangerskapsforgiftning eller noe skummelt:)

Det var forøvrig bare blodtrykket som gjorde at de fulgte med, p-spor kunne være noe så enkelt som utflod, og det bekymret ikke legen i det hele tatt.

Godt å høre at du ikke utviklet svg.forgiftning og at du ble tett fulgt opp :-)

. Var du på ukentlige kontroller, eller oftere?

Annonse

-hiAnonymous poster hash: 0f6e4...03c

Godt å høre at du ikke utviklet svg.forgiftning og at du ble tett fulgt opp :-)

. Var du på ukentlige kontroller, eller oftere?

De aller siste ukene var det to ganger i uken, men det var heldigvis egentlig ikke nødvendig:) Men uansett veldig betryggende.

Jeg hadde noe forhøyet blodtrykk på forrige kontroll, og spor av protein i urinen. Det skal sies at jeg friket ut, for jeg hadde alvorlig svangerskapsforgifting i første svangerskap. Virkelig alvorlig altså :( Men...så var jeg til kontroll igjen før helgen nå, og da var alt helt fint igjen. Så en slik prøve trenger ikke bety noe, men det er lurt å sjekkes nøye/tett opp. 

Forøvrig hadde jeg, med min svangerskapsforgiftning, et blodtrykk på rundt 200/100....det var ikke gøy...og ja, man føler seg elendig i hele kroppen....Mye jeg kunne sagt om tilstanden, spør heller evt ;)

Lykke til ! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...