Gå til innhold

Såå lei av å vente..😞

Anbefalte innlegg

Nå er det tre mnd siden jeg hadde mens sist.. Har vært hos legen og ble henvist til gynekolog! Greit nok det, men fikk ikke time før slutten av JULI!!! HYYL!!!! Tenk om den ikke kommer før den tid da!!??

Er så kjipt å gå her å vente når vi har vært prøvere siden i fjor sommer.. Og nå ikke får prøve noe!!😞😞 ååhh måtte bare få ut litt damp!!

Noen andre som faktisk har lyst på besøk av tanta her?? Eller opplevd lignende?? Forstår ikke hvorfor den bare stoppa opp?? Har vært på klokka før..

Kjenner det er vanskelig å være tolmodig nå...

Fortsetter under...

Min mens stoppet med engang vi bestemte oss for å prøve ;) Fikk sykluser på 80 og 60 dager, så var nok "stresset" uten at jeg visste det. Heldigvis begynte den å stabilisere seg etter det, og etter at jeg hadde hatt en normal syklus, ble jeg gravid på 1 pp :) 

Anonymous poster hash: 6c9b2...455

Jeg vet akkurat hvordan du har det! Jeg ble gravid i august 2013, men etter 15 uker hadde jeg en MA.. I februar var jeg hos gynekolog og fikk noen tabletter for å få igang syklusen igjen. Den framtvungne mensen kom i mars. Og siden det har jeg ventet på mensen.. Så jeg har ikke hatt mennsen naturlig siden juli i fjor.. Ganske kjedelig å vente når en er prøver, og helst ville hatt barns før 2014 var over. Det lå tydligvis ikke i kortene for oss. Men nå er mensen kommet, og jeg håper det går like fort å bli gravid denne gangen som i fjor sommer. Da hadde jeg en naturlig mens etter p-pille slutt før jeg ble gravid. Så krysser fingrene for at det klaffer like fort!

Håper du får alt på stell, og at det snart sitter en spire for deg også :)

Annonse

Forstår deg godt, vi er flere her inne med syklus på bærtur, og det er utrolig kjipt når man ønsker seg en baby. Det verste syns jeg er at vi ikke kan begynne å prøve engang, fordi man ikke har hverken eggløsning eller mens av seg selv.

Jeg for min del venter på gynekologtime igjen den 19 juni, også får vi ta det derfra. Kjipt ja, men jeg prøver å finne på hyggelige ting å fylle dagene med, sånn at ventetiden skal gå fortere :)

Stress hjelper ikke på tullete hormoner, men det er lett å si... :)

Masse lykke til :)

Jeg måtte også ha hjelp til å sette i gang mensen... fungerte greit, men fikk veldig lange sykluser. Fant ut at jeg ville se om kostholdet kunne ha innvirkning (leste en dansk bok, spis deg gravid). Jeg kuttet ut alt av sukker og søtninger, og alt av korn og mel, og annet halvfabrikata som inneholder gluten og diverse tilsetningsstoffer. To uker etter fikk jeg eggløsning (3-4 uker før forventet), 11 dager senere positiv graviditetstest. Jeg er overbevist at kostholdet hadde alt å si! Det sies at gluten inneholder bettennelsestoffer som ikke er gunstig for slimhinnene. Skader ikke å prøve!

Anonymous poster hash: ca2d2...136

Kan også anbefale å ta blodprøver å sjekket at du har alt du trenger. Jeg hadde MA i oktober 2013, og har hatt en merkelig menstruasjon siden. Var til legen for en mnd siden, og blodprøvene viser at jeg manglet jern og d-vitamin. Menstruasjonen denne gangen er mer normal enn på lenge. Jern og d-vitamin mangel kan være grunn til at man ikke blir gravid.  

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...