Gå til innhold

Når termin og hvor i landet er dere fra? Kanskje noen bor nær hverandre?


6 barns mor (spå)

Anbefalte innlegg

Jeg har termin 20 Oktober og holder til i Røyken kommune/Buskerud.

Venter barn nr 6. :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har termin 20 Oktober og holder til i Røyken kommune/Buskerud.

Venter barn nr 6. :sol:

Glemte og skrive at jeg venter gutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 21. oktober og holder til i Kvam kommune i Hordaland. Jeg venter barn nr 1 og vet ikke hva det blir før han eller hun blir født :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 24 oktober med en liten prinsesse og har akkurat flyttet til Drammen :-)

Jeg er 37 år ,nygift og venter mitt første mirakel som kom rimelig brått på da jeg trodde jeg ikke kunne få barn :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 24 oktober med en liten prinsesse og har akkurat flyttet til Drammen :-)

Jeg er 37 år ,nygift og venter mitt første mirakel som kom rimelig brått på da jeg trodde jeg ikke kunne få barn :fnise:

Har du lyst til og være med på BIM treff?? Heng deg gjerne på. Gå inn på BIM treff Buskerud og så finner du innlegget mitt der. Håper du har lyst, jo flere jo morsommere.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Jeg har termin 24 oktober med en liten prinsesse og har akkurat flyttet til Drammen :-)

Jeg er 37 år ,nygift og venter mitt første mirakel som kom rimelig brått på da jeg trodde jeg ikke kunne få barn :fnise:

Har du lyst til og være med på BIM treff?? Heng deg gjerne på. Gå inn på BIM treff Buskerud og så finner du innlegget mitt der. Håper du har lyst, jo flere jo morsommere.... :)

 

Det høres supert ut :-). Føler meg litt blond her nå, men hvordan finner jeg BIM treff? Tusen takk for invitasjon søte deg :-)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Jeg har termin 24 oktober med en liten prinsesse og har akkurat flyttet til Drammen :-)

Jeg er 37 år ,nygift og venter mitt første mirakel som kom rimelig brått på da jeg trodde jeg ikke kunne få barn :fnise:

Har du lyst til og være med på BIM treff?? Heng deg gjerne på. Gå inn på BIM treff Buskerud og så finner du innlegget mitt der. Håper du har lyst, jo flere jo morsommere.... :)

 

Det høres supert ut :-). Føler meg litt blond her nå, men hvordan finner jeg BIM treff? Tusen takk for invitasjon søte deg :-)))

 

Gå inn øverst i menyenn og scroll deg ned til BIM treff Buskerud så finner du innelgget mitt der.

 

http://www.klikk.no/forum/barnimagen/index.php/topic/144144820-noen-som-har-termin-oktober-som-bor-i-røykendrammen-området-som-kunne-tenke-seg-bim-treff/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Jeg bor på Romerike og venter mitt første 30.oktober. Vil gjerne bli kjent med andre som er venter i høst/vinter. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...