Gå til innhold

**Desemberbarna 2014**


Mamma-til-Emma

Anbefalte innlegg

Hvor langt er du på vei da Madde86?
Jeg skal jo ikke til jordmor før i uke 24. Men mtp at ordinær UL kommer i mellomtiden, så blir det jo kontroll ca en gang i mnd (5 uker til jeg er i uke 18, så det kan jo i teorien bli 7 uker til ordinær ul også)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann :-) noen som kan føre meg opp i listen? :-)

Ung dame på 31 fra møre og romsdal med termin 7.12.14 :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor langt er du på vei da Madde86?

Jeg skal jo ikke til jordmor før i uke 24. Men mtp at ordinær UL kommer i mellomtiden, så blir det jo kontroll ca en gang i mnd (5 uker til jeg er i uke 18, så det kan jo i teorien bli 7 uker til ordinær ul også)

I dag er jeg 14+4. Jeg fikk beskjed når jeg bestilte jordmor time at de tok inn i uke 16 hvis ikke det var noe spes. Så er sikkert litt forskjellig hvordan de gjør det rundt forbi. Så fikk jeg time til Ul den 7/7 da er jeg 19uker på vei.

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere!

 

Da har jeg vært på ultralyd og har fått satt foreløpig termin til 5. Des så får jeg se hva de sier på Ullevål når jeg skal dit i uke 18. Kan noen føre meg opp på listen? Er ikke på pc i disse dager.

 

Babyen hikket masse og spant rundt som bare det. 😄 Jeg får en liten gutt, og tankene har begynt å spinne rundt navn. Men har ikke er eneste guttenavn. Har ca 1000 jentebarn jeg liker men er helt blank på guttenavn så mannen ble satt til å tenke. :-) har tenkt å si det til barna i kveld. Det blir gøy!

 

Apex; ja, jeg så tipset ditt forrige uke og har nå fått installert netfliks på ipaden så nå ligger jeg ikke lengre å ser i taket men på den. Call The midwife var helt fab. Er gjennom den allerede. Når kommer sesong 3? Noen flere hode tips til serier? Jeg holder på å bli sprø her i sengen så det er deilig å kunne underholde seg med litt tv. 😄 tar tankene litt bort fra kvalmen en stakkars stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten: den som gidder å oppdatere med meg

5. Des, corneliuss, 36 år, 2 barn fra før, Oslo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kommer jeg inn, 13 uker i dag :) gleder meg til ul på tirsdag :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1.

 

2. Apex, 38 år, 1 barn fra før

Madde86 28,Vest-Agder

 

3.

 

4. Mamma-til-Emma, 31, Vestfold.

 

5. Julie10, 24, Hordaland

Corneliuss, 36år, 2 barn fra før, Oslo

 

6. Babyklar, 27,Trondheim

 

7. Kanutteogkruttet, 31 år, Møre og Romsdal

 

8.

 

9. Snartmamma91, 22 år, Aust-Agder

 

10.

 

11. PaleFire, 25, Rogaland

 

12. Juli11+Des14, 25, Sør Trøndelag

 

13.

 

14.

 

15. MinStørsteDrømBlirSann?, 22år, Akershus

 

16.

 

17.

 

18.

 

19.

 

20.

 

21.

 

22.

 

23.

 

24.

 

25.

 

26.

 

27.

 

28.

 

29.

 

30.

 

31.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er jo også her :laugh: ...menstermin er 9, men blir nok flyttet til 13-14-15 på oul vil jeg tro. Så venter med å sette meg opp på lista.

 

Rogaland, 34 år og en 4 åring fra før av. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har regnet meg til uke 13 i dag, så 12+0, så da er det vel her jeg skal være? 
Fører meg i alle fall på - så får dere arrestere meg om det er feil! :)  Godt å være ferdig med den verste kvalmen, og å senke skuldrene bittelitt! 

 

1.

2. Apex, 38 år, 1 barn fra før
Madde86 28,Vest-Agder

3.

4. Mamma-til-Emma, 31, Vestfold.

5. Julie10, 24, Hordaland
Corneliuss, 36år, 2 barn fra før, Oslo

6. Babyklar, 27,Trondheim 

7. Kanutteogkruttet, 31 år, Møre og Romsdal

8.

9. Snartmamma91, 22 år, Aust-Agder

10.

11. PaleFire, 25, Rogaland

12. Juli11+Des14, 25, Sør Trøndelag

13.

14.

15. MinStørsteDrømBlirSann?, 22år, Akershus

16.

17.

18.

19.BeBoo, 22, Troms, snart Aust-Agder

20.

21.

22.

23.

24.

25.

26.

27.

28.

29.

30.

31.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

1.

2. Apex, 38 år, 1 barn fra før
Madde86 28,Vest-Agder

3.

4. Mamma-til-Emma, 31, Vestfold.

5. Julie10, 24, Hordaland
Corneliuss, 36år, 2 barn fra før, Oslo

6. Babyklar, 27,Trondheim 

7. Kanutteogkruttet, 31 år, Møre og Romsdal

8.

9. Snartmamma91, 22 år, Aust-Agder

10.

11. PaleFire, 25, Rogaland

12. Juli11+Des14, 25, Sør Trøndelag

13.

14.

15. MinStørsteDrømBlirSann?, 22år, Akershus

16.lille_trille_bolle, 25år, Akershus

17.

18.

19.BeBoo, 22, Troms, snart Aust-Agder

20.

21.

22.

23.

24.

25.

26.

27.

28.

29.

30.

31.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1.

2. Apex, 38 år, 1 barn fra før
Madde86 28,Vest-Agder

3.

4. Mamma-til-Emma, 31, Vestfold.

5. Julie10, 24, Hordaland
Corneliuss, 36år, 2 barn fra før, Oslo

6. Babyklar, 27,Trondheim 

7. Kanutteogkruttet, 31 år, Møre og Romsdal

8.

9. Snartmamma91, 22 år, Aust-Agder

10.

11. PaleFire, 25, Rogaland

12. Juli11+Des14, 25, Sør Trøndelag

13. bleach, 26, Møre og Romsdal

14.

15. MinStørsteDrømBlirSann?, 22år, Akershus

16.lille_trille_bolle, 25år, Akershus

17.

18.

19.BeBoo, 22, Troms, snart Aust-Agder

20.

21.

22.

23.

24.

25.

26.

27.

28.

29.

30.

31.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fått innkallelse til OUL 2 juli og gleder meg som en unge! Det gikk så fort! Var hos legen på tirsdag og på torsdag lå innkallelsen i postkassen. Nå er vi igang!

 

Noen flere som ikke er dårlige lengre? Jeg tenkte på det i dag at jeg ikke føler meg uggen lengre og jeg klarte faktisk å spise pølser på båttur i dag! :) utrolig deilig å kunne puste uten å konsentrere meg.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wee! :) OUL er en fin hverdagsglede å se frem til, pga ferie har jeg fått time 10/7. Blir fint!!

Er heller ikke spesielt uggen, klarer nå å lage mat og spise som normalt! :) Kjenner fortsatt litt til "problemet" som kommer og går, og innimellom er det kynnere på besøk. Godt med litt normalitet, selv om det er ubehagelig når det strammer seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk time til OUL den 7/7, satser på tiden går fort frem til da,skal en uke til hellas i slutten av juni,så mye å se fram til! :)

Skal dere andre reise noe ?

 

Har har jeg slitt mye med luft i magen,magen er som en ballong på ettermiddagen,skikkelig ubehagelig. Prøver å spise de riktige tingene,drikker mye vann +trening.

Fikk spist svisker i går,i håp om å få kommet ordentlig på do. :)

Samboeren sier ikke jeg kan skylde på luft i magen hele tiden siden den er så stor,hehe.

Har ikke særlig mage når jeg står opp,så er kun luft på ettermiddagen som gjør den så stor..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg 13+0, og hopper gladelig inn i denne gruppen! :) Hadde første svangerskapskontroll hos fastlege på tirsdag, og skal til kontroll hos JM 24/06.. Gøy å ha noe å se frem til! :) ønsker alle en herlig fridag.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kommer jeg inn her også :) hurra!!

 

Kan noen føre meg opp på 17 desember? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal til jordmor neste uke og legen uken etter, så blir nok av kontroller her :) syns tiden har gått så fort fra da jeg fant ut i uke 6 at jeg var gravid til å være i uke 13 nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel i 2 trimester nå 14 uker hiihi :) kan skrive meg opp på 10 desember det er den terminen jeg har fått forløpig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hello damer :)

 

Nå tenkte jeg å fylle inn etter å ha vært på ultralyd. Flinkeste Martin lundring på Jessheim. Alt sto veldig bra til. Han kunne ikke vært mer fornøyd. Har alt på CD av bilder og video. Han kunne si med 90% sikkerhet at det kommer ei lita prinsesse :D er 13+3 idag! Håper alle har hatt en fin dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag fikk jeg endelig hilse på lille via ul, og der kunne de bekrefte at jeg er 14 uker på vei og har termin ca 13 desember. Alt så fint ut, men da vi spurte om det var mulig å se kjønnet svarte hun kontant nei, og sa det ikke kunne sees så tidlig.. Åkkesom, vi er storfornøyde med å ha fått med oss hjerteslag, hikking (!!) og vinking. Så får kjønnet heller være babyens hemmelighet til oul i midten av juli. 

Det er så rart, jeg har egentlig ikke trodd på at jeg er gravid før i dag.. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel ikke alle som er spesialist på å si noe så tidlig bleach :) men kjempe morro at du også fikk bekreftet at alt var bra. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner at livmoren virkelig strammer seg innimellom, ganske ubehagelig egentlig. Blir helt hard før den tilslutt "slapper" av igjen.. Noen flere som har slike "kynnere"? Jeg er 15+1 i dag. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamma til Emma: Kynnere kommer og går her og, men ikke smertefulle så det er vel bare kroppen som jobber. Har fortsatt mine "episoder" men ikke smerter i forbindelse med det heller så jeg forsøker å være avslappa og gleder meg til jm time i neste uke. Det som plager meg mer, er at jeg er herregud så trøtt!! Skulle ønske at den gløden og energien som det reklameres med i 2.trimester snart slår inn.. Er i 15 og noen dager her, venter fortsatt tålmodig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...