Gå til innhold

Februar-babyer 2015


Løvinna30

Anbefalte innlegg

Gratulerer så mye med gode nyheter bambi-bolla😊 Var sååå spent på å høre hvordan det hadde gått! Kos deg med graviditeten!

Hurra! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet ikke om jeg tør å håpe. Men etter å ha blødd siden 24 juli, så var jeg på legevakta i dag. Skal på gu i morgen på sykehuset klokka 0900. Vet ikke om jeg tør å håpe eller om jeg selv skal innse nederlaget og komme met videre.

 

Jeg har tidligere hatt deprisjoner med begge svangerskapene mine, og derfor sender de meg videre nå. Men tør ikke å håpe enda.

 

Legen forklarte at man kan blø i 1 trimester om morkaka ligger langt nede. Det kan være mange grunner, som at man har mistet en tvilling. Så vi får se i morgen klokka 9, om jeg får en god eller dårlig nyhet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til på ul idag mamma_til_2gutter! det er jo så mange årsaker til blødninger ja, så det er lov å håpe! <3 hold oss oppdatert på hvordan det går med deg da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter time på sykehuset i går, kunne legrn fortelle meg at jrg har mistet.

 

Men så og si alt var kommet ut. Det lille som var igjen valgte hun å ikke gjøre noe med. Det ville komme ut enten iløpet av noen dager eller ved første mens.

 

Men eggledere og alt annet så veldig veldig bra ut. Hun så ikke noe problem ved at jeg kan starte prøvingen med en gang.

 

Nå håper jeg bare at jegckan slutte å blø

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, det var trist å høre! Håper resten kommer ut snart så du blir ferdig med blødningene! Husker da jeg mistet, så kom siste rest etter en uke eller to.. Da stoppet blødningene rett etterpå. Ble gravid på 2.pp etter det så krysser fingrene for at du og blir raskt gravid igjen og kan glede deg over mai/junibaby :) lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk ut siste rest i går, og sluttet å blø rett etterpå. Blir legen i dag, vanskelig å få avbestilt i helgen.

 

Men da kan prøvinga starte igjen. Håper det går raskere denne gangen en sist. ;-) lykke til videre jenter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...