Gå til innhold

Februar-babyer 2015


Løvinna30

Anbefalte innlegg

Laget en tråd for oss som venter baby i februar 2015 :-)
 

Hvis alt går bra, er termin i begynnelsen av februar :-)

 

(tatt kalkulator og sier at det er 1/2, eller 3/2, så da sier jeg 3 februar jeg ;-)

 

Håper det kommer inn flere her snart :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2.februar eller 3 februar her.. Når hadde du siste mens, å hvor mange dager i syklusen er du??

 

Anonymous poster hash: 0127d...892

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7.2 er min termin etter kalkulatoren:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sniker meg inn her.. 4+2 i dag, tror jeg.

Termin 3.februar...?

Har mistet 2 ganger, så er spent på om den sitter denne gangen :-)

Har en 3 - åring fra før!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sniker meg inn her.. 4+2 i dag, tror jeg.

Termin 3.februar...?

Har mistet 2 ganger, så er spent på om den sitter denne gangen :-)

Har en 3 - åring fra før!

Så moro, jeg har også en fra før som er født i juli 2010 :-)

Krysser fingre for at den sitter hos oss begge - og alle andre :-)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei jenter. Testet positivt med sensitiv test idag 12 dpo. Klarer ikke å slippe gleden helt løs da jeg hadde en MA i februar i uke 10. Har litt vondt nederst i korsryggen på venstre side som jeg ikke liker, men har vært uggen og småkvalm hele dagen som jeg ser på som veldig positivt da jeg ikke hadde tegn til kvalme sist :) Har en sønn som blir 2 år i juli og håper virkelig dette går veien så vi blir tobarnsforeldre i februar! Termin 8/2. Pga en cyste jeg har på venstre eggstokk kommer jeg nok til å få tett oppfølging med ultralyd i starten og da vil jeg bli mer avslappet i forhold til om dette kommer til å gå bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lager en terminliste her også jeg :jepp:

 

1.

2.

3. KapteinSabeltann-mamma, julibaby10

4.

5. Silly80

6.

7. Yasmin

8. Lulusen

9.

10.

11.

12.

13.

14.

15.

16.

17.

18.

19.

20.

21.

22.

23.

24.

25.

26.

27.

28.

 

 

Gratulerer så mye Lulusen og Silly80 :-)
Vi får krysse fingre og tær på at spirene sitter til februar :-)
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen symptomer ute og går da, damer?:-)

 

Her er det ømme bryst, kvalme (mest om kvelden og når jeg er sulten) og veldig trøtt! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er det bare en dag over IKM, men jeg har allerede vært småkvalm hele tiden i 3 dager (ble tidlig kvalm da jeg gikk med sønnen min og). Og så merker jeg at jeg er mer trøtt! Sov to og en halv time på dagen igår og sovna lett på kvelden igjen. Merker også litt trykk i livmora. Jeg er glad for hvert symptom som melder seg så langt ;) Vært borte på besøk i helgen, det har vært press på drikke alkohol, men heldigvis har jeg gått på penicillin og kunne skylde på det.. Hater når folk maser på meg om å drikke alkohol, uansett om jeg er gravid eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter på symptomene...

 

Men har ikke mange symptomer enda.

 

Kjenner det så vidt i puppene, og utover dagen blir jeg trøtt og sliten. 
Ellers ingen symptomer enda... Det kommer vel... Skulle bare ønske jeg ikke fikk den kvalmen så hardt som sist gang.. :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt hva du mener ang alkohol, Lulusen! Jeg drikker svært sjeldent, og folk maaaaaaser hver eneste gang vi er på fest!

 

Kjekt å kjenne noen symptomer ja! Bare man slipper den intense kvalmen og oppkast i månedsvis ;-)

 

Kjenner jeg får hetta når puppene blir mindre ømme! Frykter det verste med en gang da.

I går var de kjempe ømme, mens i dag er de litt mindre ømme! Håper det kommer seg ila dagen 😊 har en CB med ukeindikator liggende, tenkte å ta den i morgen tidlig for å sjekke om den har steget til 3+... piner sikkert meg selv, men :-p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor langt er du på vei julibaby10?

 

Her er også puppene blitt noe mindre ømme, det er litt av og på :-/
Hender det hinter litt om den vonde smaken i munn, noen ganger.
Føler meg ikke gravid egentlig... 
Tror jeg må kjøpe en test i dag, å se om den kommer på 3+.  
Men om noen dager, eller en uke, da tror jeg noen av oss kan ha sterkere symptomer ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 4+6 i dag :-) gleder meg til jeg kommer meg rundt 12 uker altså! Det går jo sååååååå tregt ;-)

 

Sist jeg var gravid oppdaget jeg at jeg var i ferd med å miste ved at jeg tok en cb digital som en dag viste 2-3, og 5 dager senere viste 1-2. Da ante jeg ugler i mosen:-)

 

Denne gangen fikk jeg 1-2 11 dpo, 2-3 dagen etter ikm, så da håper jeg på 3+ i morgen :-)

 

Lykke til med evt ny test:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh :-/

 

Testen viste 2-3.
Første testen viste 1-2, så 2-3. I dag også var den 2-8. Men testet mandag, onsdag, og i dag.
Får ta en ny test til uka igjen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det slik at cb digital skal vise 3+ fra uka man er 5+0? Usikker på når jeg skal ta en ny test for å se om HCG stiger..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke vært bekymret ennå kapteinsabeltann-mamma:-) hadde du ikm forrige søndag?

Tenkte dersom du fikk 1-2 etter ikm, kanskje du hadde el litt senere enn forventet, eller bare produserer hcg litt seint :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det kan hende :-)
Bare å vente å se, det er jammen mye venting altså!

Først vente på eggløsning. Så venter jeg på å teste å se om gravidtesten blir positiv. Så venter jeg hver eneste dag nå på å komme lenger på vei, og uker, dagene går sakte. Venter på symptomer. Venter på å komme over i andre trim :-)  Ikke minst vente på den lille skapningen. Mye venting :-)
Men det er vel bare å ta det med ro, og kose seg. Plutselig er symptomene på plass, og plutselig er sommeren over og ting nærmer seg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du har så rett i det!

Jeg for min del var helt avslappet med første mann. Ikke engstelig for å miste i det hele tatt.

Så når jeg testet positivt i desember, Tankene om SA var der, men tok livet med ro og fikk unna juleshoppingen. Men da mistet jeg..og da var det gjort! Mistet en gang til etter det, og er derfor uhyre redd for å miste igjen. Men prøver å nyte, og tenke at det ordner seg til slutt :-)

Puppene er "kommet tilbake, og kvalmen kastet seg over meg i kveld. Satser på at frøet klorer seg fast :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det slik at cb digital skal vise 3+ fra uka man er 5+0? Usikker på når jeg skal ta en ny test for å se om HCG stiger..

Ja, for da viser den jo "5 uker eller mer" :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Er det slik at cb digital skal vise 3+ fra uka man er 5+0? Usikker på når jeg skal ta en ny test for å se om HCG stiger..

Ja, for da viser den jo "5 uker eller mer" :-)

Takk! Blir litt forvirret av disse uke-greiene :P 5.uke er jo 4+0 osv.. Men da venter jeg nok en uke før jeg tar en ny cb siden jeg er 4+1 idag.

 

Forøvrig så var det som jeg skulle skrevet innlegget dit over selv. Savner den tiden i første svangerskap som var så bekymringsfritt og lett. Tenkte ikke på hva som kunne gå galt. Og tenkte hvertfall ikke at jeg skulle oppleve å miste da jeg ble gravid igjen. Så sjokket ble nok ganske stort da det faktisk skjedde. Nå er det mye mer bekymringer. Klarer ikke nyte helt at jeg er gravid igjen, kommer nok til å hjelpe med tidlig ultralyd i uke 6-7 for min del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...