Gå til innhold

Hvor ofte er "normalt" å ha sex......?

Anbefalte innlegg

Synes det er litt flaut å spørre om...derfor anonym. Jeg er ikke en ungjente altså, 37 år :)

Dette er ikke et tema jeg spør mine venner om, men blir litt forundret over hvis tilfeldig kommer inn på tema og hører at noen  har sengekos et par ganger i mnd.!!!

Jeg må si at mannen min og jeg pleier å gjøre det "nesten" hver dag. Unntak når jeg har mensen. Går det en uke i mellom har vi som oftest kranglet. Antar at gjennomsnittet ligger vel på 3-4 dager i uka. Vært sammen i 6 år så vi er ikke nyforelsket heller.

Når man er prøvere så intensiveres det vel for de fleste.

Anonymous poster hash: 5095f...ffa
Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144142869-hvor-ofte-er-normalt-%C3%A5-ha-sex/
Del på andre sider

Fortsetter under...

For oss så er det "normalt" at vi gjør det ca annenhver dag. Dette gjorde vi også når vi var prøvere, kanskje enda litt oftere... Vet ikke helt hva som er vanlig jeg, men jeg syns nok at sex 2 ganger i mnd er veldig lite. Men det er jo smak og behag :)

Anonymous poster hash: 8fe71...044

Dere som har sex annenhver dag året rundt har kanskje ikke flere barn? Jeg må innrømme at frekvensen er relativt lavere her :) Heller vel mer mot en gang i uken i gjennomsnitt hvis vi er heldige :) (når vi ikke prøver da)

Anonymous poster hash: b4fdd...71a

Skal også innrømme at frekvensen er mye lavere her. 2-4 ganger i måneden tenker jeg. Føler oss flinke om vi klarer 2 ganger i uka innimellom. Vår og sommer ;) Og ikke har vi barn enda heller ;)  32 år og mannen 37. Var som kaniner de to første årene sammen, for 6-7 år siden. Men da vi flyttet sammen gikk det bare nedover ;) Men ingen av oss klager, så vi har funnet "vår rytme". Og ja, vi har snakket om det flere ganger, har en klar avtale på at evt frustrasjon skal tas opp, så ingen av oss går og føler på at vi ikke "får nok" og blir irriterte, Mye kjærtegn og kos på alle andre måter da :)

Men nå blir vi prøvere, så nå må det i alle fall times mot eggløsning, hehe. Vi kan aldri bli et par som gjør det hver dag. Selv annenhver dag høres bare slitsomt ut for oss, hehe. Men vi skjønner at vi må stå på på rett tid i måneden, tihi ;)

Anonymous poster hash: f4d03...000

Anonymous poster hash: f4d03...000

HI her:

jo vi har flere barn til sammen, var like aktive da de var mindre. Vi bruker ikke sex som plikt, men vår måte å kose på - slappe av. Får sove godt etter på da :sovne:  Fin avslutning på dagen.

Helt enig at det er andre måter å kose på, intimt samvær er ikke synonymt med sex. Alle former for kos er like bra. Konklusjonen er vel at ikke alle gjør som oss, og alt fra 1-20 ganger i mnd. er normalt. :fnise:

Anonymous poster hash: c3ff6...6db

3 barn her, og vi har oss annenhverdag ca eller 3-4ggr fordelt i løpet av uken. Når vi var prøvere hadde vi hver dag en uke før og etter elperioden. Klaffet på 1-3 pp på alle barna og venter nå nummer 4:-) Er 29 år!

Anonymous poster hash: a8d8a...bc1

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...