Gå til innhold

Holder det å vaske nye babyklær 1 gang før bruk?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er mye kjemikalier i vaskepulver også.

Anonymous poster hash: 8af81...5ef

Kan ikke sammenliknes med kjemikaliene i tekstilfarger! Du vasker selvsagt også med neutrale midler uten parfyme.

Annonse

Det er mye kjemikalier i vaskepulver også.

Kan ikke sammenliknes med kjemikaliene i tekstilfarger! Du vasker selvsagt også med neutrale midler uten parfyme.

Det er klart, men tenker også på miljøet :huh:

Tredje barnet mitt..skal innrømme at det kun er sengetøy som vaskes før bruk. Synes strengt tatt ikke det er nødvendig å vaske klærne før bruk med mindre man ser at barna reagerer på det såklart..

Tredje barnet mitt..skal innrømme at det kun er sengetøy som vaskes før bruk. Synes strengt tatt ikke det er nødvendig å vaske klærne før bruk med mindre man ser at barna reagerer på det såklart..

ja samme her!!

brukte klær, eller klær fra de forje barna har jeg vaska en gang, og nytt sengetøy. ellers har jeg aldri vaska nye klær. og barna mine er sunne og friske og har aldri hatt noe problemer med det ene eller det andre. kan jo ikke være helt hysterisk heller. mye kjemikalier i vaskepulver og skyllemiddel også..: )

Anonymous poster hash: 40c89...51d

Annonse

Her var det vel snakk om babyklær?!? Body, strømpebukser som skal sitte inntil kroppen, håndklær, sengklær etc. Til en liten nyfødt som aldri har hatt huden sin i nærheten av tøy, og kun lagt inni varmt og mykt fostervann i lang tid... Hvordan andre klær vaskes før bruk er likegyldig. Mine unger er også sunn og frisk, hverken har vi allergi, kløe eller astma. Men til den nyfødte handler det om hjertetro, velvære og omsorg. Og det holder å vaske babyklær som skal inntil kroppen èn gang

Anonymous poster hash: e37ed...4a9

Har stort sett bare klær og sengetøy som har gått i arv fra brødrene til minsten i magen. Har vasket alt en gang etter at jeg pakket det fram. Det var vasket da jeg la det bort, men det har vært nedpakket i bokser i månedsvis, så jeg synes det er greit å friske klærne opp med en runde i maskin. 

Nye klær vasker jeg alltid en gang, til både baby og større barn. Sengetøy har jeg alltid vasket to ganger, det gjør jeg med sengetøy til oss voksne og større barn også. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...