Gå til innhold

Presentasjonstråd


Singababy

Anbefalte innlegg

25 år fra Stavanger, bor med min forlovede, en hund og to katter  :laugh:  Er student.   Dette blir min første og er veldig planlagt  :D  Andre forsøk etter en SA.

Endret av Christinnot
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei :)

 

Jeg er 28 år, samboer 31 år, vært sammen i snart 12 år. Bor i troms, og har ei datter sammen på 1.5 år. Prøvde i nesten 2 år før spiren satt. Prøvde i 6 månder med nr 2 før spiren satt. Begge gangene jeg ble gravid ble jeg det når jeg slappa av og ikke tenkte på å bli gravid. Er 5+3 idag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Jeg er 39 år og veldig lykkelig gravid med første. Føler at vi har et lite mirakel i magen etter 2 år med prøving, 1ex.u, 1SA og et mislykket IVF forsøk. Vi hadde nok resignert og gitt litt opp, siden vi fikk beskjed om at det var 5% sjans å lykkes, men plutselig satt spiren på syklusen vi skulle startet IVF nr 2 i. 8+6 i dag og frykten for å miste har roet seg veldig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :) jeg er 27, min mann er 25, vi har vert sammen i 8år :) dette er vårt første barn! Vi kjøpte oss hus for 1år siden på Karmøy :) vi gleder oss så masse, vi har en katt og en hund fra før som også gleder seg til å få ett nytt familiemedlem:) vi begynte å prøve juni i fjor, ble gravide med en gang, men hadde en MA i august. Så nå i mars satt den på ny :) er i dag 9+5 med termin 1januar :) var på ultralyd i går, det var det fineste jeg noen gang har vert med på, såg lille knøttet vinke, sparke med bena og gjøre ett lite byks inni det:) helt fantastisk!!! Kan ikke beskrive følelsen hvor mye vi gleder oss til dette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

 

Snart 30 år, bor i Sør-Trøndelag, og venter min første sammen med min kjære :wub:  Er 6+5, men likevel tør jeg ikke helt å glede meg og tenke fremover. Jeg har ønsket meg barn i årevis, og det er planlagt, men klarer ikke å slippe jubelen løs.. :tristbla:

 

Vi skal på tidlig UL i uke 9, så håper jeg får litt indre ro da. Planen er også å fortelle besteforeldre etter UL, Tror ikke vi klarer og holde stille lenger :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :-)

 

Jeg fylte 21 år for 2 mnd siden, og er nå gravid med min første. Bor sammen med min kjæreste i Bergen, men er selv opprinnelig fra Trondheim.

 

Jeg er i dag 8+4, og skal på tidlig ultralyd om 6 dager :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei :)

 

Jeg er 33 år fra Akershus. Vi har en tre-åring fra før, og venter nå på nummer to :) vi var heldige, med full klaff på første forsøk. Termin 25.01.15

Endret av Januaris
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter:)

 

Jeg er 26 år, har 2 barn og gravid med termin 31.jan.. Min yngste er 15 mnd og denne graviditeten kom som en overraskelse på oss alle :) blir 1 år og 10 mnd mellom de yngste.. Noen som har erfaring med så tette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Har aldri vært aktiv på forum før, men det virket så hyggelig å skrive med andre som også er gravide.

 

jeg er 28 år og dette er mitt første svangerskap. Var ikke planlagt eller ventet (men veldig velkomment:), så er ikke helt sikker på antall uker da jeg ikke har skrevet opp når jeg har hatt mensen. Tror jeg er 10*4 på vei og har termindato 09.01.15. Ble litt usikker på om jeg kanskje er litt kortere på vei da jeg ble kvalm for 10 dager siden, leser her inne at de fleste blir kvalme rundt uke 6... 

 

Bor i Oslo med min samboer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 år, har en knert som snart blir 2 år. Syntes det tok veldig lang tid å overbevise samboeren om at vi burde få en til, men når vi først prøvde, satt den på første forsøk! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Førstegangsgravid og i uke 12 nå. Vært sammen med kjæresten i to år. Er 25 år selv og har en jevngammel kjæreste, prøvde i ett år og hadde en SA før spiren satt :) Forventet termin er 08.01.2015 :) Vi gleder oss veldig, men samtidig urolige på at noe skal skje. Bare "måtte" bestille meg en tidlig ultralyd når jeg var i uke 11, det hjalp på urolige og bekymrede hoder når jordmor sa alt så bra ut og hjertet slår. Vi bor for øyeblikket utenfor Ålesund men flytter til Oslo til jul (jeg er fra Oslo og vil ha familie og venner rundt meg, hvertfall den første tiden/årene) - så får vi se om mannen får viljen sin med å flytte opp igjen hit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Førstegangsgravid og i uke 12 nå. Vært sammen med kjæresten i to år. Er 25 år selv og har en jevngammel kjæreste, prøvde i ett år og hadde en SA før spiren satt :) Forventet termin er 08.01.2015 :) Vi gleder oss veldig, men samtidig urolige på at noe skal skje. Bare "måtte" bestille meg en tidlig ultralyd når jeg var i uke 11, det hjalp på urolige og bekymrede hoder når jordmor sa alt så bra ut og hjertet slår. Vi bor for øyeblikket utenfor Ålesund men flytter til Oslo til jul (jeg er fra Oslo og vil ha familie og venner rundt meg, hvertfall den første tiden/årene) - så får vi se om mannen får viljen sin med å flytte opp igjen hit.

Jamnjamn... skjønner den ;) Ble litt sånn "ååå, hun bor i nærheten :)" Så leste jeg "flytter til oslo"... xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei :) jeg er 27, min mann er 25, vi har vert sammen i 8år :) dette er vårt første barn! Vi kjøpte oss hus for 1år siden på Karmøy :) vi gleder oss så masse, vi har en katt og en hund fra før som også gleder seg til å få ett nytt familiemedlem:) vi begynte å prøve juni i fjor, ble gravide med en gang, men hadde en MA i august. Så nå i mars satt den på ny :) er i dag 9+5 med termin 1januar :) var på ultralyd i går, det var det fineste jeg noen gang har vert med på, såg lille knøttet vinke, sparke med bena og gjøre ett lite byks inni det:) helt fantastisk!!! Kan ikke beskrive følelsen hvor mye vi gleder oss til dette!

Minner mye om meg selv, hehe. Måtte bare kommentere. Runder straks 27 og manneb blir 25 i høst:) vi har også vært sammen i ca 8 år, er gift og kjøpte oss hus i fjor sommer:) har foreløpig termin rundt 23.januar.

Vi bor i Nord-Trøndelag.

 

Og der hadde jeg presentert meg selv også;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

hei :)

 

Jeg er 28 år, samboer 31 år, vært sammen i snart 12 år. Bor i troms, og har ei datter sammen på 1.5 år. Prøvde i nesten 2 år før spiren satt. Prøvde i 6 månder med nr 2 før spiren satt. Begge gangene jeg ble gravid ble jeg det når jeg slappa av og ikke tenkte på å bli gravid. Er 5+3 idag :)

Kor i troms bor du?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

hei :)

 

Jeg er 28 år, samboer 31 år, vært sammen i snart 12 år. Bor i troms, og har ei datter sammen på 1.5 år. Prøvde i nesten 2 år før spiren satt. Prøvde i 6 månder med nr 2 før spiren satt. Begge gangene jeg ble gravid ble jeg det når jeg slappa av og ikke tenkte på å bli gravid. Er 5+3 idag :)

Kor i troms bor du? :)

 

Bor like utenfor Harstad :) Duda?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Bor i skien. Termin 3.jan. Er nr.2. Har ei jente på 2, som rekker å bli 3 før hun blir storesøster. Dersom nurket holder seg i magen til tremin da. :) Men er forbredt på at det muligens blir et desember barn til på meg da terminen til nr. 1 var 21 januar, men hun hadde det litt travelt og kom i desember git... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :)

 

E fra Rogaland nærmare bestemt Karmøy :) (skrive på dialekt å håpe det e lesbart... :P)

blir 25 i oktober har vore gift i 5 år..

Har ei jenta så blir 6 år i september, ei så blei 4 i mai, ei så blei 1 den 22 juli..

 

Å sitte nå gravide igjen.. Så her e nr 4 på vei gitt.. Ikkje planlagt i det heila tatt! Gikk på minipiller.. Men valgte å beholda for eg klarte ikkje gjønåføra ein abort.. Termin 30 januar ca :) har ikkje sagt det te noen ennå.. E redde for reaksjonane 😳😞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

hei :)

 

Jeg er 28 år, samboer 31 år, vært sammen i snart 12 år. Bor i troms, og har ei datter sammen på 1.5 år. Prøvde i nesten 2 år før spiren satt. Prøvde i 6 månder med nr 2 før spiren satt. Begge gangene jeg ble gravid ble jeg det når jeg slappa av og ikke tenkte på å bli gravid. Er 5+3 idag :)

Kor i troms bor du? :)

 

Bor like utenfor Harstad :) Duda?

 

samme! bor på nordsia :) når har du termin?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

hei :)

 

Jeg er 28 år, samboer 31 år, vært sammen i snart 12 år. Bor i troms, og har ei datter sammen på 1.5 år. Prøvde i nesten 2 år før spiren satt. Prøvde i 6 månder med nr 2 før spiren satt. Begge gangene jeg ble gravid ble jeg det når jeg slappa av og ikke tenkte på å bli gravid. Er 5+3 idag :)

Kor i troms bor du? :)

 

Bor like utenfor Harstad :) Duda?

 

samme! bor på nordsia :) når har du termin? :)

 

så jo d når æ gikk inn på sia di :) har ei jenta født 21.11.12, å har termin ca samtidi som dæ nu :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) jeg bor i Finnmark, er 26 år og har to barn :) en på 6 år og en på 9 måneder :) termin er 27 januar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

 

Jeg er 37 år. Født og oppvokst i Molde, men bor på 10. året i Oslo. Der bor jeg med samboer gjennom 7 år og vår herlige gutt på 2,5 år. Han kom på første forsøk. Denne gangen prøvde vi litt lengere, ble gravid på 4. forsøk, men mistet i uke 12. Ble gravid igjen etter 3 måneder, og er nå i 19. uke. Har vært på OUL, men har valgt å ikke vite kjønnet denne gangen. :) terminen er 7. januar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...