Anonym bruker Skrevet 12. mai 2014 #1 Skrevet 12. mai 2014 Sitter å lurer på hvilket understell jeg skal velge på emmaljunga vogna. Sportsunderstellet blir vel tungt etterhvert som barnet blir større?? Har derfor sett på classic chrome og funnet ut at det er justering på fjæringen. Det må jo være genialt?!? Har hatt simo før og syns det var altfor mye gynging i understellet spesielt når barnet ble større, så ble det forferdelig tungt å trille når det var så mye fjæring.... Noen som har erfaringer ang emmaljunga understellene? Er det å anbefale?? Er det noe særlig forskjell på simo og emmaljunga egentlig? Gidder ikke kjøpe emmaljunga hvis fjæringen er like "ille" på den som på simo 😜 Anonymous poster hash: 553d9...010
Gjest Sekretøsa Skrevet 12. mai 2014 #2 Skrevet 12. mai 2014 Jeg hadde emmaljunga duo edge til mellomsten, og til yngste. Synes ikke noen av de var noe voldsomme på fjæringa (Vet ikke om de kan strammes eller noe da) Ei venninne har simo, og den er helt håpløs! Men så har jeg kjøpt en brukt simo selv til bhgbruk, og den er overhodet ikke sånn på fjæringa
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2014 #3 Skrevet 12. mai 2014 Jeg hadde emmaljunga duo edge til mellomsten, og til yngste. Synes ikke noen av de var noe voldsomme på fjæringa (Vet ikke om de kan strammes eller noe da) Ei venninne har simo, og den er helt håpløs! Men så har jeg kjøpt en brukt simo selv til bhgbruk, og den er overhodet ikke sånn på fjæringa Ja, min simo er helt håpløs! Så fort man bytter til sportsdel så blir den suuuper tung å trille. Kjempe god sovevogn men ikke noe mer heller. Aldri om jeg gidder å trille den på tur. Et tungt dråg av en vogn.... Lurer veldig på om jeg skal kjøpe en emmaljunga isteden altså... Men det er vesentlig at den er stivere enn simo! Anonymous poster hash: 553d9...010
Gjest Sekretøsa Skrevet 12. mai 2014 #4 Skrevet 12. mai 2014 Jeg hadde emmaljunga duo edge til mellomsten, og til yngste. Synes ikke noen av de var noe voldsomme på fjæringa (Vet ikke om de kan strammes eller noe da) Ei venninne har simo, og den er helt håpløs! Men så har jeg kjøpt en brukt simo selv til bhgbruk, og den er overhodet ikke sånn på fjæringa Ja, min simo er helt håpløs! Så fort man bytter til sportsdel så blir den suuuper tung å trille. Kjempe god sovevogn men ikke noe mer heller. Aldri om jeg gidder å trille den på tur. Et tungt dråg av en vogn.... Lurer veldig på om jeg skal kjøpe en emmaljunga isteden altså... Men det er vesentlig at den er stivere enn simo! Anonymous poster hash: 553d9...010 Mine emmaljungaer (og de jeg har sett som har det) er det altså. Men igjen, simoen jeg har kjøpt er og stiv...
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2014 #5 Skrevet 12. mai 2014 Dytter litt Anonymous poster hash: 553d9...010
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå