Gå til innhold

Håper å komme inn hit


Marie*

Anbefalte innlegg

Hei februar-damer!

 

Jeg testet positiv i dag (svakt men lell) og har termin 3. februar! :)

 

Satt på jobb og kjente jeg var kvalm - noe som ikke er normalt for meg. Stakk en tur på butikken og testet etter lunsj. Ta-ta!

 

Hadde en SA i mars, så er litt skeptisk. Tror ikke jeg "tar av" slik jeg gjorde forrige gang ;)

 

Noen flere som har testet??

Vi har det ganske likt vi da:) mistet i SA i mars og fikk svar positiv i dag selv:) veldig svak da det fortsatt er 4 dager til ikm:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for gratulasjoner dere! :) 

 

Yasmin: artig at det er så likt :) Blir interessant å sammenligne fremover!

 

Jeg har en god følelse denne gangen. Merker at det er et helt annerledes svangerskap. Merket null kvalme sist, mens jeg er uggen før IKM denne gangen. (yessss....  :blink: )

 

Dere kommer vel ryende inn her i tur og orden alle sammen  tenker jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en MA i desember, å har testet e-test hver mnd, like skuffa hver gang jeg ikke var gravid.(Har stresset veldig med dette) Nå i mai sa jeg at nå tester vi ikke mer, å venter til etter sommeren med prøvingen siden vi skal i flere bursdager fremover..

 

Å Viiiips så var jeg gravid!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man minst venter det.... :) så gøy:) skulle ta det isipisi her også, men så kom det en pakke i posten, og vips så var det på med testing. . Ugg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjenner nå at eg er super kvalm, husker ikke å ha vert så dårlig før ikm med sønnen min:/ sist var eg 6 uker når eg mistet men viste det ikke da eg egentlig hadde fått beskjed om at eg ikke hadde eggløsning sjøl.

Takk for gratulasjoner dere! :) 

 

Yasmin: artig at det er så likt :) Blir interessant å sammenligne fremover!

 

Jeg har en god følelse denne gangen. Merker at det er et helt annerledes svangerskap. Merket null kvalme sist, mens jeg er uggen før IKM denne gangen. (yessss....  :blink: )

 

Dere kommer vel ryende inn her i tur og orden alle sammen  tenker jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ble det ikke februar på oss. Jeg  fikk TR i går, er jo første mnd etter pileslutt.  Fikk TR 17 dager siden jeg starten på forrige TR. Kjedelig når det er så tett ,men er vel litt sånn rar syklus i begynnelsen. 

Masse lykke til  alle sammen :-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usj da. Men kroppen trenger vel litt tid for å komme seg etter p-pille slutt sikkert. Lykke til videre:) heier på deg i neste runde:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gratulasjoner dere! :)

 

Yasmin: artig at det er så likt :) Blir interessant å sammenligne fremover!

 

Jeg har en god følelse denne gangen. Merker at det er et helt annerledes svangerskap. Merket null kvalme sist, mens jeg er uggen før IKM denne gangen. (yessss.... :blink: )

 

Dere kommer vel ryende inn her i tur og orden alle sammen tenker jeg :)

Jeg er rundt omkring og snoker.. Så hyggelig å se at du er tilbake,Bambi :)

Og Yasmin også, dere var jo i novembergruppa begge to.

Det går bra denne gangen skal dere se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det Bifrost :) Hvordan går det med deg? Hard prøving med nøye planlegging nå? :)

 

Tok ny test i dag men streken var så godt som ikke synlig. Vil si den var svakere enn på fredag....hmmm...

Skal ta ny test i morgen tidlig. Blir jo i tvil om jeg er gravid liksom...

 

Yasmin: opplevde du mye hårtap etter SA?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ble det ikke februar på oss. Jeg  fikk TR i går, er jo første mnd etter pileslutt.  Fikk TR 17 dager siden jeg starten på forrige TR. Kjedelig når det er så tett ,men er vel litt sånn rar syklus i begynnelsen. 

Masse lykke til  alle sammen :-) 

 

Bedre lykke i mars da! Hva betyr TR?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja ble en liten stopp innom november før vi tok oss til rette på februar:) hehe

 

Takk for gratulasjoner dere! :)

 

Yasmin: artig at det er så likt :) Blir interessant å sammenligne fremover!

 

Jeg har en god følelse denne gangen. Merker at det er et helt annerledes svangerskap. Merket null kvalme sist, mens jeg er uggen før IKM denne gangen. (yessss.... :blink: )

 

Dere kommer vel ryende inn her i tur og orden alle sammen tenker jeg :)

Jeg er rundt omkring og snoker.. Så hyggelig å se at du er tilbake,Bambi :)

Og Yasmin også, dere var jo i novembergruppa begge to.

Det går bra denne gangen skal dere se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei men eg mistet så mye i høst etter forrige svangerskap så godt er det:) du må oppdatere med bilder av test, håper det ordner seg med test:)

Takk for det Bifrost :) Hvordan går det med deg? Hard prøving med nøye planlegging nå? :)

 

Tok ny test i dag men streken var så godt som ikke synlig. Vil si den var svakere enn på fredag....hmmm...

Skal ta ny test i morgen tidlig. Blir jo i tvil om jeg er gravid liksom...

 

Yasmin: opplevde du mye hårtap etter SA?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har forsøkt å legge inn et bilde av testen her, men skjønner ikke helt hvordan jeg skal gå frem. Tips?

Tok en i morges og den var temmelig svak! Hva betyr det da?? Ser jo nesten ikke streken!

 

Yasmin: hadde nesten håpet du skulle si JA til håravfallet, for da hadde det jo vært en årsak til at jeg holder på å forvandles til Skallepær  :fnise:

Hvordan går det med kvalmen? Min kommer litt på formiddagen men forsvinner ganske raskt. Litt småuggen ellers.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yasmin: Fikk du barn i høst?? Wow! Du kjører på ;)

 

 

Nei men eg mistet så mye i høst etter forrige svangerskap så godt er det:) du må oppdatere med bilder av test, håper det ordner seg med test:)

Takk for det Bifrost :) Hvordan går det med deg? Hard prøving med nøye planlegging nå? :)

Tok ny test i dag men streken var så godt som ikke synlig. Vil si den var svakere enn på fredag....hmmm...
Skal ta ny test i morgen tidlig. Blir jo i tvil om jeg er gravid liksom...

Yasmin: opplevde du mye hårtap etter SA?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe nei 8.juni i fjor sommer;)

 

Yasmin: Fikk du barn i høst?? Wow! Du kjører på ;)

 

 

 

Nei men eg mistet så mye i høst etter forrige svangerskap så godt er det:) du må oppdatere med bilder av test, håper det ordner seg med test:)

Takk for det Bifrost :) Hvordan går det med deg? Hard prøving med nøye planlegging nå? :)

 

Tok ny test i dag men streken var så godt som ikke synlig. Vil si den var svakere enn på fredag....hmmm...

Skal ta ny test i morgen tidlig. Blir jo i tvil om jeg er gravid liksom...

 

Yasmin: opplevde du mye hårtap etter SA?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe du miste nok ikke så lenge:) nå når du e gravid igjen miste du ikke før etterpå:) eg e kvalm mest når eg e sulten som e hele tiden:) hatt 7 skiver og 2 pølser i brød i dag:) hehe

Har forsøkt å legge inn et bilde av testen her, men skjønner ikke helt hvordan jeg skal gå frem. Tips?

Tok en i morges og den var temmelig svak! Hva betyr det da?? Ser jo nesten ikke streken!

 

Yasmin: hadde nesten håpet du skulle si JA til håravfallet, for da hadde det jo vært en årsak til at jeg holder på å forvandles til Skallepær :fnise:

Hvordan går det med kvalmen? Min kommer litt på formiddagen men forsvinner ganske raskt. Litt småuggen ellers.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usj, så uggen og himla irritert for tiden. Håper virkelig det kommer 2 streker om ikke så lenge:) litt merkelige smerter i magen som kommer og går også. Hurra! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Marie! Håper virkelig du får to streker! Når skal du teste og når er IKM?

 

Jeg fikk to streker idag 12 dpo! Er veldig glad og samtidig redd for om det kommer til å gå bra, men har følt meg uggen hele dagen som er et positivt tegn :) Gleder meg til å bli kjent med alle dere i februargruppa! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Lulusen! Gratulerer så mye! SÅ herlig:) endelig satt gullegget;) vet ikke helt mår jeg skal teste. Hadde positiv el-test forrige tirsdag. (Trur jeg) ikke så godt å si. Men trur den var positiv. Såh, ja. Når skal jeg teste? På mandag kanskje? :) håper formen forblir uggen en stund til da, hos deg ;) (misforstå meg rett)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...