Anonym bruker Skrevet 7. mai 2014 #1 Skrevet 7. mai 2014 Dvs. at det andre intervjuet er mer "forplikta" at de tar? Noen som har vært til annengangs intervju og IKKE fått jobben? Anonymous poster hash: 1e5ed...1b5
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2014 #2 Skrevet 7. mai 2014 Vanlig å kalle inn flere til annengangs intervju. Vi pleier å ta inn 3-5 i alle fall. Anonymous poster hash: 63194...2d3
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2014 #3 Skrevet 7. mai 2014 Nei, du er ikke sikret jobben pga annengangsintervju. Forrige gang vi ansatte noen hadde vi 15 stykker på intervju i første runde og 5 stykker i andre runde, ansatte bare 1. Anonymous poster hash: 5da37...2fe
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2014 #4 Skrevet 7. mai 2014 Vanlig at flere blir kalt inn til andregangsintervju så nei, man er ikke sikret jobben. Jeg har vært 4 ganger til andregangsintervju. 2 av gangene fikk jeg ikke jobben. Tror vi var mellom 3 og 6 som var kalt inn igjen. Anonymous poster hash: 7e48b...0f8
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2014 #5 Skrevet 7. mai 2014 Nei, det betyr bare at du er av de man ønkser å snakke nærmere med fordi du kan være aktuell for jobben. Vi pleier å kalle inn 5 il andregangsintervju og muligheten for å få jobben er da 20% så langtfra sikkert. Anonymous poster hash: 46ecd...801
SpirenMin Skrevet 7. mai 2014 #6 Skrevet 7. mai 2014 Ja, flere ganger. Mange selskaper har nok en policy på at de må gjennom alle stegene i prosessen før de ansetter, men vil nok tro at de aller fleste også bruker anledningen til å vurdere kandidatene også i runde to. Når det er sagt så har jeg også fått jobbtilbud etter første runde, men da har jeg allerede vært en kjent kandidat for arbeidsgiver.
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2014 #7 Skrevet 7. mai 2014 Vanskelig å være sikra jobben når det er iallefall 3 som som regel blir valgt ut til andregangs intervju. Anonymous poster hash: 21dba...fdc
monson Skrevet 7. mai 2014 #8 Skrevet 7. mai 2014 harvært i 4 gangs intervju. og da sto det mellom meg og ei til. hun andre fikk jobben grunnet mere erfaring. men de var veldig usikker på hvem de skulle velge så vi ble kalt inn på enda et intervju.
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2014 #9 Skrevet 7. mai 2014 Nei det tror jeg nok ikke Spørs veldig på hva slags førstegangsintervju du hadde Og hvor mange kandidater som skal på annengangs... Jeg var på gruppeintervju med 30 stk og vi var 12 stk som skulle på annengangsintervju.. Det skulle avgjøres etter annengangsintervjuet, hvem som skulle få stillingen. Jeg trodde ikke at jeg var sikret noe som helst for å si det sånn. . he he. Men fikk jobben da, så var heldig der Anonymous poster hash: 9d44a...66f
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2014 #10 Skrevet 7. mai 2014 Hvor vanlig er det egentlig med annengangsintervju? Jeg har aldri vert på mer enn ett, er det helt ut det da? Jeg har for øvrig jobbet både i privat sektor og i staten. Anonymous poster hash: caad1...9aa
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2014 #11 Skrevet 7. mai 2014 HI her. Det er to stillinger, vi er 4 stk som skal på annengangs intervju.Fikk vite det nå. Da er det kanskje håp... Anonymous poster hash: a1c45...161
monson Skrevet 7. mai 2014 #12 Skrevet 7. mai 2014 HI her. Det er to stillinger, vi er 4 stk som skal på annengangs intervju.Fikk vite det nå. Da er det kanskje håp...Anonymous poster hash: a1c45...161 ja! alltid håp når man blir kaldt inn på nytt intevju! lykke til
monson Skrevet 7. mai 2014 #13 Skrevet 7. mai 2014 Hvor vanlig er det egentlig med annengangsintervju? Jeg har aldri vert på mer enn ett, er det helt ut det da? Jeg har for øvrig jobbet både i privat sektor og i staten. Anonymous poster hash: caad1...9aa her jeg bor (trondheim) finner du nesten ingen jobber uten å ha vært på andre eller tredjegans intervju.. for vi har alt for lite jobber ifhorhold til hvor mange det er som bor her. så en enkel vaskehjelps jobb her i trondheim kan det være tredjegangs intervju. sykt mange om benet uansett jobb.. fjerdegangs intervju derimot vill jeg tro er temmelig sjeldent overalt i norge. men ikke andre eller tredjegangs.
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2014 #14 Skrevet 7. mai 2014 Hvor vanlig er det egentlig med annengangsintervju? Jeg har aldri vert på mer enn ett, er det helt ut det da? Jeg har for øvrig jobbet både i privat sektor og i staten. Anonymous poster hash: caad1...9aa her jeg bor (trondheim) finner du nesten ingen jobber uten å ha vært på andre eller tredjegans intervju.. for vi har alt for lite jobber ifhorhold til hvor mange det er som bor her. så en enkel vaskehjelps jobb her i trondheim kan det være tredjegangs intervju. sykt mange om benet uansett jobb.. fjerdegangs intervju derimot vill jeg tro er temmelig sjeldent overalt i norge. men ikke andre eller tredjegangs. Hehe, å? Jeg har vært på fire intervju i Trondheim og det var kun en intervjurunde alle gangene... Anonymous poster hash: 94cd3...393
monson Skrevet 7. mai 2014 #15 Skrevet 7. mai 2014 Hvor vanlig er det egentlig med annengangsintervju? Jeg har aldri vert på mer enn ett, er det helt ut det da?Jeg har for øvrig jobbet både i privat sektor og i staten. Anonymous poster hash: caad1...9aa her jeg bor (trondheim) finner du nesten ingen jobber uten å ha vært på andre eller tredjegans intervju.. for vi har alt for lite jobber ifhorhold til hvor mange det er som bor her. så en enkel vaskehjelps jobb her i trondheim kan det være tredjegangs intervju. sykt mange om benet uansett jobb..fjerdegangs intervju derimot vill jeg tro er temmelig sjeldent overalt i norge. men ikke andre eller tredjegangs. Hehe, å? Jeg har vært på fire intervju i Trondheim og det var kun en intervjurunde alle gangene... Anonymous poster hash: 94cd3...393 ja jeg var på intervju som stuepike for mange år siden å da var det 3intervjuer. på ikea har jeg jobbet og der var det 2 intervjuer. på en radiojobb så var det fireintervjuer. samme om man ønskr jobb i klesbutikker eller barer har jeg hørt. er ikke så rart når trondheim er en student by, og vi er stapp fulle av folk og har hverken nok jobber eller nok med leiligheter til alle. men, de jeg kjenner som jobber i bhg tror jeg ikke har vært på andre gangs intervju. det kommer nok ann på hvor "populær" jobben er om det er ett intervju elle flere..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå