Vi4+1!?:-) Skrevet 5. mai 2014 #1 Del Skrevet 5. mai 2014 Da var jeg inne i den gale testeverden igjen.. Innbilte symptomer, faktiske symptomer. Konstant kjenne etter om kanskje den rare følelsen i magen er en liten baby eller bare brusen du drakk istad... Men.. nå har jeg altså hatt en mini, brunlig blødning på dag 9 etter EL. Murringer i magen og uggen på morran. Måtte selvfølgelig teste men testen var negativ. Og da tenker jeg at alt håp er ute siden det står på testen "Test en uke før mensen med 99% sikkert resultat!!!" Og så leser jeg litt på nettet og der virker det som om mange har hatt negative tester på 9 dpo og så fått knallpositive 2 dager etterpå? Nå testet ikke jeg på morgenurin. Jeg vet ikke hvor mye det har å si.. Noen som først har testet negativt for så å teste positivt? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144139274-jupp-inn-i-testeverden-igjen-festebl%C3%B8dning/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nybegynner1 Skrevet 5. mai 2014 #2 Del Skrevet 5. mai 2014 Jeg gjorde det sist jeg var gravid! Testet to ganger i dagene før jeg ventet mensen, og begge testene var negative. Mensen kom aldri, så jeg testet igjen et par dager etter IKM og da lyste den positiv gitt! Vi mistet dessverre da etter nesten 5 mnds svangerskap, og har startet prøvinga igjen nå. Leste forresten i en artikkel i dag at det tar 7 dager fra EL til egget fester seg, og gjerne ytterligere en uke fra egget har festet seg til hormonnivået er så høyt at man kan teste sikkert. Så mitt tips; ikke bry deg så mye om at det står 99% sikkert på test-esken, prøv og ha bittelitt is i magen så ordner det seg nok når det skal. Masse lykke til! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144139274-jupp-inn-i-testeverden-igjen-festebl%C3%B8dning/#findComment-146342148 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vi4+1!?:-) Skrevet 6. mai 2014 Forfatter #3 Del Skrevet 6. mai 2014 Jeg gjorde det sist jeg var gravid! Testet to ganger i dagene før jeg ventet mensen, og begge testene var negative. Mensen kom aldri, så jeg testet igjen et par dager etter IKM og da lyste den positiv gitt! Vi mistet dessverre da etter nesten 5 mnds svangerskap, og har startet prøvinga igjen nå. Leste forresten i en artikkel i dag at det tar 7 dager fra EL til egget fester seg, og gjerne ytterligere en uke fra egget har festet seg til hormonnivået er så høyt at man kan teste sikkert. Så mitt tips; ikke bry deg så mye om at det står 99% sikkert på test-esken, prøv og ha bittelitt is i magen så ordner det seg nok når det skal. Masse lykke til! Tusen takk:-) Fryktelig trist å miste da :-( Lykke til videre du også!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144139274-jupp-inn-i-testeverden-igjen-festebl%C3%B8dning/#findComment-146343621 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå