Gå til innhold

fortell en hemmelighet du aldri ville sagt til noen.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

 

 

 

 

 

Det er jo ikke en hemmelighet sånn sett, men jeg kommer aldri til å fortelle det til noen. Jeg ser jo selv for spesielt dette her er! 

 

Jeg forestiller meg at jeg er i ulike talkshow. Daglig.  

Går rundt og tenker hva jeg svarer på spørsmål programlederne stiller. Her snakker vi alt fra Thomas og Harald til Ellen Degeneres, altså. Forteller om livet mitt, ulike temaer eller diverse. Det har gått automatikk i det, så jeg tenker myye på dette gjennom dagen. Svarer aldri høyt, men alt skjer inni hodet mitt. 

 

Det er egentlig ganske fint, og jeg liker den lille rarheten jeg går rundt med. Men jeg synes jo samtidig at det er galskap. :P

 

Anonymous poster hash: 788c2...bfc

 

 

Haha, jeg gjør AKKURAT det samme :D Trodde jeg var den eneste!

 

Anonymous poster hash: 5404b...c7b

 

Tror jeg gjør dette omtrent hver dag jeg... :P Kjempegøy å tenke på da!! :D

 

Anonymous poster hash: f7974...923

 

 

Trodde jeg var gal jeg, men er visst vanlig om man skal dømme etter denne tråden :D Haha :D

 

Anonymous poster hash: 5404b...c7b

 

Får jeg også være med i de gales klubb? I går ble jeg intervjuet av selveste Oprah. Slå den!

 

Anonymous poster hash: ec54d...881

 

Selvfølgelig! Vi har plass til alle talkshowgjester! :D 

 

Jeg har selvfølgelig blitt intervjuet av Oprah. Her for litt siden var jeg hos Graham Norton, og det var kjempegøy! Selv om jeg følte veldig på presset om å være morsom. En gang var jeg hos Dr. Phil, og fikk snakket ut om ting som plager meg. Haha, lurer på hva han egentlig hadde sagt om jeg kom ut med denne hemmeligheten?! :P 

(Tenker at jeg ikke burde skrevet mer her nå, for dette er raaart)

 

Jeg gjør det på engelsk hos engelsktalende talkshowverter, og på norsk hos norske talkshowverter. 

 

Anonymous poster hash: 788c2...bfc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Samboeren min og meg har en felles vennegjeng, der blant andre broren min og hans kone er en del av. Det ingen vet er at jeg misliker en av damene i denne "gjengen". De andre er veldig glad i henne, så jeg holder det for meg selv og later som at jeg er like glad i henne som de andre. Jeg er glad i henne, jeg er bare drittlei enkelte trekk ved henne. Dette kommer ingen rundt meg til å få vite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Jeg synes det er et evinnelig mas å dusje, og særlig å vaske håret. Unngår det akkurat så lenge at jeg begynner å stinke litt.. dusjer vel hver tredje dag ca. Vasker meg ikke heller..

 

Anonymous poster hash: 0fc75...f07

 

Jeg syns også det er et slit og venter akkurat nok til at jeg nesten ikke lukter da :D Merkelig nok kommenterer alltid folk at jeg lukter så godt og har så fint og sunt hår og hud... ;)

 

Anonymous poster hash: 5404b...c7b

 

Samme her.. Jeg har fått så mange kommentarer på et sunt og velstelt hår :) Må nesten le litt, da..

 

Anonymous poster hash: 6f717...3a0

 

Det er vel ingen hemmelighet at håret lettere ser slitt og dødt ut hvis man vasker og spesielt føner det hver dag. Det å vaske håret sjelden er jo det beste tipset for hvordan håret skal se bra ut. Jeg prøver alt jeg kan å ikke vaske håret hver dag, men gjør det ofte av gammel vane. Dusje eller i det minste vaske seg, trodde jeg alle voksne mennesker gjorde hver dag, selv om jeg i jobben min stadig vekk lukter at det ikke stemmer.

 

Anonymous poster hash: 9b17f...9bc

 

 

Jeg lukter ikke selv om jeg ikke dusjer hver dag.

 

Anonymous poster hash: 5404b...c7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboeren min og meg har en felles vennegjeng, der blant andre broren min og hans kone er en del av. Det ingen vet er at jeg misliker en av damene i denne "gjengen". De andre er veldig glad i henne, så jeg holder det for meg selv og later som at jeg er like glad i henne som de andre. Jeg er glad i henne, jeg er bare drittlei enkelte trekk ved henne. Dette kommer ingen rundt meg til å få vite.

lurt med anonym knappen da;)

 

Anonymous poster hash: 89193...d8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

 

 

 

 

Det er jo ikke en hemmelighet sånn sett, men jeg kommer aldri til å fortelle det til noen. Jeg ser jo selv for spesielt dette her er! 

 

Jeg forestiller meg at jeg er i ulike talkshow. Daglig.  

Går rundt og tenker hva jeg svarer på spørsmål programlederne stiller. Her snakker vi alt fra Thomas og Harald til Ellen Degeneres, altså. Forteller om livet mitt, ulike temaer eller diverse. Det har gått automatikk i det, så jeg tenker myye på dette gjennom dagen. Svarer aldri høyt, men alt skjer inni hodet mitt. 

 

Det er egentlig ganske fint, og jeg liker den lille rarheten jeg går rundt med. Men jeg synes jo samtidig at det er galskap. :P

 

Anonymous poster hash: 788c2...bfc

 

 

Haha, jeg gjør AKKURAT det samme :D Trodde jeg var den eneste!

 

Anonymous poster hash: 5404b...c7b

 

Tror jeg gjør dette omtrent hver dag jeg... :P Kjempegøy å tenke på da!! :D

 

Anonymous poster hash: f7974...923

 

 

Trodde jeg var gal jeg, men er visst vanlig om man skal dømme etter denne tråden :D Haha :D

 

Anonymous poster hash: 5404b...c7b

 

 

Jeg gjør også dette. Ikke nødvendigvis talkshow, men lange samtaler og utredninger om ulike ting til forsjellige personer. Hver dag.

 

Anonymous poster hash: 30097...2de

 

Haha, godt vi er flere! :P

Nå føler jeg meg faktisk litt mer normal :P

 

Anonymous poster hash: 788c2...bfc

 

Jeg gjør også dette både på norsk og engelsk. :)

 

Anonymous poster hash: 0425e...f6c

 

Av en eller annen grunn gjør jeg det bare på engelsk:-)

 

Anonymous poster hash: ec54d...881

 

Me too!! Går BARE i engelsk o.O I guess it's pretty more easier being a english-talking celeb then a norwegian one :P

 

Anonymous poster hash: f7974...923

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Det er jo ikke en hemmelighet sånn sett, men jeg kommer aldri til å fortelle det til noen. Jeg ser jo selv for spesielt dette her er! 

 

Jeg forestiller meg at jeg er i ulike talkshow. Daglig.  

Går rundt og tenker hva jeg svarer på spørsmål programlederne stiller. Her snakker vi alt fra Thomas og Harald til Ellen Degeneres, altså. Forteller om livet mitt, ulike temaer eller diverse. Det har gått automatikk i det, så jeg tenker myye på dette gjennom dagen. Svarer aldri høyt, men alt skjer inni hodet mitt. 

 

Det er egentlig ganske fint, og jeg liker den lille rarheten jeg går rundt med. Men jeg synes jo samtidig at det er galskap. :P

 

Anonymous poster hash: 788c2...bfc

 

 

Haha, jeg gjør AKKURAT det samme :D Trodde jeg var den eneste!

 

Anonymous poster hash: 5404b...c7b

 

Tror jeg gjør dette omtrent hver dag jeg... :P Kjempegøy å tenke på da!! :D

 

Anonymous poster hash: f7974...923

 

 

Trodde jeg var gal jeg, men er visst vanlig om man skal dømme etter denne tråden :D Haha :D

 

Anonymous poster hash: 5404b...c7b

 

 

Jeg gjør også dette. Ikke nødvendigvis talkshow, men lange samtaler og utredninger om ulike ting til forsjellige personer. Hver dag.

 

Anonymous poster hash: 30097...2de

 

Haha, godt vi er flere! :P

Nå føler jeg meg faktisk litt mer normal :P

 

Anonymous poster hash: 788c2...bfc

 

Jeg gjør også dette både på norsk og engelsk. :)

 

Anonymous poster hash: 0425e...f6c

 

Av en eller annen grunn gjør jeg det bare på engelsk:-)

 

Anonymous poster hash: ec54d...881

 

Me too!! Går BARE i engelsk o.O I guess it's pretty more easier being a english-talking celeb then a norwegian one :P

 

Anonymous poster hash: f7974...923

 

 

"Then" og "than" er to forskjellige ord, som betyr forskjellige ting. Du mener "than". 

 

Anonymous poster hash: 30097...2de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sittet på glatcelle. Ble tatt med dop på meg når jeg var 20. Bruker ikke dop i dag.



Anonymous poster hash: 5c1ea...c12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er avhengig av xanor.

Adopterte nylig bort min eneste datter.

Jeg lider av panikklidelse og ptsd.

Er sikker på at jeg aldri kommer til å overleve 2014.

 

Anonymous poster hash: e2dc7...774

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sliter veldig psykisk og tenker daglig på å ta livet mitt. Håper ofte at jeg dør hvis jeg f.eks sitter i bilen, på toget, flyet, men får dårlig samvittighet fordi da ville flere andre dødd samtidig. Jeg nekter å fortelle det til noen for da blir livet mitt ødelagt. Er utad veldig oppegående og er kjempeengasjert og med på "alt"

Tror mange ville fått sjokk hvis de visste hvordan jeg egentlig er.

 

 

 

Jeg så døde mennesker i flere år. Jeg så dem ofte og overalt. Elsket å gå ute om natten selv om jeg også var redd. Var 9-10 da det begynte og

 

Anonymous poster hash: 5881e...ce5

Gå til en psykolog? Andre trenger vel ikke vite noe om det? Håper du får noen å snakke med og at ting ordner seg for deg. Fælt å ha det på den måten!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ble seksuelt misbrukt av fetteren min... Har noen ganger hatt lyst til å fortelle det til forloveden som er politi, når vi snakker om temaet "Seksuelt misbrukt av noen nære i slekten.".. :/ Men klarer ikke.

Søsteren min vet det, for hun var og så på da det skjedde.. Men hun husker det sikkert ikke.

 

Anonymous poster hash: f7974...923

Jeg ble voldtatt av tremenningen min og orker heller ikke fortelle det til samboeren min... Det føles så skittent og fælt, prøver bare å glemme det men er samtidig livredd for at han skal si noe. Redd folk skal tro jeg var med på det, for det var jeg jo ikke. Var sikkert litt eldre enn deg da, siden søsteren din ikke husker? Jeg har faktisk også en fetter som har prøvd seg på meg, og søsteren min når vi var små. Jeg var typ 3-4 😢 Høres ut som jeg har en gal familie men det er heldigvis ikke tilfelle.

 

Anonymous poster hash: 17b13...d11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gamle er dere egentlig?

Dere som driver med talkshow... :o

 

 

Anonymous poster hash: 11676...2ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor gamle er dere egentlig?

Dere som driver med talkshow... :o

 

 

Anonymous poster hash: 11676...2ef

 

Jeg er 28 :P

 

Anonymous poster hash: 5404b...c7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har 1,5 mill i tulle gjeld . Alltid jobbet og tjener godt, men vurderer rett og slett å ta livet mitt på grunn av gjelda. Har tvunget lønnstrekk , og all gjeld er i ferd med enten å gå til inkasso eller namsmannen.

 

Har hatt mange utfordringer i livet , men ser ingen løsning på dette med økonomien . Jobber 100 % . Har i perioder ikke mat til ungene engang . Tar ikke telefonen når ukjente nummer ringer . Vurderer sterkt å ta livet mitt, slik at ungene skal få en bedre sjanse . I tillegg er det en voldsom psykisk belastning

 

Anonymous poster hash: befc8...54c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er avhengig av xanor.

Adopterte nylig bort min eneste datter.

Jeg lider av panikklidelse og ptsd.

Er sikker på at jeg aldri kommer til å overleve 2014.

 

Anonymous poster hash: e2dc7...774

får du noen slags hjelp? <3

 

Anonymous poster hash: ab883...0ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har 1,5 mill i tulle gjeld . Alltid jobbet og tjener godt, men vurderer rett og slett å ta livet mitt på grunn av gjelda. Har tvunget lønnstrekk , og all gjeld er i ferd med enten å gå til inkasso eller namsmannen.

 

Har hatt mange utfordringer i livet , men ser ingen løsning på dette med økonomien . Jobber 100 % . Har i perioder ikke mat til ungene engang . Tar ikke telefonen når ukjente nummer ringer . Vurderer sterkt å ta livet mitt, slik at ungene skal få en bedre sjanse . I tillegg er det en voldsom psykisk belastning

 

Anonymous poster hash: befc8...54c

 

Hvis du er i fast jobb, hva med å søke gjeldsordning? Ta kontakt med NAV gjeldsrådgivning eller Namsfogden. Da vil dere være helt gjeldsfrie etter fem år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med hun over her. Det finnes alltid en løsning! Ta kontakt med namsmannen eller nav. Å ta livet sitt er ikke en løsning! Tenk på ungene dine, de fortjener å ha mammaen sin i livet sitt. Økonomiske problemer er forferdelig, men absolutt ikke verdt å ta livet sitt for.

 

Stor klem!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff! Det er så trist å lese at så mange har så alvorlige problemer og later som om de har det perfekte liv. Godt og tenke oss godt om før vi kritiserer noen, vi kan aldri vite hvordan de egentlig har det.

 

Anonymous poster hash: 62676...dfe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Talkshow gjengen er jo fantastisk. Da den første anonyme stod fram i denne tråden var jeg sikker på at vedkommende var steingal. Men, så viser det seg at det er en hel bataljon av dere her. Hohoho, you made my day.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke akkurat en hemmelighet da, men et stort HÅP.
Spurte faktisk en biokjemiker om det går an å ta noe drepe-middel på en katt, uten at den ble skada, og når katten gikk inn til eieren og eieren klappa den og han dæva... :D :D

Eieren spiller drithøy musikk 24/7, og jeg savner søvn...

 



Anonymous poster hash: f7974...923
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har 1,5 mill i tulle gjeld . Alltid jobbet og tjener godt, men vurderer rett og slett å ta livet mitt på grunn av gjelda. Har tvunget lønnstrekk , og all gjeld er i ferd med enten å gå til inkasso eller namsmannen.

 

Har hatt mange utfordringer i livet , men ser ingen løsning på dette med økonomien . Jobber 100 % . Har i perioder ikke mat til ungene engang . Tar ikke telefonen når ukjente nummer ringer . Vurderer sterkt å ta livet mitt, slik at ungene skal få en bedre sjanse . I tillegg er det en voldsom psykisk belastning

 

Anonymous poster hash: befc8...54c

barna dine trenger deg. Det finnes en løsning... finn en løsning der du betaler så mye du kan.. så fpr det heller gå inn ver lengre tid... de er ofte åpne for forslag og ikke vanskelige bår du sier du sliter med å handle inn hverdagslige ting. Kontakt dem. Ta det derifra. Drt ornder srg.

 

Anonymous poster hash: ab883...0ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har 1,5 mill i tulle gjeld . Alltid jobbet og tjener godt, men vurderer rett og slett å ta livet mitt på grunn av gjelda. Har tvunget lønnstrekk , og all gjeld er i ferd med enten å gå til inkasso eller namsmannen.

Har hatt mange utfordringer i livet , men ser ingen løsning på dette med økonomien . Jobber 100 % . Har i perioder ikke mat til ungene engang . Tar ikke telefonen når ukjente nummer ringer . Vurderer sterkt å ta livet mitt, slik at ungene skal få en bedre sjanse . I tillegg er det en voldsom psykisk belastning Anonymous poster hash: befc8...54c

Nei! Du må ikke tenke at barna dine får det bedre uten deg, for det er ikke sant! Snakk med noen, du trenger hjelp og støtte for å komme deg videre. Stor klem.

 

Anonymous poster hash: f953a...e26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ikke akkurat en hemmelighet da, men et stort HÅP.

Spurte faktisk en biokjemiker om det går an å ta noe drepe-middel på en katt, uten at den ble skada, og når katten gikk inn til eieren og eieren klappa den og han dæva... :D :biggrin:

 

Eieren spiller drithøy musikk 24/7, og jeg savner søvn...

 

 

 

Anonymous poster hash: f7974...923

 

Fy faen, du er et onskapsfult menneske. Håper virkelig du får straffa di en dag. Du er bare syk, syk, syk! 

 

Anonymous poster hash: 5c548...4d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...