Gå til innhold

fortell en hemmelighet du aldri ville sagt til noen.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Kommer heller ikke på noe akkurat nå, men det er alltid morsomt med slike tråder ;).

Endret av Ibsenfrue
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg gråter omtrent daglig i dyp fortvilelse fordi jeg er så sliten og til tider lei ungemas og -gråt. På utsiden er jeg alltid blid, smilende og positiv.

 

Jeg går altså rundt og er en falsk supermamma.

 

Anonymous poster hash: 10998...6bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går ofte og sier stygge ting til folk inni hodet :P typ: "flytt deg, schtøgga!" "Seriøst! Er det mulig å være så jævla romfrekk, din ku!"

 

Anonymous poster hash: 7de52...7eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet når noen skal dø, lenge før sykdommen eller ulykken har skjedd :( Har aldri turt å si ifra til noen når jeg vet hvordan ting kommer til å ende. Har flere ganger sett for meg ulykker som kan skje meg selv, men som jeg har avverget før det har skjedd. Forskjellen med andre og meg selv er at jeg vet det gjerne uker før det skal skje, mens jeg selv vet det bare noen sekunder/minutter før.



Anonymous poster hash: 90734...1a7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stjeler forferdelig mye! Alt fra lamper, puter, klær, dyner, sko, blomster, mat, gardiner, bilder, toalettsaker, sminke etc etc. Stjålet bla veske til 9 800kr på Gardermoen. Og mye, myyye annet!

 

Var på byen en gang. Bestilte drosje hjem. Gadd ikke å betale, så jeg valgte å heller ha sex med ham. Han veide type 140 kg, og var helt grusom. Jeg har i grunn et ganske pent utseende. His lucky day!

 

Anonymous poster hash: bd84b...823

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jo ikke en hemmelighet sånn sett, men jeg kommer aldri til å fortelle det til noen. Jeg ser jo selv for spesielt dette her er! 

Jeg forestiller meg at jeg er i ulike talkshow. Daglig.  
Går rundt og tenker hva jeg svarer på spørsmål programlederne stiller. Her snakker vi alt fra Thomas og Harald til Ellen Degeneres, altså. Forteller om livet mitt, ulike temaer eller diverse. Det har gått automatikk i det, så jeg tenker myye på dette gjennom dagen. Svarer aldri høyt, men alt skjer inni hodet mitt. 

Det er egentlig ganske fint, og jeg liker den lille rarheten jeg går rundt med. Men jeg synes jo samtidig at det er galskap. :P 



Anonymous poster hash: 788c2...bfc
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stjeler forferdelig mye! Alt fra lamper, puter, klær, dyner, sko, blomster, mat, gardiner, bilder, toalettsaker, sminke etc etc. Stjålet bla veske til 9 800kr på Gardermoen. Og mye, myyye annet!

 

Var på byen en gang. Bestilte drosje hjem. Gadd ikke å betale, så jeg valgte å heller ha sex med ham. Han veide type 140 kg, og var helt grusom. Jeg har i grunn et ganske pent utseende. His lucky day!

 

Anonymous poster hash: bd84b...823

oi.. 😱
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er et evinnelig mas å dusje, og særlig å vaske håret. Unngår det akkurat så lenge at jeg begynner å stinke litt.. dusjer vel hver tredje dag ca. Vasker meg ikke heller..

 

Anonymous poster hash: 0fc75...f07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har masse drittgjeld og har 1 sak hos namsmann som har gått til tvangstrekk.

 

Jeg har en form for bulimi, utenom overspisingen.

 

Jeg lyver ganske mye for å fremstille meg selv bedre enn jeg er.

 

Jeg er i et fast forhold, men trenger bekreftelse fra andre menn, og må alltid ha noen andre som er interessert i meg, selv om jeg aldri gjør noe med det, annet enn å flørte.

 

 

 

Anonymous poster hash: 85089...645

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er et evinnelig mas å dusje, og særlig å vaske håret. Unngår det akkurat så lenge at jeg begynner å stinke litt.. dusjer vel hver tredje dag ca. Vasker meg ikke heller..

 

Anonymous poster hash: 0fc75...f07

Æsj, æsj, æsj

 

Anonymous poster hash: 5c548...4d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ble voldtatt og fortalte alle at jeg ikke vet hvem som gjorde det. Jeg judge. Vet hvem det er, og får angst hver gang jeg ser tegn til denne personen! Er livredd min samboer skal få vite det da det er et familiemedlem (tremenning) og jeg føler skam.

 

Anonymous poster hash: 17b13...d11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg piller i nesa og spiser det :/ Usj

 

 

*Husk anonymknappen*

 

Anonymous poster hash: 5c548...4d2

 

samme her.

 

Anonymous poster hash: aca26...8bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg er ufattelig mye mer kynisk og kald enn de som kjenner meg er klar over. Følelsesløs, kald fisk som nok har endel mindre empati på lager enn de fleste andre. Æsj. Skulle ønske jeg ikke var sånn :( Jeg skjuler det så godt jeg kan, og har trent meg opp til å reagere og svare "rett" slik at folk ikke skal skjønne at jeg er så tom på innsiden.

 

Anonymous poster hash: a075d...a65

Du er ikke alene

 

Anonymous poster hash: 30f7b...e0b

Her og.

 

Anonymous poster hash: 2d1a4...454

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Det er jo ikke en hemmelighet sånn sett, men jeg kommer aldri til å fortelle det til noen. Jeg ser jo selv for spesielt dette her er!

 

Jeg forestiller meg at jeg er i ulike talkshow. Daglig.

Går rundt og tenker hva jeg svarer på spørsmål programlederne stiller. Her snakker vi alt fra Thomas og Harald til Ellen Degeneres, altså. Forteller om livet mitt, ulike temaer eller diverse. Det har gått automatikk i det, så jeg tenker myye på dette gjennom dagen. Svarer aldri høyt, men alt skjer inni hodet mitt.

 

Det er egentlig ganske fint, og jeg liker den lille rarheten jeg går rundt med. Men jeg synes jo samtidig at det er galskap. :P

 

Anonymous poster hash: 788c2...bfc

Haha det gjør jeg også :D

 

Anonymous poster hash: e7603...15c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg vet når noen skal dø, lenge før sykdommen eller ulykken har skjedd :( Har aldri turt å si ifra til noen når jeg vet hvordan ting kommer til å ende. Har flere ganger sett for meg ulykker som kan skje meg selv, men som jeg har avverget før det har skjedd. Forskjellen med andre og meg selv er at jeg vet det gjerne uker før det skal skje, mens jeg selv vet det bare noen sekunder/minutter før.

 

Anonymous poster hash: 90734...1a7

 

 

Jeg også.

 

Jeg syntes det var fælt inntil jeg begynte å se det som en gave. Jeg får tid til å forberede meg, jeg får som regel sett de det gjelder en siste gang og sagt "ha det" - selv om jeg selvfølgelig aldri sier at jeg vet det jeg vet. Men det er koselig å kunne møte noen og vite at jeg i hvert fall får et siste hyggelig besøk (i steden for at jeg kanskje ellers ville utsatt besøket... og så var det for sent), at jeg kan fortelle at jeg er glad i dem, eller bare gi dem en ekstra god klem.

Det å se på det som en gave i steden for det motsatte gjorde at jeg fikk et avslappet forhold til det.

 

Anonymous poster hash: ed441...20d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er medium-klarsynt-sanndrømmer. Kan heale, gå i trance (ånder snakker gjennom meg) kan sette meg ned å skrive det dei vil si. Ser ånder rundt meg hele tiden.

 

Anonymous poster hash: 87857...0d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAR SERIØST LAKENSKREKK. SOVER SYKT LITE OG BLIR NESTEN SYK AV DET. Beklager store bokstaver...



Anonymous poster hash: 1f83a...33e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sliter veldig psykisk og tenker daglig på å ta livet mitt. Håper ofte at jeg dør hvis jeg f.eks sitter i bilen, på toget, flyet, men får dårlig samvittighet fordi da ville flere andre dødd samtidig. Jeg nekter å fortelle det til noen for da blir livet mitt ødelagt. Er utad veldig oppegående og er kjempeengasjert og med på "alt"

Tror mange ville fått sjokk hvis de visste hvordan jeg egentlig er.

 

 

 

Jeg så døde mennesker i flere år. Jeg så dem ofte og overalt. Elsket å gå ute om natten selv om jeg også var redd. Var 9-10 da det begynte og

 

Anonymous poster hash: 5881e...ce5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Det er jo ikke en hemmelighet sånn sett, men jeg kommer aldri til å fortelle det til noen. Jeg ser jo selv for spesielt dette her er!

 

Jeg forestiller meg at jeg er i ulike talkshow. Daglig.

Går rundt og tenker hva jeg svarer på spørsmål programlederne stiller. Her snakker vi alt fra Thomas og Harald til Ellen Degeneres, altså. Forteller om livet mitt, ulike temaer eller diverse. Det har gått automatikk i det, så jeg tenker myye på dette gjennom dagen. Svarer aldri høyt, men alt skjer inni hodet mitt.

 

Det er egentlig ganske fint, og jeg liker den lille rarheten jeg går rundt med. Men jeg synes jo samtidig at det er galskap. :P

 

Anonymous poster hash: 788c2...bfc

Haha det gjør jeg også :D

 

Anonymous poster hash: e7603...15c

Eh og :-D

 

Anonymous poster hash: 024e2...e35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk lenge rundt å håpet på at jorden ble utslettet. At vi alle bare kunne dø. Ikke akkurat samtale emne blant familie og venner.

 

Er dypt deprimert, men får nå god hjelp.



Anonymous poster hash: bdd87...627
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Det er jo ikke en hemmelighet sånn sett, men jeg kommer aldri til å fortelle det til noen. Jeg ser jo selv for spesielt dette her er! 

 

Jeg forestiller meg at jeg er i ulike talkshow. Daglig.  

Går rundt og tenker hva jeg svarer på spørsmål programlederne stiller. Her snakker vi alt fra Thomas og Harald til Ellen Degeneres, altså. Forteller om livet mitt, ulike temaer eller diverse. Det har gått automatikk i det, så jeg tenker myye på dette gjennom dagen. Svarer aldri høyt, men alt skjer inni hodet mitt. 

 

Det er egentlig ganske fint, og jeg liker den lille rarheten jeg går rundt med. Men jeg synes jo samtidig at det er galskap. :P

 

Anonymous poster hash: 788c2...bfc

 

 

Haha, jeg gjør AKKURAT det samme :D Trodde jeg var den eneste!

 

Anonymous poster hash: 5404b...c7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...