Gå til innhold

fortell en hemmelighet du aldri ville sagt til noen.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg hadde sex med samboer og elsker på samme dag, ble gravid, og visste ikke hvem som var faren. Måtte til utlandet og ta en farskapstest før fødsel.

 

Anonymous poster hash: db8fe...50d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde sex med samboer og elsker på samme dag, ble gravid, og visste ikke hvem som var faren. Måtte til utlandet og ta en farskapstest før fødsel.

 

Anonymous poster hash: db8fe...50d

Hvem var faren da?

 

Anonymous poster hash: e1dbf...464

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Jeg er ufattelig mye mer kynisk og kald enn de som kjenner meg er klar over. Følelsesløs, kald fisk som nok har endel mindre empati på lager enn de fleste andre. Æsj. Skulle ønske jeg ikke var sånn :( Jeg skjuler det så godt jeg kan, og har trent meg opp til å reagere og svare "rett" slik at folk ikke skal skjønne at jeg er så tom på innsiden.

 

Anonymous poster hash: a075d...a65

Du er ikke alene

 

Anonymous poster hash: 30f7b...e0b

Her og.

 

Anonymous poster hash: 2d1a4...454

Samme her. Og jeg skammer meg så dypt. Har for eksempel aldri følt genuin sorg når familiemedlemmer har dødd(eldre mennesker, men likevel...)

:(

 

 

Anonymous poster hash: a1d37...2de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt et forhold til en mann som er 13 år yngre i 2 år nå. Ser han kanskje 3x i året da han ikke er norsk og er på reisefot hele tiden. De gangene vi har en helg sammen forlater vi aldri senga. Mannen min vet om det og synes det er spennende. Jeg vil slutte med det, merker at jeg har fått følelser som jeg ikke skal ha.....



Anonymous poster hash: 517ce...664
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg hadde sex med samboer og elsker på samme dag, ble gravid, og visste ikke hvem som var faren. Måtte til utlandet og ta en farskapstest før fødsel.

 

Anonymous poster hash: db8fe...50d

Hvem var faren da?

 

Anonymous poster hash: e1dbf...464

Samboer

 

Anonymous poster hash: db8fe...50d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er en manipulator. Bruker utseendet til det meste. Fikk lån i banken etter å ha flørtet med en bankansatt på facebook. Jeg likte ikke dama til exen, så jeg gjorde alt for å ødelegge forholdet deres. Hadde sex med han og sendte masse flørtemeldinger som dama så. Endte med at han kastet ut henne og deres felles barn. Min sambo har sakt at han ikke ønsker barn på mange år enda, så nektet jeg han sex. Er gravid nå ☺ Jeg ønsker ikke å være sånn! Jeg vet at jeg er et forferdelig menneske. Har mistanke om at jeg er bipolar, men tørr ikke å dra til psykolog.

 

Anonymous poster hash: 062bb...b7c

Det er slikt jeg tenker og får lyst til å gjøre innomellom, jeg klarer bare ikke få meg til å gjøre det.

Jeg vet det er slemt, men samtidig... jeg klarer ikke la være å tenke at det er godt gjort av deg! ;)

Enten kan en være en som blir tråkket på eller så kan en være en som får sin vilje her i verden.

Men, så du vet, forandrer du deg og får samvittighet så vil den plage deg noe innmari. Så vet ikke hva som er best egentlig.

 

Anonymous poster hash: f56be...50b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg er en manipulator. Bruker utseendet til det meste. Fikk lån i banken etter å ha flørtet med en bankansatt på facebook. Jeg likte ikke dama til exen, så jeg gjorde alt for å ødelegge forholdet deres. Hadde sex med han og sendte masse flørtemeldinger som dama så. Endte med at han kastet ut henne og deres felles barn. Min sambo har sakt at han ikke ønsker barn på mange år enda, så nektet jeg han sex. Er gravid nå ☺ Jeg ønsker ikke å være sånn! Jeg vet at jeg er et forferdelig menneske. Har mistanke om at jeg er bipolar, men tørr ikke å dra til psykolog.

 

Anonymous poster hash: 062bb...b7c

Det er slikt jeg tenker og får lyst til å gjøre innomellom, jeg klarer bare ikke få meg til å gjøre det.

Jeg vet det er slemt, men samtidig... jeg klarer ikke la være å tenke at det er godt gjort av deg! ;)

Enten kan en være en som blir tråkket på eller så kan en være en som får sin vilje her i verden.

Men, så du vet, forandrer du deg og får samvittighet så vil den plage deg noe innmari. Så vet ikke hva som er best egentlig.

 

Anonymous poster hash: f56be...50b [/acronym

Dette er ikke bipolar.. gå til psykogen 

 

Anonymous poster hash: d02f4...a83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drikker når jeg er alene.

Deprimert,angst- slitt med det siden jeg var 14 men aldri fortalt det til venner/familie,ikke til samboeren engang. Har gått på antidepressiva noen ganger, ingen som vet.

Har nasket i butikk da jeg var ong ( skjemmes)

Føler meg veldig mislykket selv om jeg fremstår som en glad,smilende person når jeg er blant folk.

Har hatt selvmordstanker mange ganger,men kommer ikke til å gjennomføre pga familie.

 

 

Anonymous poster hash: 839bd...f8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stjal 4000kr fra pappa da jeg bar tenåring. Han er verdens beste og den snilleste personen jeg vet om, så dette slet på samvittigheten min i mange år. Gav han 6000 rett i hånda en dag for noen år siden og fortalte alt. Ingen, ikke engang mamma vet om det. Nasket også i butikker...blir i overkant skitten i fantasien når jeg har drukket og fått typen med på mye rar, men bra sex:)

 

Anonymous poster hash: 919e5...de6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som forteller deres mørkeste hemmeligheter, jeg har et spm. kan ikke moderatorer se hvem som svarer? Selv om man svarer anonymt?

Flaut i så fall, om det er nabon feks. som er moderator😱

Men dette er kanskje ikke tilfelle?

 

Anonymous poster hash: 310d3...056

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Minnieropptatt

Dere som forteller deres mørkeste hemmeligheter, jeg har et spm. kan ikke moderatorer se hvem som svarer? Selv om man svarer anonymt?

Flaut i så fall, om det er nabon feks. som er moderator😱

Men dette er kanskje ikke tilfelle?

 

Anonymous poster hash: 310d3...056

Moderatorer har ikke lov å sjekke hvilket nick som gjemmer seg bak anonym. Det er strenge regler på det.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Dere som forteller deres mørkeste hemmeligheter, jeg har et spm. kan ikke moderatorer se hvem som svarer? Selv om man svarer anonymt?

Flaut i så fall, om det er nabon feks. som er moderator😱

Men dette er kanskje ikke tilfelle?

 

Anonymous poster hash: 310d3...056

Moderatorer har ikke lov å sjekke hvilket nick som gjemmer seg bak anonym. Det er strenge regler på det.

Men de kan?

 

Anonymous poster hash: 310d3...056

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Dere som forteller deres mørkeste hemmeligheter, jeg har et spm. kan ikke moderatorer se hvem som svarer? Selv om man svarer anonymt?

Flaut i så fall, om det er nabon feks. som er moderator

Men dette er kanskje ikke tilfelle?

 

Anonymous poster hash: 310d3...056

Moderatorer har ikke lov å sjekke hvilket nick som gjemmer seg bak anonym. Det er strenge regler på det.

Men de kan?

 

Anonymous poster hash: 310d3...056

 

Ja, hvis noen for eksempel skriver, "jeg er pedofil og jobber i barnehage", så vil moderator kunne finne ut av hvilken IP-adresse det er skrevet fra og sende inn det til politiet. Men hvis noen skriver, "jeg er utro mot min mann med min yoga-lærer", så kan ikke brukermoddene sjekke hvem som skrev det. Det er heller ikke slikt som noen av de andre med høyere rettigheter på forumet er interessert i å finne ut av.

 

Så ingen fare, du kan trygt fortelle om dine scat-opplevelser uten noen konsekvenser eller at noen som bruker det mot deg.

 

Anonymous poster hash: f56be...50b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

Dere som forteller deres mørkeste hemmeligheter, jeg har et spm. kan ikke moderatorer se hvem som svarer? Selv om man svarer anonymt?

Flaut i så fall, om det er nabon feks. som er moderator

Men dette er kanskje ikke tilfelle?

 

Anonymous poster hash: 310d3...056

Moderatorer har ikke lov å sjekke hvilket nick som gjemmer seg bak anonym. Det er strenge regler på det.
Men de kan?

 

Anonymous poster hash: 310d3...056

Ja, hvis noen for eksempel skriver, "jeg er pedofil og jobber i barnehage", så vil moderator kunne finne ut av hvilken IP-adresse det er skrevet fra og sende inn det til politiet. Men hvis noen skriver, "jeg er utro mot min mann med min yoga-lærer", så kan ikke brukermoddene sjekke hvem som skrev det. Det er heller ikke slikt som noen av de andre med høyere rettigheter på forumet er interessert i å finne ut av.

 

Så ingen fare, du kan trygt fortelle om dine scat-opplevelser uten noen konsekvenser eller at noen som bruker det mot deg.

 

Anonymous poster hash: f56be...50b

Hehe ok, takk :)

 

 

Anonymous poster hash: 310d3...056

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt en vanskelig oppvekst med en famile som er i konstant krangel med hverandre. Jeg har taklet det ved å fantasere meg en bedre liv. Alt starter med oppdiktet famile, mitt eget oppdiktet liv hvor alt bare er perfekt min fantasi er så detaljert at jeg noen ganger glømmer at det ikke er mitt eget liv og det er vanskelig å komme tilbake til virkeligheten. Selvom livet er blitt bedre lager jeg fremdeles fantasi liv og tenker på de hele tiden. Jeg har ikke har diktet en men mange gjennom årene. Jeg er også berømt av og til å er også med på talkshow, men det er tydeligvis helt vanlig i dette forumet :)

 

Anonymous poster hash: 153b4...250

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hater mannen for den han var før og det han gjorde mot meg, men later som alt er OK. Verst for meg selv......

Og jeg bruker myyyye tid på DIB😩

 

Anonymous poster hash: 6d4fc...87e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Hatt jentesex

Vært myyye utro (ikke mot samboer)

Er sykt gnien, enda jeg tjener fett. Kjøper alt brukt, og selger brukte ting i stedet for å gi til noen som trenger det.

Er deprimert,men ingen aner det.

Hater virkelig sex (enda det er fantastisk når vi har sex, er bare tiltak å orke etter at vi fikk barna)

Hvis jeg skal sende snap feks av barna så tar jeg sikkert 5-10 bilder før jeg er fornøyd (elsker barna mine, de er utrolig fine, men føler de er så lite fotogene).

Det med bilder gjelder meg selv også, enda jeg også er relativt pen.

 

 

Anonymous poster hash: 9dab0...d7c

Jeg gjør det samme når jeg skal snappe barna mine... De er verdens vakreste barn men får ingen fine bilder :P *føler meg slem*

 

 

Anonymous poster hash: b12ff...259

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes det voksne mennesker som PILLER BUSER OG SPISER DEM!!!?

 

Anonymous poster hash: c78ac...521

Tydeligvis 😲 Nasty!

 

 

Anonymous poster hash: 2dfc2...0da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min er dritsur fordi jeg har kastet bruksanvisningen til den nye vannkokeren UTEN Å HA LEST DEN..

Det er så dumt at det kan jeg ikke fortelle noen..

Til orientering er det en helt ordinær vannkoker med en knapp og en strømledning..

Men noe må man jo finne på å bli sur for..

 

Anonymous poster hash: 85825...52b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar 10 ++ tabletter hver dag for å klare dagene. Har kroniske smerte. Bare mine nærmeste som vet om det. Jeg jobber fortsatt 100%, men har av og til dårlig samvittighet når jeg fører timer fordi jeg føler jeg bruker mer tid på jobben en jeg burde. Har tenkt mange ganger å spør legen om det er mulig å sykemelde seg en viss prosent andel, og fortsatt være 100% på jobb, da kunne jeg jobbet med bedre samvittighet ovenfor våres kunder. Men når alt kommer til alt, så tror jeg dette aldri kommer til å bli en realitet. Alt foregår bare i hode mitt. 



Anonymous poster hash: 42457...cf8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...