Gå til innhold

fortell en hemmelighet du aldri ville sagt til noen.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Gjest lykkeliggift

 

 

 

 

 

 

Håper du ikke har fått spredd de syke genene dine videre og at du brenner i helvete den dagen du endelig dør.

 

Det var da voldsomt, du fremstår ikke akkurat som noe særlig mer balansert selv med det svaret ditt.

 

Anonymous poster hash: de8a1...5ba

Sikkert ikke, men dyremishandling gjør meg fly forbannet. Når man blander det med virkelige sinnsyke ideer hvor eier skal føle skyld over dødsfallet, ja, da blir jeg ufin.

 

Anonymous poster hash: 5404b...c7b

Nå har du helt misforstått, hun ønsker jo ikke at katten skal bli skadet i det hele tatt, men at eieren ved første klapp på den skal falle død om.

Rene Agatha Christie :D

 

Anonymous poster hash: d7037...94d

Er langt i fra for å skade katten altså, elsker kattepuser. Men altså...damene flyr i flint fordi de trodde katten skulle mishandles/ drepes. Men mennesket...ikke så farlig med han da.

 

Kjør på katten - brennihelvettedittjævlasvindøøøø !!

Kjør på mannen : naice, godt å bli kvitt irriterende nabo.

 

Holder virkelig på å le meg ihjel her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mistet min autorisasjon som sykepleier pga pillemisbruk/ forfalskning av resepter. Er 4 år siden. Idag jobber jeg som butikkmedarbeider og ingen i min nåværende jobb kjenner til min forhistorie. Er 3, 5 år siden min siste pille :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fortsatt usikker på om det var riktig å anmelde han som voldtok meg. Det var ingen brutal voldtekt, men stille og rolig mens jeg sov. Føler på en måte at det ikke var en ekte voldtekt og at jeg ble presset til å anmelde. Han ble dømt, men likevel føler jeg det usikkert om det var riktig :s

 

Anonymous poster hash: 47524...bb3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fortsatt usikker på om det var riktig å anmelde han som voldtok meg. Det var ingen brutal voldtekt, men stille og rolig mens jeg sov. Føler på en måte at det ikke var en ekte voldtekt og at jeg ble presset til å anmelde. Han ble dømt, men likevel føler jeg det usikkert om det var riktig :s

 

Anonymous poster hash: 47524...bb3

Så lenge det ikke var mannen din som skulle vekke deg med sex var det selvfølgelig riktig å anmelde. Man har IKKE sex med folk som sover/er bevisstløse.

 

Anonymous poster hash: a9098...585

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fantaserer om en viss ordfører oppi dalom mens jeg onanerer. Himmel, så deilige orgasmen jeg får. Jeg fantaserer om at vi er på hyttetur og at han veileder meg og hjelper meg med sex og onanering. Ville ALDRI gjort noe som helst med ham i virkeligheten, men i fantasien er alt lov : D

 

Anonymous poster hash: b4280...b7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når jeg er alene i bilen på ukjente veier med GPS'en som jeg så fint har valgt å kalle for Petra har vi lange dype samtaler. Men jeg vil si at jeg kjefter mest på henne, men hun svikter meg aldri uansett hvor sint jeg blir. Hun finner nye veier hvis jeg tok det feile valget selv om jeg velger å skylde på henne siden jeg mener hun er dårlig på å forklare. Men det eneste jeg virkelig er misfornøyd med er at hun tror at det er en fotoboks rundt hvert et hjørne. Jeg tror hun stresser litt med det, men det har hun ingen grunn til ettersom jeg kjører bestandig etter fartsgrensen. TullePetra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fantaserer om en viss ordfører oppi dalom mens jeg onanerer. Himmel, så deilige orgasmen jeg får. Jeg fantaserer om at vi er på hyttetur og at han veileder meg og hjelper meg med sex og onanering. Ville ALDRI gjort noe som helst med ham i virkeligheten, men i fantasien er alt lov : D

 

Anonymous poster hash: b4280...b7c

 

:o

Jøss!

 

 

Anonymous poster hash: c1f8c...2a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi som liker å være på talkshow, snakke på en måte hvor vi liksom ''presenterer'' oss, er vi litt uskyldig narsissistiske? Jeg mener, det er jo for å fremme oss selv... Eller er det fordi vi føler vi har en stor personlighet, med mange reflekterte tanker og ideer som vi skulle ønske folk fikk høre? For å være helt ærlig... Når jeg dagdrømmer på denne måten, så er jeg veldig beundringsverdig... 

 

Hva har vi til felles? Føler vi oss undertrykte? At vi har mye å bidra med som ikke kommer frem? 



Anonymous poster hash: db1fa...eff
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et forhold på si med trener'n min!

 

Vil ikke at det skal komme ut akkurat, men har ikke dårlig samvittighet! Hadde samboeren min brydd seg nok om meg ville jeg aldri gått til noen andre.

 

Anonymous poster hash: 60895...754

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg er alene i bilen på ukjente veier med GPS'en som jeg så fint har valgt å kalle for Petra har vi lange dype samtaler. Men jeg vil si at jeg kjefter mest på henne, men hun svikter meg aldri uansett hvor sint jeg blir. Hun finner nye veier hvis jeg tok det feile valget selv om jeg velger å skylde på henne siden jeg mener hun er dårlig på å forklare. Men det eneste jeg virkelig er misfornøyd med er at hun tror at det er en fotoboks rundt hvert et hjørne. Jeg tror hun stresser litt med det, men det har hun ingen grunn til ettersom jeg kjører bestandig etter fartsgrensen. TullePetra :)

 

Det er noe av det søteste jeg har lest :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Vi som liker å være på talkshow, snakke på en måte hvor vi liksom ''presenterer'' oss, er vi litt uskyldig narsissistiske? Jeg mener, det er jo for å fremme oss selv... Eller er det fordi vi føler vi har en stor personlighet, med mange reflekterte tanker og ideer som vi skulle ønske folk fikk høre? For å være helt ærlig... Når jeg dagdrømmer på denne måten, så er jeg veldig beundringsverdig... 

 

Hva har vi til felles? Føler vi oss undertrykte? At vi har mye å bidra med som ikke kommer frem? 

 

Anonymous poster hash: db1fa...eff

 

Det er rett og slett fordi jeg er en kjempespennende person! :D 

Neida... Joda... Litt ;) 

 

Jeg har opplevd mer i livet enn mange andre har, så jeg har derfor mye å fortelle. Ikke nødvendigvis om meg, men om temaer der jeg har noe å si. Skal sies at jeg hadde takket blankt nei om jeg fikk en talkshowinvitasjon i dag :P Liker ikke oppmerksomhet egentlig, men jeg har veldig mange tanker som jeg aldri snakker om ellers. Jeg synes det er fint å ha min egen talkshowboble. Det blir nesten litt terapi for meg, der jeg kan si og gjøre hva jeg vil :P

 

Denne forestillingen jeg har oppi hodet mitt har ingen verdens ting med min virkelighet å gjøre ;)

 

Anonymous poster hash: 788c2...bfc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At det som det reageres mest på her er at folk spiser buser. Til tross for at flere av innleggene handler om mennesker som er i store kriser og seriøst tenker ta livet av seg selv. Dette bekymrer meg egentlig kjenner jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har to historier gående i hodet mitt der jeg er hovudpersonen. På engelsk.. Av og til "er" jeg i historien. Har hatt de i hodet i ca.10-15 år :P Har skjedd litt fremgang, men ikke mye. I ene historien har jeg superkrefter og har møtt en som må drepe meg, men som er dødsforelsket i meg! Er ofte kjente skuespillere som er med!

 

Blir også ofte intervjuet! På engelsk...

 

Står foran speilet og synger.

 

Har en million tvangshandlinger!

 

Filosoferer om alt mulig rart.

 

Liker når noen er forelsket i meg, og flørter litt ekstra da...

 

Har laget mange sanger som ingen noensinne har hørt! Spiller gitar, så har musikk og til!

 

Snuser (ikke en gang samboer vet om det!)

 

Er synsk (det slår inn av og til. Som feks at jeg drømmer om en person jeg ikke har set på lenge og dagen etter møter jeg den personen plutselig. Tenker at telefonen ringer før den gjør det osv)

 

Tenker ofte at jeg er med i en film, og har fortellerstemmen i hodet som forteller meg alt jeg gjør og tenker!

 

Nutcase? Ja det vil jeg si :P

 

Anonym... Check!

 

Anonymous poster hash: f2206...303

Dina?

 

Anonymous poster hash: a8fcd...a71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At det som det reageres mest på her er at folk spiser buser. Til tross for at flere av innleggene handler om mennesker som er i store kriser og seriøst tenker ta livet av seg selv. Dette bekymrer meg egentlig kjenner jeg...

Jepp, tenker akkurat som deg 😝

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sommerfuggel

Tråden er ryddet for hatske uttalelser. Sitatet av denne uttalelsen ble også fjernet, om noen lurer på

hvorfor deres svar er borte.

Om dere reagerer på noe så rapporter det heller, så skal vi ta et titt på det.

 

Til deg som lurte på disse anonymkodene (#141):

Jeg kan ikke se at anonymkoden din og anonymkoden i hovedinnlegget er like, så jeg er litt usikker på om jeg misforstår deg nå? Jeg kan be admin se på dette til mandag, i så fall..

 

Sommerfuggel i vinterland

Brukermoderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den elektriske tannkosten er den eneste som gir meg orgasme :-( men da kommer jeg til gjengjeld så mange ganger jeg orker, eller til jeg ikke tør mer pga sårhet!!! :-)Anonymous poster hash: dbe7d...b8c

Haha, jeg bruker også elektrisk tannbørste til å onanerer :P flau!

Samboern vet om det da, så er vel ingen hemmelighet her i huset akkurat.

 

Anonymous poster hash: 049a5...884

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet jeg har et drikkeproblem, men på mystisk vis går det greit enn så lenge... Men vet jeg må ta oppvasken snart :(

 

Anonymous poster hash: f8490...dc8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg er fortsatt usikker på om det var riktig å anmelde han som voldtok meg. Det var ingen brutal voldtekt, men stille og rolig mens jeg sov. Føler på en måte at det ikke var en ekte voldtekt og at jeg ble presset til å anmelde. Han ble dømt, men likevel føler jeg det usikkert om det var riktig :sAnonymous poster hash: 47524...bb3

Så lenge det ikke var mannen din som skulle vekke deg med sex var det selvfølgelig riktig å anmelde. Man har IKKE sex med folk som sover/er bevisstløse. Anonymous poster hash: a9098...585

Det er jo IKKE greit uansett! Voldtekt er voldtekt, uansett om det er mannen din eller en fremmed!!!

 

Anonymous poster hash: 049a5...884

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Jeg er fortsatt usikker på om det var riktig å anmelde han som voldtok meg. Det var ingen brutal voldtekt, men stille og rolig mens jeg sov. Føler på en måte at det ikke var en ekte voldtekt og at jeg ble presset til å anmelde. Han ble dømt, men likevel føler jeg det usikkert om det var riktig :sAnonymous poster hash: 47524...bb3

Så lenge det ikke var mannen din som skulle vekke deg med sex var det selvfølgelig riktig å anmelde. Man har IKKE sex med folk som sover/er bevisstløse. Anonymous poster hash: a9098...585

Det er jo IKKE greit uansett! Voldtekt er voldtekt, uansett om det er mannen din eller en fremmed!!!

 

Anonymous poster hash: 049a5...884 [/acro

Jeg mente ikke at det er greit at mannen din har sex med deg mens du sover. Hvis partneren vekker deg om morgenen med sex så er vel det en helt annen sak. De som vekker mannen med en bj er vel ikke overgripere eller omvendt.

 

Anonymous poster hash: a9098...585

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker, on 30 Apr 2014 - 21:37, said:

Den elektriske tannkosten er den eneste som gir meg orgasme :-( men da kommer jeg til gjengjeld så mange ganger jeg orker, eller til jeg ikke tør mer pga sårhet!!! :-)Anonymous poster hash: dbe7d...b8c

 

Haha, jeg bruker også elektrisk tannbørste til å onanerer flau!

Samboern vet om det da, så er vel ingen hemmelighet her i huset akkurat.

 

Anonymous poster hash: 049a5...884

 

Hvordan gjør dere det? Dere har vel ikke busten på klitoris?

 

Anonymous poster hash: b4280...b7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker, on 30 Apr 2014 - 21:37, said:

Den elektriske tannkosten er den eneste som gir meg orgasme :-( men da kommer jeg til gjengjeld så mange ganger jeg orker, eller til jeg ikke tør mer pga sårhet!!! :-)Anonymous poster hash: dbe7d...b8c

 

Haha, jeg bruker også elektrisk tannbørste til å onanerer flau!

Samboern vet om det da, så er vel ingen hemmelighet her i huset akkurat.

 

Anonymous poster hash: 049a5...884

 

Hvordan gjør dere det? Dere har vel ikke busten på klitoris?

 

Anonymous poster hash: b4280...b7c

Merker at jeg nesten lurte på dette selv?! Ikke at vil bruke det som inspirasjon akkurat... :P

 

Anonymous poster hash: 788c2...bfc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Anonym bruker, on 30 Apr 2014 - 21:37, said:

Den elektriske tannkosten er den eneste som gir meg orgasme :-( men da kommer jeg til gjengjeld så mange ganger jeg orker, eller til jeg ikke tør mer pga sårhet!!! :-)Anonymous poster hash: dbe7d...b8c

 

Haha, jeg bruker også elektrisk tannbørste til å onanerer flau!

Samboern vet om det da, så er vel ingen hemmelighet her i huset akkurat.

 

Anonymous poster hash: 049a5...884

 

Hvordan gjør dere det? Dere har vel ikke busten på klitoris?

 

Anonymous poster hash: b4280...b7c

Merker at jeg nesten lurte på dette selv?! Ikke at vil bruke det som inspirasjon akkurat... :P

 

Anonymous poster hash: 788c2...bfc

 

 

Kanskje man har en kost til hvert bruk..? Ville ikke kjørt på med busta, sikkert andre veien da? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går ofte og sier stygge ting til folk inni hodet :P typ: "flytt deg, schtøgga!" "Seriøst! Er det mulig å være så jævla romfrekk, din ku!" Anonymous poster hash: 7de52...7eb

hehe det gjør jeg og!

 

Anonymous poster hash: c8986...c62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...